Jeżeli prowadzisz własną firmę to doskonale wiesz, jak trudno jest nie tylko utrzymać klientów, ale także pozyskać nowych. Niezależnie od tego czy oferujesz produkty lub usługi, Twoje działania marketingowe powinny być rozwijane wielotorowo, począwszy od strony internetowej, działania w social mediach, poprzez drukowanie ulotek czy gadżetów, a skończywszy na oklejeniu auta firmowego, co jest świetnym pomysłem. Poznaj ofertę agencji reklamowej Partner i sprawdź, co warto wiedzieć na temat mobilnej reklamy!

Największe zalety oklejania auta reklamą własnej firmy

Posiadając wysokiej jakości produkty czy usługi i tak bardzo trudno jest przyciągnąć większą ilość klientów, szczególnie jeżeli działasz lokalnie. Dzieje się tak ze względu na ogromną konkurencję na rynku oraz obecność przedsiębiorców, którzy prześcigają się w nowoczesnych ofertach. Aby odnieść duży sukces niewątpliwie potrzebne są zakrojone na szeroką skalę różnorodne działania marketingowe. Jednym z nich jest oklejanie samochodu firmowego, które może przynieść wiele różnych zalet. Przede wszystkim jest to świetny, mobilny sposób, aby dotrzeć do potencjalnych klientów. Dodatkowo, jest to też reklama długotrwała, za którą płaci się tylko i wyłącznie raz i nie ma żadnych innych opłat np. miesięcznych, jak ma to miejsce przy wynajmowaniu przestrzeni reklamowej np. w przypadku bilbordów.

Szczególnie wiele można zyskać decydując się na oklejanie pojazdu reklamą, w przypadku kiedy siedziba firmy znajduje się w dużym mieście i auto jest użytkowane codziennie. Stojąc w korku, czy parkując w różnych miejscach masz świetną reklamę, która dobrze zaprojektowana będzie rzucała się w oczy i przyciągnie uwagę wielu osób – zarówno kierowców, jak i przechodniów. Oklejanie pojazdu osobowego czy też dostawczego może być idealnym uzupełnieniem innych sposobów reklamy w Internecie czy polegającej na drukowaniu ulotek. W zależności od tego, w jakiej branży działa Twoja firma możesz zdecydować się na naklejenie tylko napisu (nazwa firmy i jej dane teleadresowe) czy grafiki (głównie logo) o dowolnym kształcie lub oklejanie całego pojazdu.

Co jeszcze warto wiedzieć na temat oklejania pojazdów?

Postawienie na wysokiej jakości folię do oklejania, jakich używa sprawdzona agencja reklamowa Partner gwarancją odporność nadruku na działanie promieni słonecznych i innych niesprzyjających warunków atmosferycznych. Nadrukowaną grafikę czy informacje oraz logo bez problemu można dostosować do wielkości pojazdu. Jest to możliwe dzięki usługom projektowym oferowanym przez doświadczoną agencję reklamową Partner z Łodzi, której właścicielką jest Monika Różycka. Oprócz tego, agencja ta dba o opracowanie wartościowej koncepcji, czuwa nad projektowaniem dedykowanej wizualizacji zgodniej z indywidualnymi upodobaniami klientów, aż wreszcie zajmuje się wykonawstwem, dbając o najwyższą jakość oferowanych usług. Do oklejania stosuje się specjalne folie polimerowe lub wylewane, które są wykorzystywane w przypadku głębokich przetłoczeń. Dodatkowym atutem jest możliwość zastosowania do szyb tzw. folii one way vision, która wewnątrz pojazdu nie ogranicza pola widzenia kierowcy ani pasażerów, a jednocześnie pozwala nanieść nadruk, który może być dodatkowo zabezpieczony laminatem, który skutecznie przedłuża żywotność.