Firma prowadzi swoją działalność w ramach branży Serwis sprzętu AGD.
Jankowski Andrzej Serwis AGD ma swoją siedzibę w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim.
W celu uzyskania więcej informacji na temat oferty firmy
zadzwoń pod numer 889 320...
Siedziba firmy Jankowski Andrzej Serwis AGD znajduje się pod adresem 01-424 Warszawa al. Prymasa Tysiąclecia 99.
Jeżeli korzystasz z nawigacji GSP, pomocne mogą okazać się dokładne współrzędne geograficzne firmy: [kopiuj]
Mamy nadzieję, że w ofercie firmy Jankowski Andrzej Serwis AGD znajdziesz to, czego poszukujesz. Firma dokłada wszelkich starań, aby oferowane przez nią usługi były na jak najwyższym poziomie.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Po wzięciu części do naprawy (na miejscu udało się naprawić inną od razu) i zapewnieniu, że się odezwie w dany dzień, brak kontaktu. Na późniejsze wielokrotne próby z różnych numerów dopiero po paru dniach udało się dodzwonić. Część dalej nie była naprawiona i nie było wiadomo, co z nią jest nie tak, bo Pan nie wiedział. Miał wysłać wiadomość zaraz po zakończonej rozmowie z numerem do innego serwisu, gdzie była część, nie wysłał. Dopiero parę dni później po kolejnej rozmowie został podany numer. I ja jako klient zamiast być na bieżąco informowany, musiałem się sam dowiadywać, co się dzieje i na kiedy będzie to zrobione. Następnego dnia po telefonie część magicznie została "naprawiona" przez inny serwis (de facto nie została). Odnośnie ceny usługi i jej wykonania, to w porządku, Dopiero po czterech tygodniach pralka działała przez ten brak organizacji, a także brak zainteresowania co do tego, co się dzieje z oddanym sprzętem i oddanie części do serwisu, który ją zwyczajnie przetrzymał.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Sprzęt AGD to niezbędne wyposażenie domu. Korzystanie z tego rodzaju urządzeń przyśpiesza realizację domowych obowiązków. Jak chronić się przed ich awariami?
Sprzęt AGD może odmówić posłuszeństwa z bardzo różnych przyczyn. W razie wystąpienia awarii zdecydowanie warto zaufać najbardziej doświadczonym fachowcom.
Odkryj nasz mobilny serwis AGD - szybka i profesjonalna pomoc w naprawie sprzętów domowych. Skorzystaj z naszego doświadczenia i korzystaj ze swoich urządzeń.
Niesprawna pralka to źródło wielu problemów, związanych z bieżącym praniem. Co może być przyczyną awarii? Dowiesz się tego z naszego artykułu! Przeczytaj!
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci