Firma Zakład Obsługi Technicznej "Predom-Service" Roman Ruszkiewicz z siedzibą w miejscowości Toruń świadczy swoje usługi w branży Serwis sprzętu AGD.
Niestety nie dysponujemy szczegółowymi danymi na temat oferty firmy.
Kontaktując się z jej przedstawicielem w drodze
mailowej:
predom@predomservice.pl
lub
telefonicznej (56) 64...
możesz uzyskać więcej informacji na temat oferowanych przez nią produktów i usług.
Adres wykonywania działalności przez Zakład Obsługi Technicznej "Predom-Service" Roman Ruszkiewicz to ul. Wojska Polskiego 43/45, 87-100 Toruń.
Chcąc spotkać się osobiście, z właścicielem firmy możesz posłużyć się współrzędnymi GPS adresu jej siedziby: [kopiuj]
Większość firm działających w branży, świadczy działalność obejmującą, m.in:
Mamy nadzieję, że w ofercie firmy Zakład Obsługi Technicznej "Predom-Service" Roman Ruszkiewicz znajdziesz to, czego poszukujesz. Firma dokłada wszelkich starań, aby oferowane przez nią usługi były na jak najwyższym poziomie.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Zakład Obsługi Technicznej "Predom-Service" Roman Ruszkiewicz
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Naprawa szybko , punktualny i miły bardzo Pan technik .Mam nadzieję że wiązka kabli znów nie ulegnie przetarciu i panel na lodówce nie będzie źle wyświetlał cyfr. Wiem że to wina montażu tak dużej wiązki kabli przy zawiasie powoduje usterki. Ale z tak profesjonalną i miłą obsługą serwisową nawet ponowna naprawa nie jest uciążliwa. Pełne wyrazy szacunku i uznania dla super Pana technika serwisu. Klientka LG lodówka Toruń usterka panelu .
Masakra już na etapie zgłaszania usterki i umówienia wizyty "fachowca". Tym bardziej, że jak pani przyjmująca zgłoszenia zaznaczyła będzie to dopiero konsultacja w celu ustalenia usterki. Ciężko ustalić termin, a gdy już się to pani z obsługi klienta uda, to nie można ruszać się z domu między 9.00 a 15.00, bo w takich godzinach może przyjść "fachowiec". Poświęciłam dzień urlopu jednak nie udało się i nikt do mnie nie dotarł. Oczywiście sama musiałam dzwonić, żeby o 14.30 dowiedzieć się, że jednak to jeszcze nie tym razem :(. Pani poinformowała mnie, że następna wizyta możliwa jest za kolejny tydzień, ale tym razem żebym nie marnowała już urlopu "fachowiec" przyjdzie do mnie zaraz o 9.00. Podziękowałam, ale 2 dni przed umówioną wizytą zadzwoniłam, żeby przypomnieć i potwierdzić nasze ustalenia. Pani potwierdziła termin, a ja w piątek rano czekałam na naprawę. nie mogłam dodzwonić się do Obsługi Klienta i poszłam wreszcie do pracy, a "fachowiec: zadzwonił o 13.45, że teraz mógłby przyjść. Nieststy, nie mogłam znowu wyjść z pracy i termin kolejnej wizyty ustaliłam już z "fachowcem" - był to poniedziałek rano, zapisał sobie wszystko i obiecał zjawić się u mnie przed 9-tą. Miałam nadzieję, że jak się mówi: "do 3 razy sztuka", ale to nie z tymi fachowcami. Jak można było przypuszczać nikt nie dotarł, a "fachowiec" zadzwonił po 10-tej, że przekaże moje zgłoszenie do Biura Obsługi w celu ustalenia kolejnego terminu. Tak więc 3-ci tydzień będę czekała na przybycie kogoś, kto powie co trzeba naprawić, a kiedy będę miała sprawną lodówkę tego nie wie nikt :(. Może,myśląc optymistycznie, do jesieni im się uda.
W firmie Predom-Service zamawiałem części Whirpool. Nie należały one do najtańszych, ale obsługa klienta, która jest na bardzo wysokim poziomie oraz profesjonalne podejście serwisu rekompensuje ceny. Z pewnością skorzystam nie raz z usług tej firmy. Polecam wszystkim!
Witajcie, chciałabym się podzielić swoją opinią na temat PREDOM SERVICE, zamawiałam niedawno u Państwa części do mojej pralki firmy Electrolux, części miałam do odbiory już na trzeci dzień, to jeszcze jeden z techników bardzo miły i uprzejmy, a zarazem rzetelny człowiek (których naprawdę jest niewielu) wymienił mi powyższe części w bardzo przyzwoitej cenie. Nie wiem co więcej mogę napisać, może tylko skromne Dziękuję!
Serwis Bardzo profesjonalny, pralkę firmy Whirlpool naprawili szybko i skutecznie na oryginalnych częściach, pomimo, że już urządzenie ma 5 lat!!! Miła rzetelna obsługa na bardzo wysokim poziomie!!! Z czystym sumieniem polecam.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Meble otrzymane w spadku po rodzinie, wyjątkowe i wiekowe komody lub stoły – te elementy wyposażenia wnętrza nadają mieszkaniu niezwykłego klimatu. Zobacz jak
Sprzęt AGD to niezbędne wyposażenie domu. Korzystanie z tego rodzaju urządzeń przyśpiesza realizację domowych obowiązków. Jak chronić się przed ich awariami?
Sprzęt AGD może odmówić posłuszeństwa z bardzo różnych przyczyn. W razie wystąpienia awarii zdecydowanie warto zaufać najbardziej doświadczonym fachowcom.
Odkryj nasz mobilny serwis AGD - szybka i profesjonalna pomoc w naprawie sprzętów domowych. Skorzystaj z naszego doświadczenia i korzystaj ze swoich urządzeń.
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci