"Deichmann-Obuwie" Sp. z o.o. Salon Firmowy

Sklepy obuwnicze
al. Pokoju 67 (C.H. M1), 31-564 Kraków Czyżyny, małopolskie
(10 opinii) napisz opinię

Podobne firmy w okolicy

NIP
6651815893
Telefon

Informacje

Firma "Deichmann-Obuwie" Sp. z o.o. Salon Firmowy z siedzibą w miejscowości Kraków świadczy swoje usługi w branży Sklepy obuwnicze.
Pracownicy "Deichmann-Obuwie" Sp. z o.o. Salon Firmowy udzielą Ci szczegółowych informacji na temat profilu działalności firmy, oferowanych produktów i usług. Skorzystaj z możliwości kontaktu poprzez telefon: (12) 68...
Siedziba firmy "Deichmann-Obuwie" Sp. z o.o. Salon Firmowy znajduje się pod adresem 31-564 Kraków al. Pokoju 67 (C.H. M1). Jeżeli korzystasz z nawigacji GSP, pomocne mogą okazać się dokładne współrzędne geograficzne firmy: [kopiuj]
Zakres działalności większości przedsiębiorstw z branży obejmuje m.in:
Uważamy, że "Deichmann-Obuwie" Sp. z o.o. Salon Firmowy poprzez doświadczenie swoich Pracowników w branży zapewni swoim Klientom właściwy poziom obsługi i kompetencji.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
(10 opinii) napisz opinię
A
K
Alicja K
Syn nosił buty puma niecałe 8 miesięcy zakupione w sierpniu 2023r. Niedawno zauważyłam , że w jednym bucie jest na wysokości szwu u góry mała dziurka , więc zaniosłam obuwie do sklepu 14 marca 2024 w celu reklamacji po niecałych 4 dniach otrzymałam informację SMS o odrzuceniu reklamacji . Chodziło o wymianę obuwia . Stwierdzam więc , że sklep wogóle nie ma reklamacji ani żadnych propozycji rozwiązania problemu mimo iż był paragon i odpłatna impregnacja w urządzeniu po zakupie całość wyniosła 354,98zł .
Z
Zerojeden
W każdym miejscu gdzie przebywały trzeba zachowywać się zgodnie z przyjetymii normami tak, aby nie zastanawiać się czy trzeba wyjść czy pozostać -nawet w Daichmanie. Niezłego syfu musiała Pani narobić, żeby obsługa sklepu musiała tak zareagować.
Z
Zygi
Bardzo niekompetentna obsługa w DEICHMANN w Bonarce. Obsługa nie wie, że konsument ma prawo złożyć reklamację a ich obowiązkiem jest ją rozparzyć. I to bez żadnego ALE. Prawie pozbawili mnie mojego prawa. Trzeba było się wykłócać. Bardzo nieprzyjemnie to wspominam i do tej pory mam traumę. Wydałam na jedne zakupy 400 zł ale nigdy powtarzam przenigdy nie kupie tam nawet WYKAŁACZKI.
J
C
Ja człowiek
Masakra, kupione huty w listopadzie...w lutym odklejają się już podeszwy..odpowiedź na złożoną reklamację : reklamacja nie została uznana
A
Adam
Dokładnie taka sama sytuacja miała miejsce jak w jednej z poniższych opinii. Szlufka w prawym bucie się urwała, a w lewym zaczyna się dzieć to samo (3 miesiące po zakupie). Reklamacja została odrzucona z powodu nieprawidłowego sznurowania butów i rzekomo nieodpowiedniej stopy. To jest skandaliczne. Nie wiem, czy zdają sobie sprawę, że za takie opinie mogą spotkać ich konsekwencje prawne.
M
Major
Sklep kantuje
I
Igor
Nie porządnie rozglądają reklamacji
M
Małgorzata
Czy w czasie epidemii kazda osoba wchodząca na sklep powinna zdezynfekować ręce? Dlaczego pracownik sklepu przychodzacy do pracy na 2 zmianę nie musi tego robić. Bo ta pani zdezynfekuje na zapleczu, ale zanim dojdzie to złapie za klamkę a inni pracownicy to rozniosą. Zasady chyba obowiązują wszystkich te same a może ja się mylę?
Z
Zadowoleni.
Zawsze jesteśmy zadowoleni. Ceny przyzwoite, jakość towaru i obsługi w porządku. Polecam.
K
klientka
Bardzo miła, kompetentna i sprawna obsługa! Możliwość odłożenia butów nawet na tydzień! Bez problemu zwrócono mi gotówkę za buty, które okazały się... za duże ;) (oczywiście buty były NIE UŻYWANE)
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.