PGE Obrót S.A. w Rzeszowie Biuro Obsługi Klienta

Dystrybucja energii elektrycznej
ul. Kościuszki 12, 38-200 Jasło podkarpackie
(72 opinie) napisz opinię

Podobne firmy w okolicy

(4)
NIP
8130268082
Telefon

Informacje

Siedzibą PGE Obrót S.A. w Rzeszowie Biuro Obsługi Klienta jest Jasło w województwie podkarpackim. Działalność firmy koncentruje się na branży Dystrybucja energii elektrycznej.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat działalności PGE Obrót S.A. w Rzeszowie Biuro Obsługi Klienta, skorzystaj z możliwości kontaktu poprzez telefon: (13) 44...
Jeśli chcesz nawiązać z PGE Obrót S.A. w Rzeszowie Biuro Obsługi Klienta kontakt osobisty, skorzystaj ze współrzędnych geograficznych: [kopiuj]. Siedziba firmy mieści się pod adresem 38-200 Jasło ul. Kościuszki 12.
Liczymy na to, że doświadczenie Pracowników PGE Obrót S.A. w Rzeszowie Biuro Obsługi Klienta oraz zakres świadczonych usług, pozwolą spełnić Twoje oczekiwania.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
(72 opinie) napisz opinię
A
W
Andrzej Walicki
Szanowni Państwo, Otrzymałem fakturę do zapłaty za energię elektryczną na kwotę 546,71 zł za zużycie 608 kwh. Na fv. podany jest rzekomy odczyt fizyczny z dnia 29.03.2024 w wysokości 9340. Licznik umieszczony jest na posesji tym samym bez mojej obecności nie ma możliwości odczytu. W dniu 29.03.2024 nikogo nie było w domu. Państwa pracownik po raz kolejny bez uprzedniego kontaktu ze mną podaje fikcyjne dane. Brak kontaktu telefonicznego jak również karteczki z prośbą o podanie stanu licznika. Odczytu licznika z dnia 14.04.2024 stan licznika 8803.2 (link do video z nagraniem odczytu faktycznego jak i dane klienta znajdą Państwo w złożonej reklamacji) W poprzednich miesiącach były to ilości zaniżane teraz mocno zawyżone?! Tym samym zaistniałą sytuację traktuję poprzez umyślne wprowadzenie błędnego stanu licznika jako wyłudzenie. Domagam się niezwłocznej korekty fv, propozycji zadość uczynienia oraz podjęcia działań naprawczych, wyciągnięcia odpowiednich wniosków i konsekwencji wobec pracownika. Oczekuję również pilnego kontaktu telefonicznego z informacją zwrotną. Załączony materiał dowodowy kieruję do rzecznika praw konsumenta. Nie omieszkam również pozostawić opinii w mediach społecznościowych. Andrzej Walicki
W
wima
pracownik który odczytuje liczniki potem wpisuje co mu się podoba
R
Robert
Obsługa klienta tu nie istnieje. Ani w siedzibie ani telefoniczna. Infolinia to kpina. Tam nikt nie pracuje. Szkoda, że nie da się dać 0 gwiazdek.
A
R
Adrian Rebzda
Gdzie jest prond
K
G
W
Koło Gospodyń W. "Leśnica"
Dziękujemy za profesjonalną obsługę biura w Sieradzu. Za życzliwość i szybkość załatwienia sprawy.
A
Anna
Mają prosumentów w poważani
J
Janina
Ocena jedna gwazdka to za to tylko ,że jest otwarty punkt obsługi klienta. Osoby tam pracujące nie mają szacunku dla klienta.Cała sala ludzi,a oni urządzają sobie pogaduszki,a klienci czekają w godzinowych kolejkach.
A
Aaa
To jakaś kpina!!!! Dlaczego "udostępniony" jest klientom nr infolinii???? Ta infolinia to atrapa!!!! Od kilku dni próbuję (naprawdę przez kilka godzin) dodzwonić się pod ten numer i zwyczajnie nikt nie podnosi słuchawki!!!!
A
Andzia
Nie można dać 0 dlatego 1. Po co jest infolinia jak nikt przy telefonie nie siedzi???@!!???
M
A
Maciej Abramczyk
Jedna wielka patologia !!!
0
S
D
0 szacunku dla klientów
Przez kilka dni nie można się dodzwonic. To juz trwa kilka lat.
N
K
Niezadowolony klient
W tym burdelu powinni wszystkich odstrzelić - na czele z inkasentami. Umowa podpisana na miesięczne rozliczenia, sami zostawiają numer telefonu by wysyłać im SMS że stanem licznika. Stan zgłoszony 4 stycznia, do dziś nie ma faktury. W rejonie numer albo zajęty albo ręka przyrosła do du*y i nie da się słuchawki podnieść. Napie*dałam od rana i nic. Na call-center nie ma możliwości zgłoszenia i wg lali z CC inkasent może sobie chodzić jak mu się żywnie podoba - jednego miesiąca na początku, następnego na końcu, a potem płać przy miesięcznym rozliczeniu za dwa miesiące. Aplikacja też nadaje się najwyzej do przyśpieszonego roz*ebania telefonu o ścianę - nie dość, że jest na poprzednią generację Androida, to nadal inkasent ma pierwszeństwo nad podanym stanem. Jeszcze łeb potrafi się sadzić, że "po co go pomijam i dzwonię na rejon" - tonem jakbym mu ojca łopatą za*ebał. Mogliby wziąć przykład z PGNiG - 5 lat bez żadnego problemu w jakiejkolwiek sytuacji - tutaj wieczny problem z fakturami, stanem licznika, terminami, kontaktem. Już żałuję, że na nowym mieszkaniu podpisałem z nimi umowę.
M
Marek
PRL to dla nich nieosiągalna nowoczesność. Po zakupie mieszkania nie można przepisać Klienta bez rozwiązania umowy z poprzednim, który nie żyje. Akt zgonu ani akt nabycia mieszkania nie wystarczy. Trzeba szukać spadkobierców, zbierać dowody pokrewieństwa, oświadczenia, a jak to wszystko się zbierze, to trzeba wystać swoje w kilometrowej kolejce skoro świt żeby się dostać zamiast iść do pracy. To się nadaje do niezwłocznej likwidacji i stworzenia od nowa, bo z tego co jest już nic się nie da zrobić.
Ł
C
Łukasz Cieslik
Nie dziala infolininia brak kontaktu telefonicznego
Z
zima
nie działa infolinia
W
wiosna
napiszę jedno: koszmar i niekompetencja
W
WIOSNA
od kilku dni nie można w ogóle się dodzwonić, a jeśli już się dodzwoniłam czekałam godzinę słownie:GODZINĘ, AUTOMAT CIĄGLE POWTARZA:PROSZĘ CZEKAĆ ITD. to po prostu jest kpina, koszmar, nie będę się nakręcać SZKODA MOJEGO ZDROWIA, obsługa w biurze dla klientów : godna pożałowania. 3 godziny czekałam żeby odejść od okienka z kwitkiem, oczywiście nic nie załatwiłam, myślałam, że telefonicznie się uda i też ZERO!!!!
P
O
pge obrót
nie można się dodzwonić
N
Nick
Telefon 422.. nie działa, pan pod numerem 22341... chamski. W oddziale kolejka na 2,5 godziny. Ale kasę to potraficie pobierać. Żenada, że takie coś istnieje.
U
użytkownik
Od kilku dni nie można się dodzwonić, po kilka godzin nikt nie odbiera telefonu !!!
K
kuba
dramat. nikt od 7 h nie odbiera...
Z
Zdzisiek
Nikt nie odbiera telefonu wskazanego przez Was jako numer do kontaktu klientów a ten nr wskazany na tej stronie (43)84... zakaz łączenia
E
E-LA
Ocena na 1 to bardzo, bardzo, bardzo wygórowana ocena! Jedno ogromne ZERO, to właściwa ocena BOK! Skandalem jest podawanie z premedytacją numeru telefonu, pod który w ogóle nie można się dodzwonić, bo nikt go nie odbiera!!!
J
jaaa
żaden nr na infoinii nie działa, po co te nr tel na nternecie
P
M
Piotr Mikołajczyk
Kontakt z firma SKANDALICZNY i, mysle, ze jest to metodyczne, aby konsumenci NIC nie rozumieli, nie mieli zadnej mozliwosci wyjasnienia, by MAFIJNE zasady sciagania z GŁUPKOW, staly sie norma. PGE od dawna powinna znaleźć sie pod inspekcja NIKu. Dosc bandytyzmowi PISOWSKIEMU/tuskowemu, komuchowatemu.
D
defektmech
Do Tego PGE to na żaden numer nie można się dodzwonić. Numery podane w info nie istnieją.
A
Aneta
Nie da się dodzwonić to po co numer tel podany jak nikt go nie odbiera.
N
Natalka
Czy przez drogę elektroniczna uda się umówić do przepisania liczników na siebie ?
M
Magda
Czy ktoś tam się wogole kiedykolwiek dodzwonił ? Kontakt telefoniczny jest niemożliwy
B
Beata
Tragedia trzeba być cierpliwym dodzwonić się to raczej jest nie możliwe a obsługa jest tak powolna że i nawet trzeba stać i 3 godziny.
C
Czarna
Tragedia trzeba stać nawet i 2 godziny już nie mówiąc żeby się dodzwonić po 20 min stwierdziłam że panie wyszły na kawę.
K
Kamilla
Dno dna. Dodzwonić się nie można za żadne skarby. Kompetencja urzędników na granicy upośledzenia umysłowego
A
Agnieszka
Coś strasznego, dodzwonić się graniczy z cudem. Na infolinii możesz czekać godzinami. Jak nie pojedziesz do placówki to nic się nie dowiesz - taka prawda.
B
benka
dziadostwo jesli chodzi o połaczenie z biurem obsługi,nie ma szans.
A
ajk
Brak możliwości dodzwonienia się na infolinię, po półtoragodzinnej próbie poddałam się.
S
Ser
Godzinę czekałem i się nie dodzwonilem śmiechu warte straciłem tylko ceny czas nie polecam
S
Sławek
4 godziny spędziłem przy telefonie i cierpliwie czekałem na rozmowę z konsultantem. Brawo za olewanie klienta.
K
Klient
Niemiła osoba w boksie po prawej stronie od wejscia.
Z
Zenon.
Proszę o zatrudnienie mnie, ze średnią krajową na etacie pracownika obsługującego telefon. Obiecuję, że opinie o Waszej firmie dzięki mojej pracy zmienią się. Pozdrawiam.
Ł
Łukasz
Obsługa tragedia..
L
Luk
Jedna wielka tragedia
K
Klient
Utrudniony kontakt. Nikt nie odbiera telefonu.
K
Kate_moss
infolinia to żart.
A
Aga
Nie ma możliwości dodzwonienia się na infolinie. Automat radośnie informuje i tym, ile rzekomo dzięki rządowi zaoszczędzą gospodarstwa domowe, po czym przez 40 min tylko powtarza, aby oczekiwać na połączenie z konsultantem. Mało śmieszny żart.
M
Mieszkaniec
Kolejny raz w tym roku jak zwykle tradycyjnie brak prądu w miejscowościach Lasek ,Petrykozy Piotrkowice ,Redlanka. Przewidywany czas włączenia po pięciu godzinach bo pewnie panom z PG Żyrardów kolejny raz nie chce się ruszyć tyłka aby dokonać naprawy i postarać się żeby aż tak częstych wyłączeń prądu w tym rejonie nie było.
M
Miruś
Zakłamane ch*je z PGE i fałszywi, wysłali niby kod dostępu do licznika przedpłatowego ale pysty. Nr klienta i licznika. Reszta to do zgadnięcia PGE - FAKJU AL.
E
Edyta
Dlaczego niepełnosprawna nie może przesłać dokumentów drogą mailowa aby uzyskać limit energii o niższej cenie. .Wymagany jest profil zaufany lub wizyta w BOK .Tak działa Państwowa firma wpisująca się w okrutny styl braku poszanowania klienta i osób niepełnosprawnych. Nie sposób się dodzwonić.
K
M
W
Klient mocno wkurzony
Jaki kraj, takie rzad i firmy państwowe. Totalna beznadzieja...mają klienta w d...uszy. Wszyscy do zwolnienia, obiadki i darmozjady.
R
R.M.
Szczyt dziadostwa . Totalne olewanie klienta. Infolinia to fikcja , nikt jej nie obsługuje. 47 min- pierwsze połaczenie , 52 minuty- drugie , i trzecie 45 minut . Potem się poddałem.
M
Mariusz
Podany telefon to fikcja. 2,5 godziny czekałem aby ktoś odebrał i nikt nie odebrał. Krotko mówiąc zero profesjonalizmu
M
Mariusz
Podany telefon to fikcja. 2,5 godziny czekałem aby ktoś odebrał i nikt nie odebrał. Krotko mówiąc zero profesjonalizmu
J
Janek
Zero kontaktu telefonicznego zarówno z oddziałem w Warszawie jak i centralą w Rzeszowie.Czekasz na linii i nie wiesz czy jesteś 5 czy 555.Masakra. Jak możecie unikajcie tej firmy.
D
dklient
nikt nie obsługuje infolini!!!
K
Klient
Nikt nie odbiera telefonu. Porażka.
S
Stanisław
dzwonię dzwonię i nikt nie odbiera to jakieś żarty
T
Tomasz
nie dodzwonisz się, nikt nie raczy odebrać
J
J.K.
Szybko, sprawnie i konkretnie.
M
1
Misiek 15
Odbieranie telefonu porażka.
A
Adrian
Tragedia nie mozna sie dodzwonic pod zaden nr telefonu.Obsluga tez nie potrafi wytlumaczyc o problemie
B
Bożena
nie ma żadnego kontaktu z biurem obsługi klienta, telefon mówi że nie ma takiego numeru a na stronie jest, zgadzam się masakra nie firma
A
P
Andrzej Polak
nikt nie odbiera telefonu
A
anna
nie można się dodzwonić,lepiej żeby wyłączyli telefony,czekałam 27 minut i trafił mnie szlak,
W
wny
DNO !!! Aby się dodzwonić, trzeba wynająć człowieka aby nic innego nie robił tylko próbował się dodzwonić.
J
K
jan kowalski
tragedia
B
bednara
dodzwonić się - niemożliwe. absurd trudno to nazwać obsługą klienta
I
iii
nikt nie odbiera tel - masakra a nie firma
B
Beata
Już drugi raz kiedy nie można doĺadować prąd do licznika w weekend. Miesiąc temu i dziś 6 04 19r.Pge nie przysyła ogłoszeń i weekend o świeczce .Ocena słaba z tego powodu.
K
C
2
Krystyna Cieśluk 2018-09-20
Bardzo serdecznie dziękuję za rzetelną, fachową i miłą obsługę w PGE Obrót Białystok , a konkretnie dla Pana Piotra Gierasimczuka. Jestem mile zaskoczona wysoką kulturą osobistą Pana Piotra i tym jak sprawnie i bez zarzutu zostałam załatwiona. Gorąco polecam.
C
A
Cieślak Agnieszka
Bardzo miła obsługa, rozmawiałam z panią, ale nie pamiętam jej nazwiska, bardzo sympatyczna. Pozdrawiam.
A
Ż
Alina Żurawska
Miałam przyjemność korzystać z usług Biura Obsługi Klienta PGE Obrót w Żyrardowie. Dokonałam przez pomyłkę zapłaty za gaz na konto PGE i było moje wielkie zdziwienie, kiedy powiedziano, że nie ma problemu ze zwrotem nadpłaty. Przy okazji skorzystałam z obowiązującej promocji G12W i podpisałam nową umowę. Jestem bardzo zadowolona z uprzejmej i profesjonalnej obsługi przez p. Macieja Biegańskiego w Biurze Obsługi Klienta w Żyrardowie. Dziękuję i Polecam.
M
O
N
Marek Ostapiuk, Nałęczów
Witam. Chciałem poinformować, że jestem wyjątkowo zadowolony z profesjonalnej i sympatycznej obsługi w Biurze Obsługi Klienta Państwa oddziału. Od dawna nie spotkałem się z tak wyjątkowo przyjacielskim podejściem do petenta. Byłem obsługiwany przez Pana Grzegorza Zarzeckiego ( przepraszam jeżeli przekręciłem nazwisko), ale zauważyłem że na sąsiednich stanowiskach rzecz miała się podobnie. Szczerze pozdrawiam.
K
J
Krzysztof Janiszewski
Dzisiaj, 13-02-2015 otrzymałem rzetelną informację dotyczącą awarii zasilania wsi Lipowo (ok. godz. 13:00 Waszego operatora, że wystąpiła awaria średniego napięcia - zwalił się że awaria prawdopodobnie zostanie usunięta około godz. 20:00. Nie była to 30:00 ale 20:30. Pół godziny pomyłki to, w takich wypadkach, nic nie znaczący błąd. Chciałem podziękować za rzetelność informacji i za pracę Waszych pracowników. Dziękuję
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.