"Deichmann-Obuwie" Sp. z o.o. Salon Firmowy

Sklepy obuwnicze
ul. Legionów 80 (REG-BENZ), 39-300 Mielec podkarpackie
(10 opinii) napisz opinię

Podobne firmy w okolicy

(5)
NIP
6651815893
Telefon

Informacje

"Deichmann-Obuwie" Sp. z o.o. Salon Firmowy działa w branży Sklepy obuwnicze. Siedziba firmy znajduje się w województwie podkarpackim w miejscowości Mielec.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferowanych przez firmę produktów i usług, możesz skontaktować się z nią drogą telefoniczną: (17) 25...
Firmę "Deichmann-Obuwie" Sp. z o.o. Salon Firmowy znajdziesz pod adresem 39-300 Mielec ul. Legionów 80 (REG-BENZ),. Dokładne współrzędne geograficzne dla tej lokalizacji to: [kopiuj]
Branża skupia firmy, z których większość oferuje:
Mamy nadzieję, że w ofercie firmy "Deichmann-Obuwie" Sp. z o.o. Salon Firmowy znajdziesz to, czego poszukujesz. Firma dokłada wszelkich starań, aby oferowane przez nią usługi były na jak najwyższym poziomie.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
(10 opinii) napisz opinię
A
K
Alicja K
Syn nosił buty puma niecałe 8 miesięcy zakupione w sierpniu 2023r. Niedawno zauważyłam , że w jednym bucie jest na wysokości szwu u góry mała dziurka , więc zaniosłam obuwie do sklepu 14 marca 2024 w celu reklamacji po niecałych 4 dniach otrzymałam informację SMS o odrzuceniu reklamacji . Chodziło o wymianę obuwia . Stwierdzam więc , że sklep wogóle nie ma reklamacji ani żadnych propozycji rozwiązania problemu mimo iż był paragon i odpłatna impregnacja w urządzeniu po zakupie całość wyniosła 354,98zł .
Z
Zerojeden
W każdym miejscu gdzie przebywały trzeba zachowywać się zgodnie z przyjetymii normami tak, aby nie zastanawiać się czy trzeba wyjść czy pozostać -nawet w Daichmanie. Niezłego syfu musiała Pani narobić, żeby obsługa sklepu musiała tak zareagować.
Z
Zygi
Bardzo niekompetentna obsługa w DEICHMANN w Bonarce. Obsługa nie wie, że konsument ma prawo złożyć reklamację a ich obowiązkiem jest ją rozparzyć. I to bez żadnego ALE. Prawie pozbawili mnie mojego prawa. Trzeba było się wykłócać. Bardzo nieprzyjemnie to wspominam i do tej pory mam traumę. Wydałam na jedne zakupy 400 zł ale nigdy powtarzam przenigdy nie kupie tam nawet WYKAŁACZKI.
J
C
Ja człowiek
Masakra, kupione huty w listopadzie...w lutym odklejają się już podeszwy..odpowiedź na złożoną reklamację : reklamacja nie została uznana
A
Adam
Dokładnie taka sama sytuacja miała miejsce jak w jednej z poniższych opinii. Szlufka w prawym bucie się urwała, a w lewym zaczyna się dzieć to samo (3 miesiące po zakupie). Reklamacja została odrzucona z powodu nieprawidłowego sznurowania butów i rzekomo nieodpowiedniej stopy. To jest skandaliczne. Nie wiem, czy zdają sobie sprawę, że za takie opinie mogą spotkać ich konsekwencje prawne.
M
Major
Sklep kantuje
I
Igor
Nie porządnie rozglądają reklamacji
M
Małgorzata
Czy w czasie epidemii kazda osoba wchodząca na sklep powinna zdezynfekować ręce? Dlaczego pracownik sklepu przychodzacy do pracy na 2 zmianę nie musi tego robić. Bo ta pani zdezynfekuje na zapleczu, ale zanim dojdzie to złapie za klamkę a inni pracownicy to rozniosą. Zasady chyba obowiązują wszystkich te same a może ja się mylę?
Z
Zadowoleni.
Zawsze jesteśmy zadowoleni. Ceny przyzwoite, jakość towaru i obsługi w porządku. Polecam.
K
klientka
Bardzo miła, kompetentna i sprawna obsługa! Możliwość odłożenia butów nawet na tydzień! Bez problemu zwrócono mi gotówkę za buty, które okazały się... za duże ;) (oczywiście buty były NIE UŻYWANE)
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.