RTV EURO AGD działa w branży Sklepy ze sprzętem RTV.
Siedziba firmy znajduje się w województwie pomorskim w miejscowości Gdańsk.
Firma nie dostarczyła nam szczegółowych danych na temat swojej oferty.
Więcej informacji na jej temat uzyskasz poprzez kontakt z RTV EURO AGD poprzez
telefon: (22) 57...
.
Firmę RTV EURO AGD znajdziesz pod adresem 80-463 Gdańsk al. Rzeczypospolitej 33 (CH ETC ),.
Dokładne współrzędne geograficzne dla tej lokalizacji to: [kopiuj]
Jesteśmy przekonani, że doświadczenie firmy RTV EURO AGD w branży oraz jej Pracownicy zagwarantują wysoki poziom kompetencji i obsługi Klientów.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Brak słów pracownicy bardzo nie mili oraz nie pomocni przyszłam z słuchawkami aby zrobić reklamacje w pierwszy dzień stwierdzili, że ta strona jest zablokowana i najwyżej powinnam to zgłosić na własną rękę, tak też zrobiłam, ale nie udało mi się to ponieważ wyskoczył komunikat, że produkt jest w realizacji zwrotu, dzisiaj przyjeżdżając do sklepu usłyszałam, że oni mi tego nie przyjmą ponieważ nadal jest to zablokowane i stwierdzili, że mam sobie ten produkt skleić ( produkt za 200 złoty który ma miesiąc i nie działa jak powinien ). Czy tak przyciąga się klientów? Żenada nie polecam ostatni raz odwiedziłam jakikolwiek sklep RTV EURO AGD
Szkoda, że nie ma ujemnych gwiazdek. Sklep odwiedziłam dwa dni z rzędu, pierwszego czekałam znaczną ilość czasu na "człowieka od reklamacji" i po dłuższej chwili zrezygnowałam. Wróciłam dnia następnego ale Panu ewidentnie nie chciało się ze mną rozmawiać, więc "nic mi nie sugerując" zainsynuował, że jak On ze mną przejdzie proces reklamacyjny w sklepie to będę czekała na odpowiedź minimum 3 tygodnie, a jak sobie sama w domu to zrobię to potrawa to szybciej i "nic nie sugeruje, proszę samemu zdecydować co warto".. Nie dość, że zmarnowałam czas to jeszcze zmokłam robiąc spacer do nich po nic.
Nie polecam.Moim zdaniem jedna gwiazdka to stanowczo za dużo. Pod koniec grudnia kupiłam "tzn tylko zapłaciłam (można powiedzieć dokładniej) "mikrofalówkę i multicooker, Jednego ze sprzętu nie było na stanie w sklepie więc pani, która sprzedawała zaproponowała nam łączny dowóz do domu.Towar miał być dostarczony w piątek przed wigilią. Niestety jak okazało się po kilku dniach jeden sprzęt zaginął. Domagałam się z mężem zwrotu gotówki, niestety do dziś dnia nikt nic nie może nam zwrócić ani udzielic wiecej informacji ,ze sprawa jest w dalszym ciagu w rozpatrzeniu bo przecież ze swojej kieszeni nam nikt nie wyciągnie pieniędzy jak to zaznaczył dziś kierownik .Dlaczego ja mam ponosić straty poprzez nieudolnych pracowników, bądź kurierów z lepkimi rękami ? Ile można czekać na wyjaśnienie sprawy i zwrot pieniędzy! Nie polecam ! Przestrzegam innych przed zakupem a już całkowicie dowozem do miejsca zamieszkania .
Sklep w Dąbrowie Górniczej w CH POGORIA - wszedłem po myszkę optyczną, a pani Ilona i jej fachowość na 101 % (tak, niż 100 ) sprawiły, że wydałem ok 10tys na i tak planowaną wymianę sprzętu RTV. Sugeruję premię extra i podwyżkę, jako handlowiec chapeau bas.
Sklep Sandomierz to totalna porażka pracownicy wmawiają dodatkowe ubezpieczenia kierownik zmiany nie reaguje na brak kompetencji. Odradzam kupowanie na raty.
Kupiłem telefon na raty, sprzedawca stwierdził, że muszę wykupić ubezpieczenie. Po zakupie zadzwoniłem do banku, nic nie wiedzą o konieczności ubezpieczenia, póżniej do centrali. Okazało się,że ubezpieczenie nie jest obowiązkowe, można się wycofać i tak zrobiłem. Ale strata czasu i pieniędzy, bo część już pobrali za czas od zakupu. Ilu ludzi nie wie o tym, robi zakupy i płaci ubezpieczenie.
Euro AGD. Berlin ul . Marszałkowska Niestety nie pamiętam imienia ,ale pan miał plakietkę "Po.Kierownika sklepu " był bardzo pomocny i mimo ,że to ja nie miałam racji wykazał się cierpliwością i bardzo chciał pomóc. Życzyła bym sobie więcej takich sprzedawców .
Obsługa tego sklepu to totalna żenada ,siędzą i.patrzą w monitor nie mają czasu na obsługe. Jak kogoś poprosze to odsyłają do innej osoby która też ma nas za nic mimo ż wydałem tam kupe kasy ,już niegdy więcej nie skorzystam z tego sklepu i innym też odeadzam szkoda czasu i nerwów
Sklep beznadziejny, klient jest ważny do czasu zapłaty za towar. W przypadku problemów nie ma szans na jakąkolwiek pomoc ze strony sklepu. Udają(lub może są?) kompletnych ignorantów i osoby o rozumie muchy, którzy nie rozumieją co się do nich mówi i pisze. Nigdy więcej zakupów u nich.
Odwiedzam sklep od kilku lat, kiedyś tragedia, na dzień dzisiejszy widać że cała ekipa wymieniona świeży powiew na sklepie , fachowo , profesjonalnie . Gorąco polecam
Kupiłam lodówkę z opcją przełożenia drzwi. Serwis zrobił to błędnie i nikt nie był zainteresowany naprawą. Dopiero producent lodówki wymusił aby serwis się tym porządnie zajął. Sklep lekceważył moją reklamację. Serwis porażka.
Jestem rozczarowana zakupem w tym sklepie.Kupiłam dekoder,który niestety musiałam reklamować.Reklamacja nie przyjęta,ponieważ Pani nie mogła się zalogować do zwrotów i reklamacji.Zmusza mnie to do codziennego odwiedzania sklepu aż system "załapie".Paranoja.Mój ostatni zakup w tym sklepie.
Super obsługa i świetnie potrafią doradzić. Polecam Niestety muszę zmienić opinie. Dostawa to tragedia. Przyjeżdżają w innych godzinach niż się zaplanowało bo tak im pasuje a nie ma znaczenia czy nam pasuje. Dostawcy bardzo nie mili. Ciągle pretense ze maja zabrać stara pralkę chociaż mają to w usłudze. Zostawiany totalny bałagan chociaż brałem opcje Maks i jeszcze pralka po podłączeniu wody cieknie z węża chociaż miała być sprawdzona szczelność a po telefonie to odpowiedź że to nasza wina. Porażka. Nie polecam. Chyba że sami odbierzecie w sklepie i zamontujecie
Super obsługa i świetnie potrafią doradzić. Polecam Niestety muszę zmienić opinie. Dostawa to tragedia. Przyjeżdżają w innych godzinach niż się zaplanowało bo tak im pasuje a nie ma znaczenia czy nam pasuje. Dostawcy bardzo nie mili. Ciągle pretense ze maja zabrać stara pralkę chociaż mają to w usłudze. Zostawiany totalny bałagan chociaż brałem opcje Maks i jeszcze pralka po podłączeniu wody cieknie z węża chociaż miała być sprawdzona szczelność a po telefonie to odpowiedź że to nasza wina. Porażka. Nie polecam. Chyba że sami odbierzecie w sklepie i zamontujecie
Obsługa klienta zerowa. Byłam z dziećmi jedno młodsze w wózku sklepowym Auchan, drugie obok. Na zewnątrz sklepu nie ma informacji że nie można wchodzić z wózkiem sklepowym. Podeszła do nas Pani Kasia z obsługi i nas wyprosiła twierdząc, że nie wolno wchodzić z wózkiem sklepowym. Mąż spytał się co ma zrobić z dzieckiem Pani odpowiedziała że ją to nie obchodzi. Kierowniczka sklepu miała też nas za nic. Co gorsze inni klienci chodzili z dziećmi w wózku sklepowym. Szkoda stracili klienta który od 15 lat kupował wszystko u nich nawet patelnię. Teraz zyska konkurencja
W dniu 08-10-2015r zakupiłem telewizor w sklepie przy ul;Gościńczyk 2 w Puławach fachowa, i wyjątkowo uprzejma obsługa na czele z panią kierownik. Serdecznie Polecam.!!!!!!!
Skandaliczne praktyki NIE UDZIELA SIĘ INFORMACJI TELEFONICZNYCH.WABIK DLA GAWIEDZI. Informacje w prasie nierzetelne (bez adresu sklepu np. w niedzielnej GW).W ofercie tejże Gazety zanizona cena telewizora.Będę to rozpowszechniać.
Radzę uważać. O ile obsługa w momencie sprzedaży jest ok to obsługa posprzedażna to dramat. Miałam okazję reklamować aparat Canona. Rozpatrzenie reklamacji miało trwać 2 tygodnie. I po takim czasie otrzymałam odpowiedź. Ale aparat wrócił do mnie po miesiącu od złożenia reklamacji. Dlaczego to trwało tak długo? Bo podobno Serwis jest w Gdańsku! Jakież było moje zdziwienie kiedy po odbiorze apartatu znalazłam w nim protokół przyjęcia aparatu do serwisu. Adres Warszawa ul. Żurawia. Zarówno kierownik sklepu jak i osoby na infolinii obecywały mi telefon i informację o odbiorze aparatu. Po jednym z wielu telefonów okazało się, że aparat jest już w sklepie od dwóch dni. I nikt nie wie dlaczego nikt nie oddzwonił.
Podumowując albo kłamstwa i kłamstwa albo totalnia niekompetencja. To był mój ostatni kontakt z firmą.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Wiele osób nie wyobraża sobie dnia bez kubka ulubionej kawy. Nic więc dziwnego, że tak popularne stały się ekspresy do kawy, które goszczą w wielu domach.
Zapoznaj się z dostępnymi na rynku rodzajami słuchawek, dzięki czemu wybierzesz takie, które pozwolą ci cieszyć się idealnym dźwiękiem w każdej sytuacji.
Potrzebujesz sprawdzonych słuchawek dousznych lub nausznych? Wysokiej jakości modele pochodzące od najlepszych producentów kupisz w firmie Krisart z Gdańska.