Firma prowadzi swoją działalność w ramach branży Motocykle, skutery i quady.
Grupa 365 Krzysztof Pawełczak ma swoją siedzibę w miejscowości Lublin w województwie lubelskim.
Firma nie dostarczyła nam szczegółowych danych na temat swojej oferty.
Więcej informacji na jej temat uzyskasz poprzez kontakt z Grupa 365 Krzysztof Pawełczak poprzez
email:
krzysek_r1@wp.pl
lub
telefon: 691 669...
.
Możesz osobiście odwiedzić siedzibę Grupa 365 Krzysztof Pawełczak.
Chcąc do niej dotrzeć kieruj się pod adres:ul. Relaksowa 15 lok. 10, 20-819 Lublin.
Korzystając z nawigacji GPS możesz posłużyć się współrzędnymi geograficznymi firmy: 51.26753N, 22.52279E.
[kopiuj]
Przedsiębiorstwa operujące w branży w większości oferują:
Mamy nadzieję, że już niedługo dołączysz do zadowolonych klientów firmy Grupa 365 Krzysztof Pawełczak. Zachęcamy do pozostawienia opinii o firmie w naszej sekcji “Oceny i opinie”.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Jestem zmuszona napisać negatywną opinię. W zeszłym roku zakupiłam prostownicę z firmy FALE LOKI KOKI. Po pewnym czasie prostownica zaczęła się psuć. Zgłosiłam więc ten fakt sprzedającemu. Polecił mi wysłać zakupiony sprzęt i dołączyć reklamację. Odpowiedź miała być do 2 tygodni. Prostownicę wysłałam 01.07.2019. Sprzedający odebrał ją 03.07.2019. Na dziś mija prawie półtora miesiąca od zgłoszonej reklamacji. Na próby kontaktu telefonicznego sprzedający twierdzi, że nie ma informacji jeszcze lub będzie ją dopiero miał. Na sms rzadko odpisuje. Deklarował się dać informację do 3 tyg. A jak jej nie było tak nie ma. Nie mam zielonego pojęcia, co się dzieje z prostownicą. Czy reklamacja jest uznana, czy też nie. Sprzedający twierdzi, że takie informacje otrzymuje dopiero przy zwrocie danego produktu z reklamacji. Co z tego , że kontakt jest, jak nikt nie potrafi udzielić informacji. Szczerze NIE POLECAM.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Odkryj naszą ofertę motocykli i skuterów najwyższej jakości, idealnych dla miłośników dwóch kółek! Zapewniamy szeroki wybór i atrakcyjne ceny. Zapraszamy!
Przed sezonem wiosennym warto zadbać o kilka elementów, takich jak między innymi o czyszczenie i smarowanie łańcucha, sprawdzenie stanu opon oraz hamulców.
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci