Wyjazdy służbowe stanowią integralną część pracy w wielu firmach zajmujących się zarówno szeroko pojętą produkcją, jak i dystrybucją czy świadczeniem usług. Mogą być one związane z udziałem w szkoleniach czy konferencjach branżowych, a także dotyczyć realizacji kontraktu. Niezależnie jednak od tego, jaki charakter ma podróż, powinna ona zostać zaplanowana z myślą o wygodzie pracownika.

Kryteria wyboru miejsca

Trwający co najmniej dwa dni wyjazd służbowy wiąże się z koniecznością zapewnienia jego uczestnikowi noclegu. Ofert w tym zakresie nie brakuje, dlatego wybór odpowiedniego miejsca nie należy do łatwych. Czym zatem powinniśmy się kierować? Dość istotna jest lokalizacja. Zadbajmy o to, by hotel czy pokoje dla pracowników znajdowały się możliwie jak najbliżej miejsca, w którym pracownik będzie realizował zadania, które stanowią powód jego podróży. Zwróćmy uwagę na dostępność komunikacji miejskiej oraz czas, jaki poruszanie się między miejscem noclegu i pracy zajęłoby samochodem.

Równie ważną rolę odgrywają względy finansowe. W przypadku wyjazdów służbowych wydatki wliczane są w koszty prowadzenia działalności, jednak żadna firma nie dysponuje nieograniczonym budżetem, który pozwoli zakwaterować pracowników w luksusowym hotelu. Zazwyczaj też specyfika odbywanej podróży w ogóle tego nie wymaga. Dobrym pomysłem będzie wynajęcie pokoi w Hotelu Amber, który oferuje nie tylko atrakcyjną cenę, ale również wygodę, w tym wszelkie udogodnienia, jakich może potrzebować przedstawiciel firmy w podróży służbowej. Wyjaśnijmy jednak, co powinny one obejmować.

Udogodnienia w obiekcie

Warunki, w jakich przebywa pracownik odbywający podróż na rzecz przedsiębiorstwa, istotnie wpływają na jego motywację do działania oraz efektywność pracy. Zadaniem pracodawcy jest natomiast zapewnienie, by właśnie temu sprzyjało otoczenie, w jakim przebywa. To oznacza, że miejsce, do której wraca po dniu spotkań czy realizacji wyznaczonych zadań musi umożliwić mu wypoczynek. Standardem jest oczywiście czystość i higiena w obiekcie. Warto przy tym zwrócić uwagę na to, czy w każdy pokoju znajduje się łazienka – to o wiele bardziej komfortowe niż korzystanie ze wspólnej znajdującej się na danym piętrze.

Kolejna rzecz to dostęp do bezprzewodowego internetu oraz telewizji. Również należą do dość istotnych udogodnień, których pracownicy mogą potrzebować w czasie wolnym. Latem niezwykle przydatna w pokojach gościnnych okazuje się również klimatyzacja – to drobiazg, o którym często zapominamy. Jeśli podróż odbywa się samochodem, niezbędne będą również bezpłatne, strzeżone miejsca parkingowe. Na koniec warto wspomnieć ponownie o lokalizacji. Dobrze, gdy w pobliżu kwatery noclegowej znajdują się sklepy i restauracje.

Dlaczego Amber Hotel to idealne miejsce dla pracowników?

Czyste, wyposażone w wygodne łóżka pokoje, spokojny i harmonijny sprzyjający wypoczynkowi wystrój oraz własna łazienka to główne atuty tego godnego polecenia hotelu w Gdańsku. Co więcej, jest on umiejscowiony w centrum, na wzgórzu, z którego rozciąga się przepiękny widok na okolicę. Zwłaszcza po zmroku wygląda to szczególnie atrakcyjnie. Z hotelu jest bardzo blisko do gdańskiego śródmieścia i największych atrakcji miasta. Dlatego osoby przybywające tu w celach służbowych mogą po pracy udać się na zwiedzanie miasta i połączyć przyjemne z pożytecznym.