Wiesz jak się skutecznie zareklamować w Panoramie Firm?

Zacznij teraz. Wypełnij formularz. Skontaktujemy się z Tobą. Doradzimy.

"Niniejszym listem referencyjnym chce wyrazić duże zadowolenie ze współpracy z firmą Eniro. Uprzejmie informuję, iż w listopadzie 2013 roku rozpoczęliśmy współpracę w zakresie Hurtowego Biura Numerów. Śmiało mogę potwierdzić, iż firma Eniro to godny polecenia partner biznesowy, rzetelny, słowny, wykazujący się profesjonalizmem na wszystkich płaszczyznach współpracy ..."

Orange. Systemy i usługi telekomunikacyjne, Warszawa

Administratorem danych jest Eniro Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Postępu 14A. Dane osobowe zbierane są w celu prowadzenia bazy danych Panorama Firm, a także w celach związanych z marketingiem bezpośrednim własnych produktów i usług (w tym przedstawiania ofert przez telefon, o ile została wyrażona stosowna zgoda), a także przesyłania informacji handlowych na adres e-mail (o ile została wyrażona stosowna zgoda) oraz udostępniania ich innym podmiotom współpracującym z Eniro na podstawie zawieranych umów. Każda osoba ma prawo wglądu w swoje dane osobowe oraz możliwość ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne.

Dodaj firmę do Panoramy Firm

Nie jestem właścicielem firmy

Chciałbym dodać firmę, kawiarnię, restaurację lub punkt usługowy do wyszukiwarki Panorama Firm.

Mam firmę

Chciałbym dodać swoją firmę lub sprawdzić czy znajduje się już w wyszukiwarce lokalnej Panorama Firm.

Twoja firma w Panoramie Firm

Dodaj firmę w mniej niż 60 sekund

Administratorem danych jest Eniro Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Postępu 14A. Dane osobowe zbierane są w celu prowadzenia bazy danych Panorama Firm, a także w celach związanych z marketingiem bezpośrednim własnych produktów i usług (w tym przedstawiania ofert przez telefon), a także przesyłania informacji handlowych na adres e-mail oraz udostępniania ich innym podmiotom współpracującym z Eniro na podstawie zawieranych umów. Każda osoba ma prawo wglądu w swoje dane osobowe oraz możliwość ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne.

Polacy chcą być coraz bardziej “fit”!

blog_siłownia (1)

Moda na aktywny i zdrowy styl życia na dobre zadomowiła się w polskich miastach. Polacy coraz lepiej wiedzą co jest zdrowe. Zaczynają doceniać produkty bio i eko, wprowadzają do swojej diety pewne ograniczenia, a wygodne fotele chętnie zamieniają na rowery, orbitreki oraz bieżnie w klubach fitness. Z badań (przeprowadzonych przez TNS Polska „Aktywność sportowa Polaków”*) wynika, że 32% Polaków uprawia sport przynajmniej trzy razy w tygodniu. Jednym słowem – naród ogarnęła moda na bycie fit.

Potwierdzeniem wzrostu popularności aktywności fizycznej w Polsce są m.in. uliczne biegi masowe, w których z roku na rok bierze udział coraz więcej osób. Włodarze miast z powodzeniem organizują maratony oraz biegi charytatywne. Miejskie imprezy sportowe, do których uczestnicy intensywnie przygotowują się w siłowniach, odbywają się prawie przez cały rok. Moda na „bycie fit” jest atrybutem osób zdyscyplinowanych i osiągających sukcesy zawodowe. Dlatego też coraz większą popularnością cieszą się zajęcia w klubach fitness i w siłowniach, a na portalach społecznościowych chętnie odwiedzane są profile osób wysportowanych i promujących zdrowy styl życia oraz zbilansowaną dietę.

Uprawianie sportu i dbanie o dobrą kondycję fizyczną to nie tylko moda, ale przede wszystkim wyścig o zdrowie. Aktywność fizyczna jest szczególnie potrzebna osobom pracującym w biurach, wykonującym siedzący tryb pracy, czyli głównie mieszkańcom miast. Większość z nich to również użytkownicy urządzeń mobilnych, którzy chętnie korzystają z aplikacji pozwalających na szybkie i efektywne zdobywanie informacji o firmach, produktach i usługach.

Z roku na rok coraz więcej osób podejmuje różne formy aktywności fizycznej. Najpopularniejszym sportem wśród Polaków jest: jazda na rowerze, bieganie oraz pływanie. Są to dyscypliny cieszące się dużą popularnością we wszystkich grupach wiekowych, niezależnie od miejsca zamieszkania, płci czy wykształcenia.

Kobiety i mężczyźni równie chętnie korzystają także z klubów fitness (odpowiednio 20% i 22% aktywnych fizycznie). Różne są jednak sposoby korzystania z tych miejsc. Przykładowo, kobiety preferują zajęcia grupowe, a mężczyźni – ćwiczenia indywidualne.

Osoby uprawiające sport kierują się różnymi motywacjami. Dla jednych to przyjemność i sposób na dbanie o zdrowie. Inni podejmując aktywności fizyczne kierują się poprawą samopoczucia, chęcią bycia w dobrej formie lub dla odreagowania stresu. Pierwszym krokiem do podjęcia aktywności fizycznej często jest znalezienie klubu fitness lub siłowni w pobliżu domu lub pracy, gdzie będziemy mogli zadbać o formę.

 

* Źródło: TNS Polska “Aktywność sportowa Polaków”, wrzesień 2015 r.