"Multimedia Polska - Zachód" S.A.

Telewizja kablowa
ul. Bolesława Chrobrego 25, 73-110 Stargard zachodniopomorskie
(27 opinii) napisz opinię
NIP
5861044881
Telefon

Informacje

Telewizja kablowa to branża, w której "Multimedia Polska - Zachód" S.A. prowadzi swoją działalność. Siedzibą firmy jest Stargard w województwie zachodniopomorskim.
Pracownicy "Multimedia Polska - Zachód" S.A. udzielą Ci szczegółowych informacji na temat profilu działalności firmy, oferowanych produktów i usług. Skorzystaj z możliwości kontaktu poprzez telefon: (91) 83...
Jeśli chcesz nawiązać z "Multimedia Polska - Zachód" S.A. kontakt osobisty, skorzystaj ze współrzędnych geograficznych: [kopiuj]. Siedziba firmy mieści się pod adresem 73-110 Stargard ul. Bolesława Chrobrego 25.
Branża skupia firmy, z których większość oferuje:
Mamy nadzieję, że w ofercie firmy "Multimedia Polska - Zachód" S.A. znajdziesz to, czego poszukujesz. Firma dokłada wszelkich starań, aby oferowane przez nią usługi były na jak najwyższym poziomie.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
(27 opinii) napisz opinię
W
Władysław
Fatalna jakość usług ciągłe awarie telefonu stacjonarnego. Oczekiwanie na naprawę po 5. 6 dni Zdecydowanie nie polecam.
N
Niezadowolony
Internet 120mb, po wifi mam zawrotne 15mb a po kablu łaskawie 30mb skapnie...
A
Anna
Od godziny i 27 minut wiszę na telefonie i nie mogę załatwić sprawy telefonicznie. Odsyłana jestem od jednego konsultanta do drugiego, po drodze odzywa się przygłuchy robot, przy przełączaniu od konsultanta do konsultanta, rozmowa zrywa się i w koło Macieju. Miałem przedłużyć umowę, teraz marzę o jej rozwiazaniu! Z multimediami, żeby nie było wątpliwości!!!
S
sdddd
brak internetu przed tydzien zero kontaktu
G
A
GAL ANONIM
Najgorszy internet nie pozdrawiam :)
H
S
Hanna Szubert
Zbyt częste usterki ,brak programu
K
Karol
Najgorszy internet świata. Wyłączają kiedy chcą :) codziennie brak internetu po 2-3h
A
Alina
Co jest nie ma internetu. Nic nie można się dowiedzieć bo nikt telefony nie odbiera. Lekceważycie klientow
E
Elzbieta
Od trzech dni nie ma internetu ani tv. Serwis awaryjny nie pracuje.
Z
Zahariasz
szczerze wcześniej było słabo a teraz jak zmienili na grupa vectra to jest zajebiśćie mam download 150 upload 10
Z
Zahariasz
szczerze wcześniej było słabo a teraz jak zmienili na grupa vectra to jest zajebiśćie mam download 150 upload 10
L
Lordpomind
Gówniany internet nawet na kabel internet wyżóca niby miało być 800 mb a jest 10 kb
B
C
Bożena Czubernat
Wszyscy pracownicy do wymiany.Telefonów nikt nie odbiera.Aby o coś zapytać jadę 20 km
M
D
Majkel Dżordan
non stop problemy z internetem i tv nie podpisywac z nimi umowy nie warto, nie ważne jakie pieniądze zaproponują.
D
Darek
To biuro to skandal. Paniusie nic nie wiedzą, nie orientują się, zarobione po pachy... Wciskają starszym ludziom "promocje". Czyli pakiety kanałów, których nie potrzebują i nie chcą w regularnych cenach. Nie znają nawet oferty kanałów które są we wciskanym klientom pakiecie ?????? Z umowy zawartej w biurze nie można w żaden sposób zrezygmować. Złodziejstwo w czystej postaci.
N
Ł
Nie ładnie
Czegos takiego jeszcze nie wiedziałem, internet wyłącza sie co chwile, pingu 400+ przez cały dzien, dodzwonić sie nie da, automatyczna sekreterka poleca zresetować router XDDD, niech w koncu zamknął to dziadostwo
K
Klient
Dziadostwo jakiego mało. Nie polecam olewają klienta.
T
Tosia
Internet rozłącza się co najmniej pięć razy na godzinę, praca zdalna nie jest możliwa. Telewizja kablowa - kanały znikają jeden po drugim, płacę za dodatkowy pakiet, który nie obejmuje już połowy kanałów, które były na początku. Obsługa jest okropna. Oczekiwanie na rozmowę telefoniczną z konsultantem trwa co najmniej 10 minut przy idiotycznych reklamach, nie wiadomo gdzie nacisnąć który przycisk, bo linki nie odpowiadają potrzebom klienta. a potem nadal musisz czekać w kolejce. A potem konsultanci pozwalają sobie krzyczeć na klientów.
S
srunio
intertnet conajmiej raz dziennie crashuje i nie potrafią tego naprawić 1000 pingu
M
S
MONIKA STEFAŃSKA
KONTAK TELEFONICZNY Z FIRMA JEST UTUDNIONY; INFOLINIA NIE JEST PRZYJAZNA I W PROSTYCH SPRAWACH NIE MOŻNA UZYSKAC OPOWIEDZI NA PYTANIE
N
K
Nieadowolona klientka
Jestem klientką Multimedia Od 29 lat i jestem traktowana jak gorszy, niższy sort. Nowi klienci mają zniżki, promocje i inne lepsze oferty niz stały klient. Jestem oburzona obsługą klienta w Ostrowi Mazowieckiej. Panie tam pracujące są bardzo nie miłe, nie potrafią nic doradzić, mówią żeby przeczytać regulamin jak się czegoś nie wie. To od czego one tam są? Od siedzenia z głową w chmurach, picia ławki i klikania bez sensu w klawiaturę? Możeby tak zmienić obsługę? Myślę że to by zaoszczędziło nerwów wielu klientom. A Jakby tak pojawiła się konkurencja, to patrząc po opinii innych będziecie mogli zamknąć ten bu(r)del.
A
Z
Andrzej Ziobroń
Jest podany telefon do Miltimedia Dębica który w ogóle nie odpowiada. Albo go zlikwidujcie, albo maszyna niech informuje. Dębica jest jednym z najgorszych punktów z którym miałem do czynienia.
W
M
wkurzona maksymalnie
Koszmar! Nie mozna wysłać maila z zapytaniem, nie mozna dostać telefonu do opiekuna rejonu, nie mozna się dodzwonić do opiekuna, szkoda mówić. W związku z tym,że nie mogę zdobyć tych informacji, nie mogę przedłuzyć umowy starszej osobie,która sama tego nie dokona. Szczyt wszystkiego
B
B.B
nie mama dostępu do internetu, od 2 dni, na modemie mobilnym odnajduje serwera, w kablówce nie!!!!
K
Kazimierz
W Mrągowie jest bardzo słaba jakość przekazu, TV nie można oglądać, ciągle przerywany sygnał, jak tylko trochę opadów to odbiór jest praktycznie niemożliwy. Po ostatniej awarii trochę sie poprawiło ale od dwóch dni znowu pojawiają się przerywania w nadawaniu. Koszmar te Multimedia.
B
B
Bogdan Bosko
Jestem waszym klientem od 1 września i nie mogę się z wami skontaktować, bo nie odpowiadacie na moje maile. Zadałem wam konkretne pytanie i oczekuję odpowiedzi. bosko.bogdan@gmail.com. Proszę o pilny kontakt.!
W
wkurzona
Ile razy dzwoniłam pod podany numer , nigdy nikt nie odebrał!!
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.