Prowadzisz firmę i zastanawiasz się jak dotrzeć do większej liczby klientów? Przestudiowałeś już mnóstwo artykułów i porad odnośnie do reklam, ale nadal nie możesz się na nic zdecydować? Zastanawiasz się, czy przykładowy długopis z logo firmy, może być cząstką jej rozwoju? Może interesowały Cię marketingowe sztuczki przedsiębiorców za pomocą reklam różnych rodzajów? Jeżeli na choć jedno pytanie odpowiedziałeś twierdząco, to świetnie trafiłeś.

Co to jest cichy marketing?  

Właściciele małych i dużych firm często nie zdają sobie sprawy, jak dużą wartość mogą wnieść niepozorne gadżety z nadrukiem logo. Zazwyczaj są to długopisy, smycze do kluczy czy innych rzeczy bądź kubki, które często odgrywają rolę tak jakby cichego marketingu. Najprościej mówiąc, polega to na tym, że ani pracownicy firmy, ani osoby, które otrzymały gadżet, nie mówią o firmie, której logo znajduje się np. na długopisie. Jeżeli potencjalny klient weźmie ze sobą długopis, zakłada się, że będzie z niego korzystał w różnych miejscach i do różnych celów. Tym sposobem, może się okazać, że gadżet zobaczą inne osoby, znajdujące się w otoczeniu klienta. Sytuacja ta nie gwarantuje od razu zwiększenia zainteresowania firmą, ale logo firmy może utkwić w pamięci i będzie rozpoznawalne.

Jakie są korzyści z rozdawania gadżetów?

W przypadku podarowania gadżetu reklamowego klientowi możemy sprawić, że poczuje się on wyróżniony, tym sposobem staje się sam reklamą firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa wręczają nagrody z różnych okazji, często wśród tych nagród są produkty z logo, które mogą budować zaufanie do firmy. Następnie gadżet może być pretekstem do rozmowy, co skutkuje nawet nawiązaniem współpracy. Co więcej, przedmioty mogą być w ciągłym użyciu i stale przypominać o firmie.   

Jak dobrać gadżet do przedsiębiorstwa?

W sieci można bardzo łatwo znaleźć ranking najpopularniejszych gadżetów reklamowych. Znajdują się w nim różne rzeczy, zaczynając od koszulek reklamowych po skrobaczki do szyb czy kosmetyki. Należy jednak pamiętać, że najważniejsze jest, aby dobrać gadżet do usług, jakie oferuje firma. Przykładowo, kiedy przedsiębiorstwo prowadzi sklep budowlany, nastawione jest na klientów, które będą potrzebowały materiałów do budowy nieruchomości. Powszechnie wiadomo, że w takich okolicznościach często przydają się różnego rodzaju miarki – tym sposobem mamy pomysł na gadżet tj. miarkę z logo firmy.

Jeżeli nie wiemy, jaki gadżet reklamowy pasowałby do działalności prowadzonej przez nas, warto zwrócić się o pomoc do specjalistów. Firma AMJ Marketing od wielu lat świadczy usługi reklamowo-marketingowe. Długoletnie doświadczenie pozwoliło na zdobycie wiedzy i umiejętności, które wpływają na profesjonalną obsługę każdego klienta. Co więcej, bogata oferta katalogowa firmy zdecydowanie pozwoli na realizację nawet najbardziej wymagających zleceń. AMJ Marketing zajmuję się również projektowaniem logotypów, a także drukuje wszelkiego rodzaju banery reklamowe.