Sprzęt AGD jest najczęściej i najintensywniej używanym wyposażeniem w każdym domu oraz mieszkaniu. Nie wyobrażamy sobie codziennego funkcjonowania bez lodówki, kuchenki albo żelazka. W związku z ich częstym wykorzystywaniem awarie oraz usterki są czymś normalnym. Oczywiście mniejsze nieszczęście jest wtedy, gdy dana rzecz jest objęta gwarancją. Jednak złośliwość rzeczy martwych sprawia, że takie uszkodzenia występują najczęściej po tym okresie.

Wybór serwisanta

Trwale i solidnie usunięta wada sprzętu AGD jest możliwa tylko u profesjonalnych fachowców. Poszukując odpowiedniego serwisu, nie powinniśmy kierować się wyłącznie zakresem cenowym, ale także sprawdzić w naprawach, jakiego rodzaju sprzętu domowego dana firma się specjalizuje. Bardzo często na stronach internetowych można znaleźć także informacje o konkretnych markach, które dane serwis obsługuje. To również istotna komunikat, ponieważ każdy producent może używać innych części i od tego będzie zależeć szansa na reparację oryginalnymi częściami w danym serwisie. To bardzo ważne, aby nasz sprzęt po usunięciu problemu, funkcjonował tak dawniej. Poza tym duże udogodnienie stanowi, jeżeli dany zakład naprawczy deklaruje dojazd do klienta i naprawę sprzętu w domu. Z usług serwisów równie często korzystają sklepy lub restauracje w razie awarii na przykład: lad, witryn chłodniczych, wyparzarek, patelni gastronomicznych.

Nie tylko naprawa

Jeżeli sami potrafimy poradzić sobie z naprawą zepsutego sprzętu, możemy w inny sposób skorzystać z usług serwisu AGD. Bardzo często firmy takie oferują sprzedaż części zamiennych. Jest nią na przykład Tech-dom zlokalizowany w Dębnie. Poza częściami do sprzętu domowego można zaopatrzyć się w akcesoria do niego, między innymi w worki do odkurzacza lub po prostu w sam sprzęt, chociażby gastronomiczny lub klimatyzacyjny. Bardzo często w pakiecie będzie również uwzględniony jego montaż w domu klienta. Z pewnością również możemy liczyć na profesjonalną poradę w razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z naprawą lub prawidłową instalacją obiektów AGD.

Naprawa w serwisie a gwarancja

To niezwykle ważny aspekt. Jeżeli dany serwis zapewnia danie gwarancji po naprawie, możemy mieć pewność, że mamy do czynienia z profesjonalistami, a usterka zostanie usunięta prawidłowo i nie będzie nawracać. Odmowa jej udzielenia powinna być dla nas czynnikiem alarmującym, który sprawi, że nie powierzymy naprawy takiemu serwisantowi. Zanim wybierzemy odpowiednią firmę oferującą takie usługi, warto zasięgnąć informacji u bliskich lub znajomych, bądź skorzystać z opinii innych w Internecie.