Obecny rynek stwarza wiele możliwości zaprezentowania swojej firmy np. w postaci gadżetów czy szyldów. Jednak chyba nic tak bardzo nie przyciąga wzroku, jak reklama świetlna. Taka forma promocji może odnosić się tylko do nazwy danej marki lub być wykorzystana do zaprezentowania konkretnych usług świadczonych przez danego przedsiębiorcę. Nowoczesne reklamy świetlne przy wykorzystaniu najnowszych technologii wykonuje firma Akcept z Warszawy.

Jakie rodzaje reklam świetlnych są dostępne w ofercie Akcept?

Firma oferuje wiele ciekawych rozwiązań, pozwalających skutecznie wyróżnić się swoim klientom na tle konkurencji. Są to m.in.:

  • neony – to bardzo widoczna forma reklamy, nawet z daleka, tworzą niezwykły, trochę filmowy klimat, wykonane są z rurek o niewielkiej średnicy, które w zależności od koloru, jaki chcemy uzyskać, wypełnia się odpowiednim gazem,

  • litery 3D – to bardzo popularne rozwiązanie, stwarzające szerokie możliwości: stosuje się różne materiały i rozwiązania techniczne, można bawić się kolorami, grubością liter, wybrać nietuzinkowy rodzaj czcionki, dla zwiększenia efektywności litery przestrzenne są zazwyczaj podświetlane,

  • kasetony reklamowe – współczesna technologia umożliwia nadawanie im nawet bardzo oryginalnych kształtów i ciekawych form, wykonywane są zazwyczaj z profili aluminiowych lub giętkiego, ale bardzo trwałego dibondu.

Dlaczego reklama świetlna jest jedną z najlepszych form marketingu?

Przede wszystkim pozwala na dotarcie do szerokiego grona różnych odbiorców, zdobycia ich chociażby chwilowej uwagi. Bo przecież nikt nie przejdzie obojętnie obok kolorowego, podświetlonego szyldu z napisem lub różnymi symbolami. Przedstawiciel Akcept Identyfikacja Wizualna Firm mówi:

Reklama świetlna to bardzo skuteczna forma marketingu, o wręcz nieograniczonych możliwościach projektowania oraz produkcji i nasza wielka pasja. Dzięki temu, że dysponujemy rozbudowanym parkiem maszynowym, możemy tworzyć ciekawe i nietuzinkowe projekty dla klientów z różnych branż, które wyglądają niezwykle efektownie zarówno w dzień, jak i w nocy.

Plusów takiej formy reklamy, którą można umieścić na zewnątrz oraz wewnątrz budynku, jest o wiele więcej. Są to m.in.: mała awaryjność, odporność na czynniki atmosferyczne, łatwy montaż, a dzięki zastosowaniu nowoczesnego oświetlenia LED, także niski koszt eksploatacji. To bardzo opłacalna inwestycja, która może w bardzo dużym stopniu przyczynić się do rozwoju firmy.