Getin Bank

Banki
ul. Spółdzielcza 5 a, 21-400 Łuków lubelskie
Jak postrzegasz tę firmę? Oceń

Podobne firmy w okolicy

(4)
(5)
NIP
7120102793
Telefon

Informacje

Firma Getin Bank z siedzibą w miejscowości Łuków świadczy swoje usługi w branży Banki.
Ponieważ nie posiadamy szczegółowych informacji na temat oferty firmy, proponujemy kontakt telefoniczny (25) 79...
Z przedstawicielem firmy Getin Bank możesz spotkać się także osobiście, pod adresem 21-400 Łuków ul. Spółdzielcza 5 a,. Jeśli korzystasz z nawigacji GPS możesz użyć współrzędnych geograficznych: [kopiuj]
W ofercie firm z branży, najczęściej pojawiają się:
Liczymy na to, że doświadczenie Pracowników Getin Bank oraz zakres świadczonych usług, pozwolą spełnić Twoje oczekiwania.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Jak postrzegasz tę firmę? Oceń
M
maryylow
czynni do 18.00 i to ich stawia dla mnie jako nr1
W
G
Władysława G.
Polecam. Przemiła , kompetentna i konkretna obsługa. Mam w tym banku lokaty, na świetnych warunkach. W niedługim czasie mam zamiar jeszcze założyć program inwestycyjny, polecam szczerze.
N
nieznany
Także polecam Pana Daniela - dzieki niemu bankowe formalności nie są takie straszne. Pozdrawiam.
K
klientka
Bardzo miła i profesjonalna obsługa klienta, a w szczególności Pan Daniel.
A
ania
ok
K
K
Dobrze robią hipoteki.
C
Czesiek
Byłem bardzo zadowolony z obsługi Getin Banku w Głownie Panie zaproponowały mi najkorzystniejsza ofertę kredytowa, najtanszą bez ubezpieczenia gdzie sie rzadko zdarza ponieważ zazwyczaj rpacownicy chca jak najwiecj zarobic, dla mnie bardzo potytwna ocena
M
K
Marlena K.
Rewelacyjna obsługa, a w szczególności przy kredycie hipotecznym. Bardzo dziękuję za tak szybkie załatwienie naszej sprawy w tak miłej atmosferze no i mega profesjonalnie.
A
Anna
Polecam miła i fachowa obsługa
T
TS
Kredyty hipoteczne Getin Noble Bank.
S
Szwertner
Zawsze może być lepiej.
B
bk
ciągły brak kontaktu telefonicznego
K
kl
brak możliwości kontaktu tel wyłączony
J
K
Jolanta Kuder
Popieram wcześniejszą recenzje , nie można się do Was dodzwonić
M
maripo
jest o.k
J
jurek
od 12/15 do 12/50 nikt nie odbierał telefonu, :(
I
S
Ilona Sosnerz
dzwonię od trzech dni i nikt nie jest w stanie podejść do telefonu i łaskawie odebrać
M
L
Mirosław Lewoc
Na początku listopada br byłem w oddziale w spawie posiadanej karty kredytowej a konkretnie w sprawie zmiany sposobu naliczania spłaty miesięcznej z 5% przyznanego limitu na 5% wykorzystanych środków. Pracownik banku wypełnił stosowny wniosek i powiedział że wszystko jest ok. W dniu 19.12.2007 zadzwoniłem na infolinię banku by uzyskać kwotę do spłaty przypadającą na grudzień i dowiedziałem się, że żaden wniosek nie wpłynął a do spłaty mam naliczone 5% posiadanego limitu, który w tym przypadku jest dosyć duży o wiele większy niż wykorzystane środki.. Jestem zawiedziony obsługą w tym banku - zdecydowanie negatywna ocena. Przy obecnej konkurencji nie przewiduję możliwości naprawy zepsutego wrażenia przez bank. Likwiduję kartę i nie chcę mieć nic wspólnego z tym bankiem.
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.