Wyniki dla frazy: prowadzenie ewidencji płacowych w lokalizacji Rzeszów, podkarpackie - 4 firmy.

Sprawdź też wyniki w innych lokalizacjach
  • ul. Trembeckiego 11 A, 35-234 Rzeszów
    w odległości: 1 km
    ...wniosków kredytowych, - sporządzaniem listy płac, - sporządzaniem deklaracji rozliczeniowych do ZUS, - sporządzaniem deklaracji zeznań z zakresu podatku dochodowego, - prowadzeniem ewidencji środków trwałych i niematerialnych. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami naszej oferty na stronie internetowej, a w razie pytań zapraszamy do kontaktu...
  • ul. Bernardyńska 11, 35-069 Rzeszów
    w odległości: 216 m
    ...Oferujemy kompleksowe usługi księgowe dla małych i średnich firm oraz klientów indywidualnych. Terminowość i przystępne ceny to nasza wizytówka, a doświadczenie naszych księgowych gwarantuje poprawność księgowania oraz rozliczania podatków. Nasza oferta obejmuje: - prowadzenie ewidencji ryczałtu, - księgi przychodów i rozchodów, - rozliczanie...
  • al. gen. Okulickiego 12, 35-206 Rzeszów
    w odległości: 1 km
    ...Nasz doświadczony personel jest gotowy do pełnienia roli waszego zaufanego partnera w dziedzinie księgowości. Zlecając nam zadania, możecie być pewni, że Wasze księgi handlowe i rachunkowe będą prowadzone rzetelnie i zgodnie z obowiązującymi przepisami. Oprócz tego, zajmujemy się ewidencją ryczałtu, rejestracją na potrzeby podatku VAT, spisem...
    Wybrane opinie o firmie:
    5,0
    13.02.2024 Karola
    Polecam współpracę z biurem a w szczególności z Panią Wiolą- po tzrech latach współpracy mogę stwierdzić, że jest to bardzo dokładna i zaangażowana w swoją pracę osoba, która...
    Pokaż więcej
  • pl. Wolności 1, 35-073 Rzeszów
    w odległości: 675 m
    ...Zajmujemy się obsługą księgową małych i średnich firm. Zapewniamy opiekę na każdym etapie prowadzenia działalności. Pomagamy przy zakładaniu nowej firmy i wyborze formy działalności gospodarczej. Zapewniamy też wsparcie przy sporządzaniu i wypełnianiu wniosków, między innymi o nadanie numeru REGON, wpis do KRS, czy zgłoszenie firmy...