Kserokopiarka dobrej firmy jest bardziej wydajna i szybciej drukuje. To przekłada się na wydajniejszą pracę przy niższych kosztach. Szczególnie jest to istotne, gdy firma drukuje więcej dokumentów. Nie ma nic gorszego, gdy czeka się długo na wydruk czy dokumenty drukują się w gorszej jakości. A przecież w dokumentach księgowych, ofertach, port folio, urzędowych czy fakturach, musi być czytelny druk. Jego jakość świadczy o firmie. Nie chcemy drukować kilkakrotnie tego samego dokumentu, bo np. kserokopiarka wciągnęła papier lub nie wiadomo, z jakiej przyczyny zabrakło w urządzeniu tuszu. Przerywany i słabo widoczny tekst, może świadczyć, że był drukowany w trybie oszczędnym, czyli firma musi mieć problemy finansowe, skoro oszczędza nawet na tuszu. Nawet w domu warto mieć dobry sprzęt, bo nigdy nie wiadomo, jakie dokumenty będziemy musieli wydrukować.

Nie kupuj, wynajmij.

Nowoczesna kserokopiarka, urządzenie wielofunkcyjne dobrej jakości jest sporym wydatkiem. Nie wystarczy tylko kupić, bo trzeba doliczyć stałe koszty eksploatacyjne jak papier, toner i części, które się zużywają oraz serwis. Obecnie jest możliwość nie tylko kupna kserokopiarki i urządzenia wielofunkcyjnego, ale także dzierżawy. Ten drugi wariant pozwala zaoszczędzić na kosztach prowadzenia własnego biura. Szczególnie jest to dobra opcja dla nowych firm, których nie stać za zakup profesjonalnego sprzętu, a jest niezbędny. W ten sposób wyposażą swoją firmę w niedrogi, ale najlepszej jakości sprzęt.

Zalety dzierżawy

Wynajmując kserokopiarkę lub urządzenie wielofunkcyjne, otrzymujesz: jasne warunki płatności za ilość wykonanych kopii, co jest określone w umowie, brak kosztów związanych z eksploatacją urządzenia, szybka naprawa w sytuacji awarii sprzętu, regularne przeglądy i konserwacje bez dodatkowych opłat.

Wybór firmy.

Wybierz firmę, która ma doświadczenie i potrafi doradzić w sprawie zakupu kserokopiarki lub urządzenia wielofunkcyjnego. Oferent powinien mieć różnorodną ofertę, żebyś miał wybór. Oczywiście firma musi posiadać sprzęt od najlepszych dostawców, czyli współpracować z największymi dystrybutorami sprzętu biurowego, bo to daje pewność dużego wyboru niezawodnych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz profesjonalnych kopiarek i kserokopiarek. Poza tym do biura będziesz potrzebował niszczarki i innych urządzeń np. plotera. Dobrze jak przedstawiciel posiada też sprzęt biurowy poleasingowy, bo nie tylko jest dużo tańszy, ale w bardzo dobrym stanie. Będziesz potrzebował materiały eksploatacyjne, więc dobrze wszystko kupować w jednym miejscu.

Usługi, jakie świadczą firmy.

Oprócz sprzedaży sprzętu firmy świadczą także usługi takie jak przeglądy oraz naprawy, konserwacje wykonywane w ramach gwarancji i obsługi pogwarancyjnej. Sprzedawca sprzętu powinien mieć zatrudnionych serwisantów, żebyś był pewien dobrze wykonanej zleconej usługi. Sprzedażą, dzierżawą i serwisem kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i innych biurowych zajmuje się firma ABC Digital w Szczecinie, która oferuje sprzęt najlepszej klasy nowy i poleasingowy.