Firma "Kseromax" Sp. z o.o. prowadzi działalność w branży Wynajem i sprzedaż kserokopiarek.
Jej siedziba znajduje się w miejscowości Wrocław w województwie dolnośląskim.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat działalności "Kseromax" Sp. z o.o., skorzystaj z możliwości kontaktu poprzez
email:
sebastianz@kseromax.pl
Siedziba firmy "Kseromax" Sp. z o.o. znajduje się pod adresem 53-676 Wrocław ul. Zelwerowicza 18a.
Jeżeli korzystasz z nawigacji GSP, pomocne mogą okazać się dokładne współrzędne geograficzne firmy: [kopiuj]
W ofercie firm z branży, najczęściej pojawiają się:
Wieloletnia obecność firmy na rynku, pozwala nam na przekonanie, że jej Pracownicy zagwarantują wysoki poziom obsługi i kompetencje niezbędne do załatwienia przedsięwzięć zleconych "Kseromax" Sp. z o.o..
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
CHAMSTWO I TOTALNE OLEWANIE KLIENTA.
BYLIŚMY UMÓWIENI NA WCZORAJ ODNOŚNIE SERWISU MASZYNY (NIE WSPOMINAJĄC O TYM ŻE CZEKAMY JUŻ PRAWIE DWA MIESIĄCE) I CO? SERWISANT NIC NIE WIE I JAK ZWYKLE NIKT NIE ODBIERA TELEFONU.
LUDZIE ZASTANÓWCIE SIĘ PIĘĆ RAZY ZANIM ZACZNIECIE WSPÓŁPRACĘ Z TĄ FIRMĄ BO TAKICH KRĘTACZY DAWNO NIE WIDZIAŁEM.
Omijać szerokim łukiem. Beznadziejna firma, której w ogóle nie powinno być na rynku. Nie wywiązują się z umowy, zerowy kontakt z osobami decyzyjnymi, jest tylko serwisant, który "nic nie może". Nie polecam, a nawet ostrzegam, szkoda czasu i pieniędzy na współpracę z tymi oszustami. Kłamią również na stronie, że są autoryzowanym serwisem Konica Minolta, zdaniem Konica Minolta Polska - nie są.
Omijać szerokim łukiem. Beznadziejna firma, której w ogóle nie powinno być na rynku. Nie wywiązują się z umowy, zerowy kontakt z osobami decyzyjnymi, jest tylko serwisant, który "nic nie może". Nie polecam, a nawet ostrzegam, szkoda czasu i pieniędzy na współpracę z tymi oszustami. Kłamią również na stronie, że są autoryzowanym serwisem Konica Minolta, zdaniem Konica Minolta Polska - nie są.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Odkryj, jak dzierżawa kopiarek może pomóc Twojej firmie zaoszczędzić czas i pieniądze. Sprawdź korzyści i elastyczność tego rozwiązania! Przeczytaj artykuł!
Biurowe urządzenia wielofunkcyjne to sprzęty łączące w sobie kilka funkcjonalności, umożliwiając realizowanie wielu zadań przy użyciu jednego urządzenia.
Drukowanie dokumentów w firmie jest nie tylko nieekonomiczne, ale obciąża środowisko. Gdzie możesz znaleźć ekologiczne drukarki dla swojego przedsiębiorstwa?
Wynajem urządzeń biurowych może przynieść wiele korzyści dla małych i średnich przedsiębiorstw. Zobacz, dlaczego warto skorzystać z takiego rozwiązania.
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci