"ENEA" S.A. Biuro Obsługi Klienta

Dystrybucja energii elektrycznej
ul. Nowa 41a, 89-100 Nakło nad Notecią kujawsko-pomorskie
(43 opinie) napisz opinię

Podobne firmy w okolicy

(4)
NIP
7770020640
Telefon

Informacje

Dystrybucja energii elektrycznej to branża, w której "ENEA" S.A. Biuro Obsługi Klienta prowadzi swoją działalność. Siedzibą firmy jest Nakło nad Notecią w województwie kujawsko-pomorskim.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferowanych przez firmę produktów i usług, możesz skontaktować się z nią drogą telefoniczną: (52) 58...
Firmę "ENEA" S.A. Biuro Obsługi Klienta znajdziesz pod adresem 89-100 Nakło nad Notecią ul. Nowa 41a,. Dokładne współrzędne geograficzne dla tej lokalizacji to: [kopiuj]
Mamy nadzieję, że w ofercie firmy "ENEA" S.A. Biuro Obsługi Klienta znajdziesz to, czego poszukujesz. Firma dokłada wszelkich starań, aby oferowane przez nią usługi były na jak najwyższym poziomie.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
(43 opinie) napisz opinię
J
Janusz
Masakra gdzie my mieszkamy .mam prośbę do naszego rządu niech się weźmie za enea......
M
MonikaKa
Obsługa w BOK Inowrocław fatalna, zwłaszcza u kobiet. Obrażone na cały świat, zrobią wszystko żeby utrudnić, a nie pomóc. Siedzą jak za karę, miny zrzędnięte, coś strasznego. W dodatku nie powiedzą wszystkiego, nie wyjaśnią, albo robią to specjalnie albo nie wiedzą poprostu. Jeżeli jeszcze niektórzy pracownicy tego nie wiedzą to pracę można zmienić. A nawet trzeba jeżeli się nie odnajduje w niej bądź nie może się patrzeć na klientów.
B
S
Brak slow
Ja już się nawet nie wypowiadam na temat dystrybucji energii przez Enea w Krzyżu Wlkp... Jestem w plecy na kupę kasy przez ich migotnie... I teraz dobiorę im się do skóry...
B
S
Brak slow
Ja już się nawet nie wypowiadam na temat dystrybucji energii przez Enea w Krzyżu Wlkp... Jestem w plecy na kupę kasy przez ich migotnie... I teraz dobiorę im się do skóry...
Z
K
Zawiedziony klient
Potrzebna pomoc lub dowiedzenie się dlaczego nie ma pradu i ile nie bedzie to najlepiej wyłączyć telefon i mieć w nosie. A pieniądze brać, brak słów.
A
E
antyfan enea
brak szans aby porozmawiać na infolinii z jakimś człowiekiem który wyjaśni niestandardową sytuacje.... zgłasza się tylko automat... tragedia
O
E
Odbiorca energii
Technik to debil
N
Nat
zero kontaktu... nikt nie odbiera telefonu
J
Jagoda
Nik nigdy nie odbiera tel.
K
Krzysiek
Stargard punkt na ul. Wyszyńskiego. Średnia ocen 1 na 34 opinie jak najbardziej zasłużona. Atmosfera mocno nerwowa i nieprzyjemna a kobiety pracujące w punkcie robią wszystko aby było jeszcze górzej. Starsze osoby kłócą się i narzekają, dzieci płaczą ze znudzenia, w lokalu zazwyczaj tłoczno, średni czas do przepisania licznika bez wcześniejszej rejestracji to około 3 godziny. Nie polecam, nie pozdrawiam, nie życzę nikomu częstych spotkań w tym puncie.
W
Wojtek
Beznadziejna,nieprofesjonalna obsługa. Kierowniczka punktu zero kompetencji do natychmiastowej wymiany.Wprowadza chaos i zamieszanie.Ukrywa identyfikator - czy wstydzi się swojego nazwiska? Sprawy , które są załatwiane w innych punktach enei bezproblemowo przerastają merytorycznie i intelektualnie pseudo kierownicze. Masakra omijać z daleka tą placówkę.
M
Małgorzata
To jakiś koszmar mamy 19.03.2023 a ja nie mogę doprosić się faktury za energię w biurze obsługi nie chcą przyjąć stanu licznika każą czekać na inkasenta, internet to po prostu koszmar, a dodzwonić się to jakaś porażka o co tu chodzi, odciąć prąd to raz dwa ale wysłać rachunek klientowi to dla nich wielki wysiłek jest to okropne
W
Wkurzony
Tragedia. Nie idzie się dodzwonić pod zaden podany nr, ani umówić się na wizytę przez internet. I jak tu coś załatwić?
T
Tomasz
Dziadostwo jakich mało, miałem opłacone wszystkie faktury do końca roku a tu się okazuje że zdemontowali mi licznik, a biuro obsługi to jakaś żenada,nikt tam nic nie wie , to mam pytanie po jaką cholerę oni tam siedzą , chyba czas najwyższy zmienić dostawcę.
B
BartK
Skrajne dziadostwo, skrajne lekceważenie klientów. Nie wiem czy wynika z braku kompetencji i odpowiedzialności, czy prymitywizmu urzędników i zarządzających. Od długiego czasu zero kontaktu. Pomimo tylu negatywnych opinie - kompletny brak reakcji.
R
R
Renata Rzepka
Nie można uzyskać żadnych informacji,nie ma możliwości kontaktu ,telefonicznego,koszmar!!!
K
Krzysztof
W ogóle nie można się dodzwonić, cały czas zajęta linia
N
K
nieszczęsny klient
Nie ma możliwości umówienia wizyty na miejscu. Nie działa czat, nie działa umawianie wizyty przez ich stronę. Cena energii budowlanej wzrosła po cichu 5,5x!!. TO JAK SIĘ Z TAKĄ FIRMĄ PROPISISOWSKĄ SKONTAKOWAĆ?!
A
andy
Telefon to fikcja a osobisty kontakt to poczucie bycia ciężarem i zaburzenia spokoju w BOK.
M
Mariusz
Zero kontaktu telefonicznego.To jakiś cyrk
N
Noname
Państwo w państwie a klient to zło konieczne
Z
zioło
Masakra!!!! nie można się dodzwonić,,osoba do której dzwonisz ma wyłączony telefon lub jest niedostępna" po co podają na stronie telefony do kontaktu, które nie istnieją?
B
BZM
Niech naprawią linie tel. Bo na numer podany w ogóle nie można się połączyć
B
K
były klient
ale lipa, żaden podany numer tel nie działa, ... można sobie dzwonić do śmierci. Enea to dno,
6
603906863
Szczyt hamstwa i arogancji potentata i dostawcy energii.
E
Enea
Hujowa Firma.
N
P
nowy prosument
Żadnego kontaktu telefonicznego NIE MA!
T
Tadeusz
Niestety od kilku lat Zakład ani ENEA Chojnice ani posterunek w Czersku nie raczy odebrać telefonu, na żaden oficjalnie podany numer telefonu...
M
Miki
Brak możliwość dodzwonić się masakra
N
nick
dramat jaki Enea pokazuje w relacji z konsumentem
Y
yoo
unikanie konfrontacji z klientem nie potrafię dobrać słów pogardy
W
Waldemar
ten numer telefonu to chyba jakiś żart z klientów >< (52) 315 22 90. Można dzwoni c godzinami I NIC a ten drugi 6111 111 11 to tylko automat nigdzie nie można podgadać ( Normalnie)
M
mmet
nikt nie odbiera telefonu!!
H
K
Hans Kloss
Do kitu. Telefonu nikt nie odbiera, klienta ma się w głębokim powiązaniu. Nie polecam
F
Franz
Najgorszy dostawca energii jakiego w zyciu mialem, dno
H
Higachi
Na odczycie licznika inkasent kazał wybić matową od słońca szybkę albo zrywać plombę, bo on musi odczytać licznik.
K
Kamyk
Brak kontaktu telefonicznego
K
U
Krzysztof Utracki
Zaczyna mi się nie podobać co robi ta firma, chcą ode mnie fakturę zapłaty za prąd z 2013 roku tak, że będę zmuszony odwiedzić prokuraturę bo wydaje mi się że ktoś tam próbuje wyłudzić kasę. Jeżeli ktoś z was ma podobną sytuację zapraszam na mój priv alpretspzoo@gmail.com.
S
S
Stanisław Sławek
Trzeba uczyć się od Energa 24 gdzie szybko i sprawnie można płacić e- Fakturą w ENEA to praktycznie nie ma oferty i programu albo brak reklamy. slawek9492@wp
M
I
S
mgr inż.Zbigniew STAROSTA
Dzień dobry. Świnoujście, 29 marca czekałem cały dzień na umowę, którą wreszcie zobaczyłem około 16. Byłem przygotowany na zawarcie umowy z Enea. Przed złożeniem podpisów chciałem jednak chociaż przeczytać tytuły podrozdziałów. Niestety Posłaniec kurierski, Doręczyciel poprzez swoje dogadywanie, ponaglanie uniemożliwił mi wykonanie tej podstawowej czynności. Trwałoby to zaledwie 5 minut. Niestety dla Doręczyciela, to była wieczność. Rozstaliśmy się więc, bez podpisania umowy. Lubię wiedzieć co podpisuję.
Z
M
zadowolony mieszkaniec
W niedzielę 20.03 201r. z powodu awarii nie było u mnie prądu. Skontaktowałem się z Posterunkiem energetycznym w Rawiczu. Panowie z pogotowia energetycznego bardzo fachowo i poważnie podeszli do problemu. Wezwano brygadę, która naprawiła usterkę. Podłączono prąd. Sprawdzono działanie. Mimo niedzieli, panowie byli bardzo zaangażowani w wykonywanie swoich obowiązków. Gratuluję takich pracowników. Cieszę się, że tacy pracownicy obsługują nasz rejon. Jeszcze raz dziękuję. Pracownicy zasługują na wyróżnienie.
I
iwona
Najbardziej rzetelna i miła obsługa- pozdrawiam personel z Sulęcina.
G
gshegosh
Nie dzwońcie, i tak przełączą Was tam, gdzie nikt nie odbiera.
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.