-
ul. Gdyńska 25, 58-100 Świdnica...Biuro Amicus znajduje się w Świdnicy, w województwie dolnośląskim. Zajmujemy się prowadzeniem...Wybrane opinie o firmie:5,010.11.2023 EwaSuper księgowe i super obsługa. Miło i profesjonalnie. Polecam5,012.04.2021 Anna Zprofesjonalna obsługa, polecam
-
ul. Armii Krajowej 12 U6, 30-150 Kraków Bronowice,...Działamy jako kancelaria doradztwa podatkowego. Działalność prowadzimy od 2001 roku. Nasza siedziba znajduje się w Krakowie. Właścicielem firmy jest Dorota Wyjadłowska – licencjonowany doradca podatkowy, wpisany na listę doradców podatkowych pod numerem 09238...
-
ul. Bursaki 29b, 38-400 Krosno...usługi jak: - prowadzenie ksiąg handlowych, - prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów, - prowadzenie karty podatkowej, - prowadzenie ryczałtu ewidencjonowanego, - prowadzenie ewidencji środków trwałych, - przygotowanie planu amortyzacji, - sporządzanie sprawozdań finansowych. Poza tym zajmujemy się rozliczaniem podatków i przygotowaniem deklaracji...Wybrane opinie o firmie:5,021.09.2020 Teresa BiałekPolecam, współpracuję z firmą od kilku lat .5,024.08.2020 Alina KilarPolecam wszystkim którzy prowadzą spółki z o.o. ponieważ biuro pomaga w rozwiązywaniu wszystkich problemów.
-
ul. Sarbinowska 8B/9, 54-320 Wrocław Fabryczna,...naszym biurze rachunkowym zajmujemy się bieżącą ewidencją operacji gospodarczych. Oferujemy przygotowanie planu amortyzacji. Do naszych zadań należy prowadzenie bieżącej ewidencji środków trwałych i wyposażenia. Pomagamy wystawianiu faktur i organizacji płatności. Podejmujemy się sporządzania i składania raportów wymaganych przez Izbę Celną...Wybrane opinie o firmie:5,012.01.2023 MareKPolecam! Pani Edyta to najlepsza księgowa na świecie!5,013.12.2022 JANPEŁEN PROFESJONALIZM, POLECAM JAK NAJBARDZIEJ
-
ul. Lanciego 8/29, 02-792 Warszawa Ursynów,...prowadzenia ewidencji i rocznego rozliczania działalności. Rozliczenia obejmują podatki dochodowe PIT i CIT oraz podatek od towarów i usług VAT. W ramach oferty kancelaria realizuje również usługi, takie jak: -sporządzanie bieżących sprawozdań finansowych, -sporządzanie ewidencji środków trwałych, -obsługa kadrowo-płacowa, -deklaracje ZUS. W ramach spraw...Wybrane opinie o firmie:5,004.01.2023 SylwiaKompleksowa współpraca i to najważniejsze. Pewność rozliczeń. Biuro księgowe, z którym warto współpracować5,016.12.2022 EmmaProfesjonalne biuro, szybki kontakt i miła atmosfera. Polecam!
-
ul. Hemara 29, 02-792 Piaseczno...księgowych i prowadzenie ewidencji dotyczących podatku VAT. Nasza oferta to również: -prowadzenie ewidencji środków trwałych, -sporządzanie bieżących sprawozdań finansowych, -prowadzenie ryczałtu ewidencjonowanego, -prowadzenie ksiąg handlowych, -obsługa kadrowo-płacowa. Sporządzamy listy płac, umowy, świadectwa pracy i inne dokumenty kadrowe. Zgłaszamy...Wybrane opinie o firmie:5,004.01.2023 SylwiaKompleksowa współpraca i to najważniejsze. Pewność rozliczeń. Biuro księgowe, z którym warto współpracować5,016.12.2022 EmmaProfesjonalne biuro, szybki kontakt i miła atmosfera. Polecam!
-
ul. Bohaterów Westerplatte 50/1, 65-078 Zielona Góra...prowadzenie księgi przychodów i rozchodów Prowadzenie dodatkowych ksiąg przychodów i rozchodów lub ewidencji ryczałtu: - zapisy w PKPiR lub ewidencji ryczałtu - prowadzenie ewidencji wyposażenia - plany amortyzacji środków trwałych - prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości prawnych i niematerialnych - ustalam stawki miesięczne na podatek...Wybrane opinie o firmie:5,004.05.2019 Zbigniew B.Kilkuletnia wspolpraca uklada się wzorowo. Biuro godne polecenia5,004.05.2019 KlientkaWyjatkowo profesjonalna obsluga.Polecam
-
ul. Kilińskiego 9/15, 63-600 Kępno...podstawie dostarczonej dokumentacji działań gospodarczych mających wpływ na rozliczenia podatkowe i należności na rzecz organów państwowych. Pozostała działalność biura obejmuje między innymi: - prowadzenie ewidencji środków trwałych, - prowadzenie wartości niematerialnych i prawnych, - prowadzenie ewidencji wyposażenia, - naliczanie amortyzacji...
-
ul. Chopina 1/3, 87-700 Aleksandrów Kujawski...usługi płacowe, - opracowanie zakładowego planu kont, - prowadzenie ewidencji środków trwałych, wraz z miesięcznym naliczaniem amortyzacji. Poza tym zajmujemy się sprawami kadrowymi, w tym sporządzaniem dokumentów dotyczących nawiązania i rozwiązania stosunku pracy czy prowadzeniem akt osobowych pracownika. Zapewniamy kompleksowe wsparcie...
-
ul. Chopina 1/3, 87-700 Aleksandrów Kujawski...kompleksowe rozliczenia podatkowe, w tym PIT, CIT i VAT, - usługi płacowe, zapewniające prawidłowe rozliczenia pracowników, - profesjonalne opracowanie zakładowego planu kont, - kompleksowe prowadzenie ewidencji środków trwałych, wraz z miesięcznym naliczaniem amortyzacji, - sprawy kadrowe, takie jak sporządzanie dokumentów dotyczących zatrudnienia...
-
ul. Jutrzenki 83B, 02-220 Warszawa Włochy,...pełnej księgowości zajmuję się prowadzeniem ksiąg rachunkowych, w tym bieżącym ewidencjonowaniem operacji gospodarczych czy sporządzaniem planu kont i zestawień obrotów i sald. Prowadzę podatkową księgę przychodów i rozchodów, ryczałt od przychodów ewidencjonowanych oraz ewidencję środków trwałych i wyposażenia. Pomagam też przedsiębiorcom...
-
ul. Przemysłowa 1B/104, 77-100 Bytów...przekształcania wszelkiego rodzaju działalności gospodarczych. Nasza oferta obejmuje obsługę w takich zakresach jak: - księgi rachunkowe (pełna księgowość), - podatkowe książki przychodów i rozchodów, - ryczałt ewidencjonowany, - ewidencje środków trwałych, - ewidencje dla potrzeb podatku VAT (rejestry sprzedaży i zakupów), - comiesięczne deklaracje podatkowe...
-
ul. Polna 13, 56-400 Oleśnica...Biurze Rachunkowym Fakturka zajmujemy się głównie ewidencjonowaniem bieżących operacji gospodarczych naszych Klientów. Dlatego prowadzimy ewidencję wyposażenia i środków trwałych, a także opracowujemy roczne sprawozdania finansowe razem z rachunkiem wyników i bilansem. Do naszych usług należy także przygotowanie deklaracji podatkowych...
-
ul. Stanisława Mikołajczyka 15A/9, 72-100 Goleniów...dostarczanie ich do odpowiednich urzędów, - prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie odpisów amortyzacyjnych zgodnie z planem amortyzacji - prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, - naliczanie wynagrodzeń zgodnie z wytycznymi klienta, - przygotowywanie rozliczeń rocznych pracowników, - realizowanie obowiązków dokumentacyjnych ZUSie...Wybrane opinie o firmie:5,007.05.2019 AniaPolecam,fachowo i szybko
-
ul. Witolda Pileckiego 2/23, 05-820 Piastów...sprzedaż dla potrzeb podatku od towarów i usług. Prowadzimy również ewidencję środków trwałych oraz wartości prawnych i niematerialnych. W ofercie mamy ewidencjonowanie dokumentów księgowych w księgach rachunkowych. Ponadto dokonujemy odpisów amortyzacji dla potrzeb prawa bilansowego i podatkowe. Obliczamy miesięczne zobowiązania z tytułu podatków...
-
ul. Gnieźnieńska 38/7, 75-613 Koszalin...rejestrów zakupu i sprzedaży VAT, rozliczenia z Urzędem Skarbowym i ZUS. Sporządzamy sprawozdania GUS i reprezentujemy klientów w poszczególnych instytucjach. Do naszych zadań należy też wyprowadzanie zaległości finansowych, przygotowanie planu amortyzacji, prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia, a także opracowanie zakładowego planu kont...
-
ul. Pocztowa 4, 21-300 Radzyń Podlaski...rynku działamy jako biuro rachunkowe Abakus. Działalność prowadzimy od 1993 roku. Nasza siedziba...
-
ul. Pocztowa 4, 21-300 Radzyń Podlaski...993 roku działamy na rynku jako biuro rachunkowe Abakus. Nasza siedziba znajduje się w Radzyniu Podlaskim, w województwie lubelskim. Właścicielem firmy jest Arkadiusz Panasz...
-
ul. Jaworzańska 162/1, 43-382 Bielsko-Biała...prowadzona jest na najwyższym poziomie. Oferujemy kompleksową obsługę w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych, sporządzania sprawozdań finansowych oraz prowadzenia rejestru środków trwałych i amortyzacji. Wypełnimy deklaracje podatkowe i dostarczymy je do odpowiedniego urzędu. Chętnie pomożemy także przy założeniu podmiotów gospodarczych. W razie...
-
ul. Słowackiego 7, 06-300 Przasnysz...Biuro rachunkowe Perfekt No 1 założyliśmy w Przasnyszu, na terenie województwa mazowieckiego już w 1995 roku. Naszym Klientom oferujemy pełną księgowość oraz pomoc w prowadzeniu firmy w zakresie rachunkowości, podatków, czy obsługi kadrowo-płacowej. Właścicielami biura są Jolanta i Tadeusz Boroniowie...
-
ul. Garbowska 29, 95-080 Tuszynek Majoracki...rozwodu - ustalenia wartości środków trwałych do amortyzacji, - sprawozdania finansowe, - odszkodowania oraz egzekucje, - ustalenia czynszu dzierżawnego. Oferujemy swoje usługi w zakres wycen na potrzeby banków, deweloperów oraz urzędów skarbowych czy jednostek samorządu terytorialnego. Obsługujemy także przedsiębiorstwa, spółdzielnie mieszkaniowe...
-
ul. Makuszyńskiego 9/1, 26-600 Radom...Nazywam się Bożena Wlazło. Prowadzę biuro Wycena Nieruchomości w Radomiu od 2012 roku. Posiadam uprawnienia nr 5362 oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej...Wybrane opinie o firmie:5,028.11.2019 Piotrpolecam5,002.10.2019 Piotrok!!!!!!!!!!!
-
ul. Rogozińskiego 5, 31-559 Kraków Grzegórzki,...przygotowujemy szczegółowe sprawozdania finansowe i prowadzimy sprawy kadrowo-płacowe. Na życzenie Klientów uczestniczymy w kontroli skarbowej oraz w rozliczeniach z ZUS. W ramach naszej oferty zajmiemy się również: - prowadzeniem ewidencji VAT, - prowadzeniem ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, - sporządzaniem informacji...Wybrane opinie o firmie:5,026.09.2018 Adambardzo dobre biuro mogę z czystym sumieniem polecić
-
ul. Opolska 5, 46-380 Dobrodzień...prowadzenie ewidencji środków trwałych, -reprezentowanie klientów przed US i ZUS, -rozliczanie WDT, WNT i transakcji w ramach eksportu i importu, -wyprowadzanie zaległości księgowych, -pomoc w zakładaniu działalności gospodarczej, -obsługa kadrowo-płacowa. W ramach usług płacowych przygotowuję listy płac i rachunki. Kadry to m.in. zgłaszanie...Wybrane opinie o firmie:5,022.04.2023 Damian F.Najlepsza księgowa, pełen profesjonalizm, szybki kontakt, miła atmosfera. Rzetelne i jasne informacje. Polecam !5,021.09.2022 Anna SBardzo mila obsługa, wszystko wytłumaczone w jasny i zrozumiały sposób. Wiem że moja firma jest w dobrych rękach. Polecam to biuro.
-
ul. Cicha 4, 21-080 Zagrody...prowadzenie ewidencji środków trwałych, sporządzanie planów amortyzacji, • ustalanie wysokości zaliczek na podatek dochodowy, • prowadzenie ewidencji VAT, • sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji podatkowych, • przygotowanie dowodów wpłat/przelewów ZUS i podatkowych. W skład oferty dotyczącej kadr i płac wchodzą takie usługi, jak: sporządzanie umów...
Amortyzacji środków trwałych w innych lokalizacjach