Hotel "Lidia"

(4)
(5)

Informacje

Firma Hotel "Lidia" z siedzibą w miejscowości Darłowo świadczy swoje usługi w branży Hotele.
Ponieważ nie posiadamy szczegółowych informacji na temat oferty firmy, proponujemy kontakt telefoniczny (94) 31... lub mailowy: hotel@hotel-lidia.pl
Z przedstawicielem firmy Hotel "Lidia" możesz spotkać się także osobiście, pod adresem 76-153 Darłowo ul. Dorszowa 3,. Jeśli korzystasz z nawigacji GPS możesz użyć współrzędnych geograficznych: [kopiuj]
Uważamy, że Hotel "Lidia" poprzez doświadczenie swoich Pracowników w branży zapewni swoim Klientom właściwy poziom obsługi i kompetencji.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Jak postrzegasz tę firmę? Oceń
A
Anzelm
Witam, chciałem podzielić się opinią o Hotelu Lidia, w którym wraz z żoną zorganizowaliśmy Chrzciny naszej najmłodszej pociechy. Zaprosiliśmy nie tylko rodzinę, ale i naszych najbliższych przyjaciół, więc chcieliśmy, żeby to przyjęcie zostało zorganizowane w porządnym Hotelu i pozostało długo w pamięci. Już na wstępie byliśmy oczarowani urokliwym wystrojem wnętrza Hotelu oraz sali, w której miały odbyć się Chrzciny synka. Byliśmy bardzo zadowoleni z profesjonalnej i życzliwej obsługi oraz atmosfery panującej w Hotelu. Zachwyciło nas pyszne jedzenie polskiej kuchni. Przygotowana też z myślą o najmłodszych znajdowała się Sala Zabaw oraz dziecięce kąciki z pluszakami. Wśród naszych gości znalazły się osoby z nietolerancją pokarmową, więc mieliśmy kilka nietypowych wymagań, które Hotel spełnił i nie było żadnego problemu z realizacją indywidualnych diet, więc indywidualne podejście do klienta jest tutaj dużym plusem. Nie żałujemy tej decyzji, ponieważ wszystko było na wysokim poziomie.:-)
M
Magda
Wyposażenie hotelu jest świetne, mam tu także na myśli wyposażenie dla dzieci specjalne wygodne łóżeczka, podgrzewacze, zestaw do monitoringu snu maluszka czy dostosowana kuchnia łącznie z menu i sztućcami, krzesełkiem. Także hotel bardzo dba o swoich gości z dziećmi malutkimi czy też tymi trochę starszymi. Dla starszych fajny plac zabaw, różne animacje, nauka pływania itp. Byliśmy tu w zeszłym roku na wakacjach, jedziemy i w tym roku . Kuchnia super tradycyjna Polska, podana elegancko. Najadaliśmy się wkupionymi porcjami. Samo Darłowo również oceniam jako miejsce z klimatem, fajna plażą i atrakcyjne turystycznie.
O
Oll
Z całą rodzinką odwiedziliśmy w sierpniu Hotel Lidia. Kompleks basenowy, jacuzzi i sauna, to dla mnie rewelacja. Po pierwsze uwielbiam saunę, po drugie kocham pływać, a po trzecie w Lidii wszystko jest ładnie zagospodarowane, czyste, zadbane także miło mi się korzystało. Jest także grota solna coś dla mojego męża. Ma to z pewnością swój urok. Dzieciom zapewniono wiele atrakcji i dostosowano do nich poszczególne elementy w hotelu np. kuchnię. Sala zabaw ładna i bezpieczna, dzieci chętnie się bawiły, a my mieliśmy z mężem chwile na nasze atrakcje w SPA Dzieci mają całodniową opiekę animatora, w zależności od tego ile czasu chcą spędzić na zabawach a ile czasu z rodzicami. Ta całodniowa opieka jest co prawda dostępna na specjalnych pakietach, albo w wakacje, ale to i tak super.
C
Copp
Świetny Hotel o wysokim standardzie, przede wszystkim chcę zwrócić uwagę na bursztynowe Spa;). Wykonują tam zabiegi na najwyższym poziomie.;)
B
bronzzo
Nie mam nic do zarzuceni atemu hotelowi, miejsce z dużą dawką atrakcji, poza tym jest czysto, w restauracji smacznie, ceny ok., raczej Hotel należy do ekskluzywnych. Trochę korzystałam ze Spa i basenu i zafundowałam sobie fajny masaż. Do największych plusów należy bliskość morza i widok z okna;)
X
xyz
Korzystałam w Bursztynowego Spa w Hotelu Lidia i polecam z całego serca zabieg bursztynowy na ciało, który wzmocnił mi kolor opalenizny, a także świetne strzyżenie. Ponadto masaż czekoladowy też należał do dużej przyjemności.
P
prawka007
Hotel Lidia w Darłowie posiada doskonałą lokalizację nad samym morzem, co mnie szczególnie skusiło na wyjazd w te okolice. Duży plus za jedzenie, czystość i przesympatyczną obsługę.
M
mastra
Bardzo ładny Hotel w świetnej lokalizacji, bliziutko do morza, Bursztynowe SPA rewelka! Zrelaksowałam się tam niesamowicie.
A
Asia
Byłam kilka razy. Czekam na okazję gdy w cenie będzie oprócz śniadania także obiad i kolacja. Pokoje przestronne, czyste. Jedzenie dobre. Trochę mało przytulnie, bo hotel duży. Ceny równe dobrej wycieczce do Włoch czy Grecji.
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.