Wiesz jak się skutecznie zareklamować w Panoramie Firm?

Zacznij teraz. Wypełnij formularz. Skontaktujemy się z Tobą. Doradzimy.

"Niniejszym listem referencyjnym chce wyrazić duże zadowolenie ze współpracy z firmą Eniro. Uprzejmie informuję, iż w listopadzie 2013 roku rozpoczęliśmy współpracę w zakresie Hurtowego Biura Numerów. Śmiało mogę potwierdzić, iż firma Eniro to godny polecenia partner biznesowy, rzetelny, słowny, wykazujący się profesjonalizmem na wszystkich płaszczyznach współpracy ..."

Orange. Systemy i usługi telekomunikacyjne, Warszawa

Administratorem danych jest Eniro Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Postępu 14A. Dane osobowe zbierane są w celu prowadzenia bazy danych Panorama Firm, a także w celach związanych z marketingiem bezpośrednim własnych produktów i usług (w tym przedstawiania ofert przez telefon, o ile została wyrażona stosowna zgoda), a także przesyłania informacji handlowych na adres e-mail (o ile została wyrażona stosowna zgoda) oraz udostępniania ich innym podmiotom współpracującym z Eniro na podstawie zawieranych umów. Każda osoba ma prawo wglądu w swoje dane osobowe oraz możliwość ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne.

Dodaj firmę do Panoramy Firm

Nie jestem właścicielem firmy

Chciałbym dodać firmę, kawiarnię, restaurację lub punkt usługowy do wyszukiwarki Panorama Firm.

Mam firmę

Chciałbym dodać swoją firmę lub sprawdzić czy znajduje się już w wyszukiwarce lokalnej Panorama Firm.

Twoja firma w Panoramie Firm

Dodaj firmę w mniej niż 60 sekund

Administratorem danych jest Eniro Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Postępu 14A. Dane osobowe zbierane są w celu prowadzenia bazy danych Panorama Firm, a także w celach związanych z marketingiem bezpośrednim własnych produktów i usług (w tym przedstawiania ofert przez telefon), a także przesyłania informacji handlowych na adres e-mail oraz udostępniania ich innym podmiotom współpracującym z Eniro na podstawie zawieranych umów. Każda osoba ma prawo wglądu w swoje dane osobowe oraz możliwość ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne.

Masz firmę? Musisz być w sieci! Trzy korzyści z obecności firmy w Internecie

blog_netskaner1

Pozyskiwanie klientów to największe wyzwanie, z którym mierzą się firmy na rynku. Nie wystarczy wyprodukować produkt lub przygotować usługę, trzeba jeszcze znaleźć odbiorcę, który zdecyduje się zamówić danych produkt lub usługę i za niego odpowiednio zapłacić.
Jest wiele sposobów na dotarcie z ofertą do potencjalnych klientów. Jedną z możliwości jest wykorzystanie globalnego medium, jakim jest Internet.

Z Internetu w Polsce korzysta prawie 26,7 mln Polaków (dane: PBI, wrzesień 2017), co stanowi 70% społeczeństwa. Przewagą Internetu, jako medium reklamowego, jest to, że użytkownicy korzystają z Internetu o każdej porze dnia i nocy, a ich zachowania w sieci są mierzalne. Co więcej, można identyfikować ich zainteresowania na bazie tego, z jakich serwisów korzystają oraz jakich słów kluczowych używają w wyszukiwarkach. To z kolei pozwala trafiać do nich z reklamą kontekstową, odpowiadającą na ich potrzeby w danym momencie.

Firmy mogą reklamować swoją ofertę w wyszukiwarkach firm, wystawiać swoje produkty w platformach zakupowych, docierać bezpośrednio do potencjalnych odbiorców poprzez e-mailing, reklamować produkty do zidentyfikowanych odbiorców poprzez retargeting lub inwestować w kampanie na pozyskiwanie leadów.

Aby reklama finalnie doprowadziła do transakcji, potencjalny odbiorca potrzebuje znaleźć w Internecie profil firmy, na którym zapozna się z ofertą i dokona zakupu online, a jeśli nie to znajdzie adres gdzie będzie mógł udać się w celu zakupu, ewentualnie nawiąże kontakt telefoniczny lub mailowy.

Warto, aby firma była obecna w Internecie w formie strony internetowej oraz profilu firmy w wyszukiwarkach firm, serwisach mapowych i serwisach społecznościowych, ponieważ tam są jej potencjalni klienci.

Obecność biznesu online daje trzy istotne korzyści:

1. Informacja dla obecnych klientów – aktualny adres, telefon, jak dojechać do firmy. Elektroniczna wizytówka, która jest zawsze dostępna dla osób, które szukają tej firmy po nazwie. Najlepiej nie w jednym miejscu, tylko w wielu serwisach, zawsze aktualne i kompletne dane – to zwiększa wiarygodność firmy.

2. Dotarcie do nowych klientów, którzy szukają produktów i usług oferowanych przez daną firmę. Strona internetowa lub profil firmy w wyszukiwarce firm lub mediach społecznościowych, do której odsyłają kampanie promocyjne. Reklama powinna prowadzić do miejsca, gdzie potencjalny klient będzie mógł zapoznać się ze szczegółami oferty i przejść do transakcji.

3. Dialog z klientami – strona internetowa lub profil firmy w mediach społecznościowych pozwoli na podanie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania klientów, co pozwoli zaoszczędzić czas i stworzy pozytywny wizerunek firmy. Aktywny dialog z klientami na profilu społecznościowym pozwoli na neutralizowanie negatywnych opinii, zbieranie pomysłów i badanie opinii.

Bazą obecności firmy w Internecie jest strona internetowa oraz wizytówki z wielu serwisach. Przygotowanie wielu wizytówek oraz ich aktualizacja jest nie lada wyzwaniem, ale można skorzystać z dostępnego na rynku narzędzia NETskaner, które umożliwia tworzenie i publikację wizytówek wielu serwisach (Google, Facebook, Panorama Firm, Yelp, Cylex i wiele innych) oraz nawigacjach samochodowych (Tom, Tom, Navmii, Waze).

NETskaner zapewnia wygodne zarządzanie ich treścią w jednym miejscu, poprzez wygodny panel administracyjny. Pozwala na automatyczne aktualizowanie danych firmy w wielu profilach jednocześnie, umożliwia ich atrakcyjną prezentację, zabezpiecza przed ingerencją osób niepowołanych oraz monitoruje opinie o firmie.

NETskanera można przetestować bezpłatnie pod adresem https://netskaner.pl/