Targi to wspaniałe miejsce, na którym możesz zyskać nowych klientów, zaprezentować swoją firmę, a także przeprowadzić testy nowego produktu. Jednak aby odnieść sukces, warto zadbać najpierw o nienaganną prezencję firmy, do której należy nie tylko wygląd i wiedza pracowników, ale także stoiska promocyjnego. Zobacz, jakie inne materiały reklamowe również warto zamówić dla firmy.

Pierwsze wrażenie

Większość klientów to wzrokowcy, dlatego to, jak wyglądać będzie Twoje stoisko promocyjne, ma ogromny wpływ na to, czy w ogóle uda Ci się nawiązać z nimi kontakt. Pamiętaj, że jest to wizytówka firmy i nie warto na tym oszczędzać. Jeśli Twoje stoisko wyglądać będzie tanio i tandetnie, jest duża szansa, że podobne odczucia będzie miał klient co do oferowanych przez Ciebie produktów lub usług, a tego żaden przedsiębiorca by nie chciał.

Postaw więc na stoisko promocyjne wykonane z wysokiej jakości materiałów i przyciągające wzrok, jednak nienachalne. W tym celu warto skonsultować swój pomysł i zlecić jego wykonanie profesjonalistom, takim jak firma Frez Studio, która od lat zajmuje się produkcja różnego typu materiałów reklamowych. Ważne, aby firma, którą wybierzesz, posiadała nowoczesny park maszynowy – do wykonania ciekawych kształtów czy zapadających w pamięć materiałów niezbędna jest często obróbka metali i tworzywa sztucznego za pomocą frezarek, lasera CO2, a także plotery umożliwiające druk wielkoformatowy.

Daj się zapamiętać

Odpowiednio przygotowane stoisko, posiadające tablice reklamowe, roll-upy lub ciekawe potykacze, to połowa sukcesu. Wielu klientów nie nawiązuje współpracy z firmami na targach, a jednie zapoznaje się z ofertą, aby wybrać firmę, która najlepiej spełni ich oczekiwania. Aby zostać zapamiętanym, zadbaj nie tylko o rzeczowe i ciekawe przekazanie oferty na samym wydarzeniu, ale również o materiały reklamowe – plakaty, czy ulotki, które klient będzie mógł zabrać ze sobą.

Wydawaj je każdemu klientowi, z którym nawiążesz kontakt, umieść je również w specjalnych POS-ach, aby klient w łatwy sposób mógł sam po nie sięgnąć – pamiętaj, że nie każdy lubi nawiązywać rozmowę.

Zadbaj także o odpowiednią prezentację produktów za pomocą profesjonalnych ekspozytorów, regałów i lightboxów, które przyciągną wzrok klienta i ułatwią mu zapoznania się z Twoją ofertą. Dobrym pomysłem może być także rozdawanie unikalnych gadżetów reklamowych, które będą przypominać klientowi o ofercie Twojej firmy.

Daj się odnaleźć

Powszechną praktyką jest umieszczanie na materiałach reklamowych oraz rozdawanych gadżetach nie tylko nazwy firmy, ale również adresu strony internetowej, na której odnajdzie wszystkie niezbędne informacje ofertowe i kontaktowe. Jeśli nie posiadasz jeszcze własnej witryny, zadbaj o to, a zauważysz realne zyski w bardzo krótkim czasie. Współczesny rynek w dużej mierze opiera się na działaniach internetowych, warto więc iść z duchem czasu.