Wiesz jak się skutecznie zareklamować?

Daj się znaleźć w największej internetowej wyszukiwarce firm

od 49zł /miesięcznie

Zobacz więcej produktów reklamowych

Jestem zainteresowany ofertą,
proszę o kontakt.

Administratorem danych jest Eniro Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Postępu 14A. Dane osobowe zbierane są w celu prowadzenia bazy danych Panorama Firm, a także w celach związanych z marketingiem bezpośrednim własnych produktów i usług (w tym przedstawiania ofert przez telefon, o ile została wyrażona stosowna zgoda), a także przesyłania informacji handlowych na adres e-mail (o ile została wyrażona stosowna zgoda) oraz udostępniania ich innym podmiotom współpracującym z Eniro na podstawie zawieranych umów. Każda osoba ma prawo wglądu w swoje dane osobowe oraz możliwość ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne.

Dodaj firmę do Panoramy Firm

Nie jestem właścicielem firmy

Chciałbym dodać firmę, kawiarnię, restaurację lub punkt usługowy do wyszukiwarki Panorama Firm.

Mam firmę

Chciałbym dodać swoją firmę lub sprawdzić czy znajduje się już w wyszukiwarce lokalnej Panorama Firm.

Twoja firma w Panoramie Firm

Dodaj firmę w mniej niż 60 sekund

Administratorem danych jest Eniro Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Postępu 14A. Dane osobowe zbierane są w celu prowadzenia bazy danych Panorama Firm, a także w celach związanych z marketingiem bezpośrednim własnych produktów i usług (w tym przedstawiania ofert przez telefon), a także przesyłania informacji handlowych na adres e-mail oraz udostępniania ich innym podmiotom współpracującym z Eniro na podstawie zawieranych umów. Każda osoba ma prawo wglądu w swoje dane osobowe oraz możliwość ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne.

Pomoc

Użytkownik Panoramy Firm

Co to jest Panorama Firm?

Panorama Firm to najpopularniejsza wyszukiwarka lokalna firm, produktów i usług, odwiedzana co miesiąc 5 milionów Internautów. Zawiera szczegółowe i nieustannie aktualizowane informacje o ponad 2 milionach polskich firm. Użytkownicy mogą przeszukiwać dane po słowach kluczowych, nazwie, branży, lokalizacji. Istotnym elementem wyszukiwarki są cyfrowe mapy, zawierające także zdjęcia lotnicze największych polskich miast i atrakcyjnych regionów turystycznych (pas nadmorski, Mazury). Wyszukiwarka panoramafirm.pl jest responsywna, co oznacza, że dane są wyświetlane w sposób przyjazny dla wszystkich urządzeń, niezależnie od wielkości ekranu (smartfon, tablet, komputer). Dowiedz się więcej o naszych produktach i usługach na stronie www.eniro.pl/nasze-marki.

Co mogę wpisać w wyszukiwarkę?

W pierwszym polu możesz wpisać dowolny wyraz lub frazę (np. okna lub biuro rachunkowe), bądź skorzystać z listy podpowiedzi. Jest to pole, które musisz wypełnić, aby uzyskać wyniki wyszukiwania. W drugim możesz wpisać nazwę miejscowości, województwa, dzielnicy lub nazwę ulicy, przy której chcesz dokonać wyszukiwania. Przykładowo, jeśli planujesz wakacje nad morzem i szukasz noclegu w pensjonacie, w pierwsze pole wpisz pensjonat, w drugie nazwę miejscowości, w której szukasz noclegu, np. Władysławowo. Jeśli natomiast chcesz dodatkowo, aby pensjonat był położony nad morzem wprowadź w pierwsze pole hasło pensjonat nad morzem. Jeśli drugie pole nie zostanie wypełnione, wyszukiwarka wyświetli wyniki dla całej Polski. Lokalizacja zostanie zapamiętana – przy kolejnym wyszukiwaniu to pole będzie automatycznie wypełnione. Wyszukiwarka rozpoznaje wyrazy pisane bez polskich znaków (np. miod Lodz da wyniki dla zapytania miód Łódź), nie uwzględnia wielkich liter (np. Fryzjer Warszawa da takie same wyniki, co fryzjer warszawa i FRYZJER WARSZAWA) oraz poprawia literówki i błędy ortograficzne (np. miud Warszawa pokaże wyniki dla miód Warszawa).

Klient Panoramy Firm

Jak reklamować się w serwisie?

Jeśli interesuje Cię reklama Twojej firmy w Panoramie Firm, skontaktuj się z nami w dogodnej dla siebie formie:

  • telefonicznie – +48 22 289 20 00 lub 801 801 600
  • drogą e-mailową: eniro@eniro.pl, w tytule wiadomości podając nazwę, dane teleadresowe, branżę i NIP firmy
  • pocztą na adres: Eniro Polska Sp. z o.o. Biuro Obsługi Klienta, ul. Postępu 14A, 02-676 Warszawa
  • faksem pod nr +48 22 289 20 01

Dowiedz się więcej o naszej cyfrowej ofercie dla firm: www.eniro.pl.

W jaki sposób mogę dokonać zmian w reklamie?

Zmian w ogłoszeniu można dokonać osobiście lub za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta w Warszawie. Jeżeli chcecie Państwo osobiście dokonać zmian i posiadacie Państwo wizytówkę, w krótkim czasie po opublikowaniu umowy otrzymujecie link aktywacyjny, który umożliwia samodzielne dokonywanie zmian w ogłoszeniach za pośrednictwem panelu dostępnego pod adresem enirocentrum.pl. Jeżeli chcecie Państwo skorzystać z naszej pomocy, prosimy o kontakt z informacją o zmianach, w dogodnej dla Państwa formie:

  • e-mail: eniro@eniro.pl (w treści prosimy podać numer klienta)
  • skorzystanie z załączonego formularza
  • pocztą na adres: Eniro Polska Sp. z o.o. Biuro Obsługi Klienta, 02-676 Warszawa, ul. Postępu 14A

W jakim terminie będą widoczne zmiany w ogłoszeniu, naniesione za pomocą panelu enirocentrum.pl?

Zmiany na serwisach pojawią się w ciągu 24 godzin. Zmiany wprowadzone w dni świąteczne, w weekend lub dni poprzedzające dni wolne, będą widoczne w kolejnym dniu roboczym.

W jaki sposób mogę dostarczyć materiały do ogłoszeń?

Jeżeli chcecie Państwo, abyśmy stworzyli zamówione ogłoszenie, prosimy o przesłanie treści/zdjęć na adres eniro@eniro.pl (w treści prosimy podać numer klienta)
Jeżeli nie posiadacie Państwo materiałów w formie elektronicznej, prosimy o przesłanie materiałów pocztą na adres: Eniro Polska Sp. z o.o. Biuro Obsługi Klienta, ul. Postępu 14A, 02-676 Warszawa.

W jaki sposób mogę otrzymać dane do logowania do wizytówki?

Jeżeli zakupiliście Państwo wizytówkę w Internetowych Serwisach Eniro, w krótkim czasie po zawarciu umowy otrzymujecie link aktywacyjny, który umożliwia zalogowanie się do kreatora wizytówek. Kreator wizytówek znajduje się w Serwisie Centrum Klienta pod adresem enirocentrum.pl

Jeżeli mimo to nie posiadacie Państwo linku aktywacyjnego, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.

Jeżeli nie pamiętają Państwo loginu i hasła, prosimy o skorzystanie z opcji „Zapomniałem hasła” lub skontaktowanie się z Biurem Obsługi Klienta:

Co należy zrobić w sytuacji, gdy na fakturze znajdują się nieprawidłowe dane teleadresowe?

Oryginał faktury VAT należy odesłać do Biura Obsługi Klienta z zaznaczeniem prawidłowych danych na fakturze. Po dokonaniu zmian, faktura VAT z prawidłowymi danymi zostanie do Państwa odesłana. Numer faktury, data wystawienia i kwota na fakturze nie ulegną zmianie. W przypadku, kiedy nie chcą Państwo odsyłać oryginału faktury VAT, należy wystawić Notę korygującą i przesłać oryginał noty wraz z jej kopią do Biura Obsługi Klienta na adres: Eniro Polska Sp. z o.o. Biuro Obsługi Klienta, 02-676 Warszawa, ul. Postępu 14A. Podpisana kopia noty korygującej zostanie odesłana do Państwa w celu dołączenia do dokumentów.

Co należy zrobić w sytuacji, gdy dokonaliśmy wpłaty na konto Eniro Polska Sp. z o.o., a nie otrzymaliśmy faktury VAT?

Faktury VAT (zgodnie z przepisami) wystawiane są w ciągu 7 dni od daty wpłynięcia zaliczki na konto Eniro Polska Sp. z o.o. Jeśli termin ten minął, a Państwo nadal nie otrzymali faktury VAT należy przesłać w dogodnej dla Państwa formie prośbę o wystawienie duplikatu faktury, lub skontaktować się z konsultantem Biura Obsługi Klienta pod nr Infolinii 801 801 600 (połączenie tylko z telefonów stacjonarnych) lub +48 22 289 20 00.

Co należy zrobić w sytuacji, gdy chcielibyśmy otrzymać duplikat faktury VAT?

Należy przesłać wypełnione zgłoszenie (z pola Temat wybrać faktury i płatności), lub skontaktować się z konsultantem Biura Obsługi Klienta pod nr telefonu 801 801 600 (połączenie tylko z telefonów stacjonarnych) lub +48 22 289 20 00.

Co należy zrobić w sytuacji, gdy posiadamy nadpłatę na koncie Eniro Polska Sp. z o.o.?

Jeśli posiadają Państwo nadpłatę na koncie Eniro Polska Sp. z o.o., należy przesłać pismo z prośbą o zwrot nadpłaty, powołując się na nr nadpłaconej faktury lub Umowy z podaniem nr konta, na które należy zwrócić w/w kwotę. Korespondencję należy przesłać w dogodnej dla Państwa formie:

  • e-mail: eniro@eniro.pl (w treści prosimy podać numer klienta)
  • skorzystanie z załączonego formularza
  • pocztą na adres: Eniro Polska Sp. z o.o. Biuro Obsługi Klienta, 02-676 Warszawa, ul. Postępu 14A

Co należy zrobić w celu uzgodnienia salda?

Należy przesłać druk potwierdzenia salda na adres: Eniro Polska Biuro Obsługi Klienta, 02-676 Warszawa, ul. Postępu 14A. Potwierdzone saldo zostanie odesłane do Państwa pocztą na wskazany adres.

Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymaliśmy przypomnienie o płatności, a dokonaliśmy już wpłaty wskazanej kwoty?

Jeśli dokonaliście Państwo wpłaty w ciągu ostatnich kilku dni, niniejsze pismo należy zignorować. Jeżeli zaś upłynął dłuższy czas od daty wpłaty, a otrzymali Państwo przypomnienie o płatności, wówczas należy przesłać faksem na nr +48 22 289 24 03 kopię potwierdzenia dokonanej wpłaty.

Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymaliśmy fakturę VAT na całość, a posiadamy płatność ratalną?

Faktury VAT wystawiane są po wykonaniu usługi. Na fakturze w terminie zapłaty oprócz terminu 14 dni widnieje także informacja: lub zgodnie z harmonogramem na Umowie. To oznacza, że jednorazowy termin 14 dni płatności z faktury jest nieobowiązujący. Płatności należy regulować zgodnie z zawartą Umową.

Gdzie i w jaki sposób mogę zgłosić rezygnację z zawartej Umowy o Zamieszczenie Reklamy lub Aneksu do Umowy o Zamieszczenie Reklamy?

Zamawiający ma prawo odstąpić od zawartej Umowy lub Aneksu do Umowy o Zamieszczenie Reklamy, przesyłając listem poleconym stosowne oświadczenie poświadczone podpisem i pieczęcią Zamawiającego do Biura Obsługi Klienta na adres: Eniro Polska Sp. z o.o. Biuro Obsługi Klienta, 02-676 Warszawa, ul. Postępu 14A zgodnie z Ogólnymi Warunkami Umowy.

Jakie są warunki odstąpienia od Umowy o Zamieszczenie Reklamy lub Aneksu do Umowy o Zamieszczenie Reklamy?

Zamawiający ma prawo odstąpić od zawartej Umowy lub Aneksu do Umowy o Zamieszczenie Reklamy zgodnie z Ogólnymi Warunkami Umowy, które dostępne są na stronie http://www.enirocentrum.pl/doc/eniro_owu.pdf.

Na jaki nr konta bankowego należy wpłacić kwotę odstępnego?

Kwotę odstępnego należy wpłacić na nr konta bankowego: Bank Handlowy I Filia Warszawa 64 1030 1508 0000 0005 0034 2862. Z chwilą zaksięgowania wpłaty odstępnego na koncie Eniro Polska Sp. z o.o., zostanie wystawiona nota obciążeniowa, a złożone zamówienie anulowane. W tytule zapłaty należy wpisać: rezygnacja z umowy nr 85xx xxxx xxxx

Gdzie i w jakiej formie należy zgłosić reklamację do Umowy o Zamieszczenie Reklamy lub Aneksu do Umowy o Zamieszczenie Reklamy?

Wszelkie reklamacje należy składać w dogodnej dla Państwa formie pisemnej do Biura Obsługi Klienta:

  • pocztą na adres: Eniro Polska Sp. z o.o. Biuro Obsługi Klienta, 02-676 Warszawa, ul. Postępu 14A
  • e-mailem na adres: eniro@eniro.pl
  • skorzystać z załączonego formularza

W jakim terminie należy składać reklamację do Umowy o Zamieszczenie Reklamy lub Aneksu do Umowy o Zamieszczenie Reklamy?

Reklamacje do Umowy o Zamieszczenie Reklamy lub Aneksu do Umowy o Zamieszczenie Reklamy możecie Państwo składać zgodnie z Ogólnymi Warunkami Umowy w terminie 1 miesiąca od otrzymania katalogu Panorama Firm i 1 miesiąca od momentu publikacji reklamy internetowej.

Gdzie można uzyskać informacje na temat zgłoszonej reklamacji?

Informacje na temat zgłoszonej reklamacji możecie Państwo uzyskać w Biurze Obsługi Klienta pod nr Infolinii 801 801 600 (połączenie tylko z telefonów stacjonarnych) lub +48 22 289 20 00.

Zaloguj

Link Zaloguj umożliwia przejście do enirocentrum.pl, czyli Centrum Klienta, które umożliwi Państwu kontrolę swoich reklam. Do Centrum Klienta można zalogować się za pomocą adresu konta, które już Państwo posiadacie. Wystarczy, że podczas logowania wpiszą Państwo login oraz hasło, ustalone podczas aktywacji konta. Jeśli nie posiadają Państwo konta, można je w każdym momencie założyć. Przy jego zakładaniu zostaną Państwo poproszeni o wypełnienie krótkiego formularza i podanie ogólnych informacji na temat swojej firmy.

Udostępnij

Udostępnij umożliwia wysłanie znajomym linku do firmy, znalezionej w Panoramie Firm. Po kliknięciu w link mogą Państwo wysłać e-mail lub skorzystać z udostępnienia linku w serwisach społecznościowych.

Rekomendacje

Poprzez Panoramę Firm możesz zarekomendować daną firmę, jej produkty i usługi, dzieląc się swoimi doświadczeniami z innymi użytkownikami. Klikając w Rekomendacje możesz napisać i dodać swoją opinię oraz zobaczyć rekomendacje innych użytkowników. Rekomendacje są publikowane po zatwierdzeniu przez moderatora, w ciągu doby od dodania. Rekomendacje zawierające słowa wulgarne lub obraźliwe oraz pozbawione merytorycznej oceny firmy lub produktów nie będą publikowane.

Dodaj firmę

Używając tej opcji mogą Państwo dodać firmę, która nie jest widoczna w Panoramie Firm. Firma zostanie dodana do serwisu po wcześniejszym zweryfikowaniu danych.

Zgłoś błąd

Jeśli zauważą Państwo nieaktualne dane firmy (np. inne godziny otwarcia lub adres) to za pomocą opcji Aktualizuj można przesłać aktualne dane, które zostaną uzupełnione po wcześniejszej weryfikacji.