Fototapety – pomysł na aranżację domu oraz skuteczną reklamę!

Materiał partnera
2019-09-09

Fototapety przedstawiające krajobrazy, czy też różnego rodzaju wzory i popularne motywy, stały się prawdziwym „hitem” w nowoczesnym wnętrzarstwie. Ich uniwersalne zastosowanie, powoduje zaś, że nie tylko pasują one do wielu stylów, ale do pomieszczeń różnego przeznaczenia. Fototapety znajdziemy w domu, w szkołach, w modnych sklepach, biurach i siedzibach wielu firm. Wielokrotnie są one traktowane, jako skuteczna reklama!

Fototapety w domach

Jeśli chodzi o wykorzystanie fototapet w domach, należy wiedzieć, że pasują one zarówno do salonów, jak i też sypialni, czy nawet łazienek – wtedy umieszczane są pod taflami szkła hartowanego. W pomieszczeniach dziennych, najczęściej pełnią one rolę „dodatku” aranżacyjnego. Popularne są fototapety 3D w różnych motywach, często geometrycznych, sprawiających złudzenie głębi. Potęgowane jest ono często również poprzez odpowiednie rozmieszczanie lampek LED. W przypadku sypialni, fototapety najczęściej tworzone są w wersji naturalistycznej i zajmującej całą ścianę, do której przylega zagłówek łoża. Las, morze, czy też krajobrazy górskie, są najbardziej popularne, tworząc niepowtarzalną atmosferę i optycznie powiększając pokój. Pomysłów na wykorzystanie fototapet w domach może być zatem wiele, pod warunkiem, że współpracujemy z firmą, która ją dla nas zaprojektuje, wykona, a także zamontuje. Taką kompleksową usługę oferuje drukarnia i agencja reklamowa ST-DESIGN, która produkuje również okleiny na pojazdy, bannery, roll-up’y, kasetony, litery przestrzenne, czy też potykacze reklamowe. Z pełną ofertą tejże pracowni, zapoznać się można już teraz na dedykowanej stronie www.

Fototapety w formie „reklam”

Przestrzenie szkół, uczelni, siedzib firm, czy też biur, nie tylko stanowią miejsca pracy, czy prowadzenia biznesu, ale także budowania wizerunku marki. Nic dziwnego, że dzisiaj różne pomieszczenia publiczne, komercyjne, handlowe, czy biurowe, są aranżowane fototapetami. Wielokrotnie spójne są one z kolorami wykorzystywanymi przez markę, a przedstawiają one nowoczesne grafiki powiązane z branżą, oraz firmowe slogany. Fototapety można znaleźć w salach konferencyjnych, w butikach, przestrzeniach korporacyjnych, czy też w galeriach handlowych i instytucjach publicznych. Ich funkcja jest zaś podwójna – nowoczesne aranżowanie wnętrz połączone ze skuteczną reklamą, w formie innowacyjnych „wewnętrznych” bannerów. Podobną funkcję dzisiaj spełniają np. zewnętrzne, witrynowe „fototapety”, którymi można uznać folie perforowane One Way Vision.

Opracowanie artykułu:

St-Design Sp. z o.o.

ul. Morska 153, 81-222 Gdynia pomorskie
e-mail
www
telefon