Decpol S.C. Elwira i Rafał Musiał

Materace
ul. Różana 10, 85-215 Bydgoszcz kujawsko-pomorskie
(1 opinia) napisz opinię

Podobne firmy w okolicy

(4)
NIP
9671276633
Telefon

Informacje

Siedzibą Decpol S.C. Elwira i Rafał Musiał jest Bydgoszcz w województwie kujawsko-pomorskim. Działalność firmy koncentruje się na branży Materace.
Ponieważ nie posiadamy szczegółowych informacji na temat oferty firmy, proponujemy kontakt telefoniczny 507 127...
Możesz osobiście odwiedzić siedzibę Decpol S.C. Elwira i Rafał Musiał. Chcąc do niej dotrzeć kieruj się pod adres:ul. Różana 10, 85-215 Bydgoszcz.
Korzystając z nawigacji GPS możesz posłużyć się współrzędnymi geograficznymi firmy: 53.12432N, 17.98023E. [kopiuj]
Branża skupia firmy, z których większość oferuje:
Liczymy na to, że doświadczenie Pracowników Decpol S.C. Elwira i Rafał Musiał oraz zakres świadczonych usług, pozwolą spełnić Twoje oczekiwania.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
(1 opinia) napisz opinię
O
Oszukany
Niestety pomimo wielu telefonów zarówno przed jaki po odesłaniu poduszki Tempur Comfort, które odbierali kompletnie niekompetentni ludzie, prób pisania emaili ciągle nie otrzymałem zwrotu pieniędzy, ani żadnego kontaktu z ich strony. Poduszka została odesłana następnego dnia po otrzymaniu (inny wymiar) w stanie nienaruszonym. Odesłałem produkt w pudełku, pomimo, że ze sklepu dotarł tylko owinięty w strecz. Przed wystawieniem opinii napisałem do nich e-mail o treści: " Dzień dobry. Piszę po raz 3. Dzwoniłem już z 4 razy. W pierwszym telefonie dowiedziałem się, że gość który odbiera to nic nie wie i gdzie odesłać to mogę sobie znaleźć w regulaminie. Za drugim razem, że siedziba firmy, pod którą odesłałem poduszkę to hotel pracowniczy dla obcokrajowców i nie wiadomo, czy i kto ją w ogóle odebrał. Do tego wszystkiego szef jest na urlopie i nie ma kto odesłać pieniędzy. NA PRAWDĘ WYPADACIE TRAGICZNIE. POTRZEBUJĘ SZYBKO ZWROTU PIENIĘDZY! Proszę o konkretną informację: 1. Czy odnalazła się poduszka? 2. Kiedy konkretnie dostanę zwrot pieniędzy? Przyznam, że nigdy nie spotkałem się z tak fatalną obsługą posprzedażową. Czekam jeszcze cały czas z oceną sklepu, bo raczej nie zdarza mi się wystawiać negatywnych opinii, ale po mału tracę cierpliwość. " Wystawiłem taki komentarz jak wyżej z zamiarem jego usunięcia po szybkim załatwieniu sprawy. Jednak Właściciel, pan Rafał miał inna koncepcję na naprawienie złego wrażenia. Przez telefon zaczął wrzeszczeć, że po takim komentarzu to on potrąci mi 30% albo 50% (poduszka w stanie idealnym, nie wyjętym z pokrowca) Teraz minęło już ponad 2 tygodnie, dzisiaj właściciel odpowiedział, że pieniądze odeśle w "stosownym czasie". Sprawę zgłaszam do urzędu ochrony konsumentów i do inspekcji handlowej. 600 zł dla mnie ani mało, ani dużo. Jestem jednak przekonany, że sklep straci na tym o wiele więcej.
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.