"ENEA" S.A. Posterunek Energetyczny

Dystrybucja energii elektrycznej
ul. Rataja 7, 85-791 Bydgoszcz kujawsko-pomorskie
(43 opinie) napisz opinię

Podobne firmy w okolicy

(4)
(4)
NIP
7770020640
Telefon

Informacje

Dystrybucja energii elektrycznej to branża, w której "ENEA" S.A. Posterunek Energetyczny prowadzi swoją działalność. Siedzibą firmy jest Bydgoszcz w województwie kujawsko-pomorskim.
Firma nie dostarczyła nam szczegółowych danych na temat swojej oferty.
Więcej informacji na jej temat uzyskasz poprzez kontakt z "ENEA" S.A. Posterunek Energetyczny poprzez telefon: (52) 34... .
Siedziba firmy "ENEA" S.A. Posterunek Energetyczny znajduje się pod adresem 85-791 Bydgoszcz ul. Rataja 7. Jeżeli korzystasz z nawigacji GSP, pomocne mogą okazać się dokładne współrzędne geograficzne firmy: [kopiuj]
Liczymy na to, że doświadczenie Pracowników "ENEA" S.A. Posterunek Energetyczny oraz zakres świadczonych usług, pozwolą spełnić Twoje oczekiwania.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
(43 opinie) napisz opinię
J
Janusz
Masakra gdzie my mieszkamy .mam prośbę do naszego rządu niech się weźmie za enea......
M
MonikaKa
Obsługa w BOK Inowrocław fatalna, zwłaszcza u kobiet. Obrażone na cały świat, zrobią wszystko żeby utrudnić, a nie pomóc. Siedzą jak za karę, miny zrzędnięte, coś strasznego. W dodatku nie powiedzą wszystkiego, nie wyjaśnią, albo robią to specjalnie albo nie wiedzą poprostu. Jeżeli jeszcze niektórzy pracownicy tego nie wiedzą to pracę można zmienić. A nawet trzeba jeżeli się nie odnajduje w niej bądź nie może się patrzeć na klientów.
B
S
Brak slow
Ja już się nawet nie wypowiadam na temat dystrybucji energii przez Enea w Krzyżu Wlkp... Jestem w plecy na kupę kasy przez ich migotnie... I teraz dobiorę im się do skóry...
B
S
Brak slow
Ja już się nawet nie wypowiadam na temat dystrybucji energii przez Enea w Krzyżu Wlkp... Jestem w plecy na kupę kasy przez ich migotnie... I teraz dobiorę im się do skóry...
Z
K
Zawiedziony klient
Potrzebna pomoc lub dowiedzenie się dlaczego nie ma pradu i ile nie bedzie to najlepiej wyłączyć telefon i mieć w nosie. A pieniądze brać, brak słów.
A
E
antyfan enea
brak szans aby porozmawiać na infolinii z jakimś człowiekiem który wyjaśni niestandardową sytuacje.... zgłasza się tylko automat... tragedia
O
E
Odbiorca energii
Technik to debil
N
Nat
zero kontaktu... nikt nie odbiera telefonu
J
Jagoda
Nik nigdy nie odbiera tel.
K
Krzysiek
Stargard punkt na ul. Wyszyńskiego. Średnia ocen 1 na 34 opinie jak najbardziej zasłużona. Atmosfera mocno nerwowa i nieprzyjemna a kobiety pracujące w punkcie robią wszystko aby było jeszcze górzej. Starsze osoby kłócą się i narzekają, dzieci płaczą ze znudzenia, w lokalu zazwyczaj tłoczno, średni czas do przepisania licznika bez wcześniejszej rejestracji to około 3 godziny. Nie polecam, nie pozdrawiam, nie życzę nikomu częstych spotkań w tym puncie.
W
Wojtek
Beznadziejna,nieprofesjonalna obsługa. Kierowniczka punktu zero kompetencji do natychmiastowej wymiany.Wprowadza chaos i zamieszanie.Ukrywa identyfikator - czy wstydzi się swojego nazwiska? Sprawy , które są załatwiane w innych punktach enei bezproblemowo przerastają merytorycznie i intelektualnie pseudo kierownicze. Masakra omijać z daleka tą placówkę.
M
Małgorzata
To jakiś koszmar mamy 19.03.2023 a ja nie mogę doprosić się faktury za energię w biurze obsługi nie chcą przyjąć stanu licznika każą czekać na inkasenta, internet to po prostu koszmar, a dodzwonić się to jakaś porażka o co tu chodzi, odciąć prąd to raz dwa ale wysłać rachunek klientowi to dla nich wielki wysiłek jest to okropne
W
Wkurzony
Tragedia. Nie idzie się dodzwonić pod zaden podany nr, ani umówić się na wizytę przez internet. I jak tu coś załatwić?
T
Tomasz
Dziadostwo jakich mało, miałem opłacone wszystkie faktury do końca roku a tu się okazuje że zdemontowali mi licznik, a biuro obsługi to jakaś żenada,nikt tam nic nie wie , to mam pytanie po jaką cholerę oni tam siedzą , chyba czas najwyższy zmienić dostawcę.
B
BartK
Skrajne dziadostwo, skrajne lekceważenie klientów. Nie wiem czy wynika z braku kompetencji i odpowiedzialności, czy prymitywizmu urzędników i zarządzających. Od długiego czasu zero kontaktu. Pomimo tylu negatywnych opinie - kompletny brak reakcji.
R
R
Renata Rzepka
Nie można uzyskać żadnych informacji,nie ma możliwości kontaktu ,telefonicznego,koszmar!!!
K
Krzysztof
W ogóle nie można się dodzwonić, cały czas zajęta linia
N
K
nieszczęsny klient
Nie ma możliwości umówienia wizyty na miejscu. Nie działa czat, nie działa umawianie wizyty przez ich stronę. Cena energii budowlanej wzrosła po cichu 5,5x!!. TO JAK SIĘ Z TAKĄ FIRMĄ PROPISISOWSKĄ SKONTAKOWAĆ?!
A
andy
Telefon to fikcja a osobisty kontakt to poczucie bycia ciężarem i zaburzenia spokoju w BOK.
M
Mariusz
Zero kontaktu telefonicznego.To jakiś cyrk
N
Noname
Państwo w państwie a klient to zło konieczne
Z
zioło
Masakra!!!! nie można się dodzwonić,,osoba do której dzwonisz ma wyłączony telefon lub jest niedostępna" po co podają na stronie telefony do kontaktu, które nie istnieją?
B
BZM
Niech naprawią linie tel. Bo na numer podany w ogóle nie można się połączyć
B
K
były klient
ale lipa, żaden podany numer tel nie działa, ... można sobie dzwonić do śmierci. Enea to dno,
6
603906863
Szczyt hamstwa i arogancji potentata i dostawcy energii.
E
Enea
Hujowa Firma.
N
P
nowy prosument
Żadnego kontaktu telefonicznego NIE MA!
T
Tadeusz
Niestety od kilku lat Zakład ani ENEA Chojnice ani posterunek w Czersku nie raczy odebrać telefonu, na żaden oficjalnie podany numer telefonu...
M
Miki
Brak możliwość dodzwonić się masakra
N
nick
dramat jaki Enea pokazuje w relacji z konsumentem
Y
yoo
unikanie konfrontacji z klientem nie potrafię dobrać słów pogardy
W
Waldemar
ten numer telefonu to chyba jakiś żart z klientów >< (52) 315 22 90. Można dzwoni c godzinami I NIC a ten drugi 6111 111 11 to tylko automat nigdzie nie można podgadać ( Normalnie)
M
mmet
nikt nie odbiera telefonu!!
H
K
Hans Kloss
Do kitu. Telefonu nikt nie odbiera, klienta ma się w głębokim powiązaniu. Nie polecam
F
Franz
Najgorszy dostawca energii jakiego w zyciu mialem, dno
H
Higachi
Na odczycie licznika inkasent kazał wybić matową od słońca szybkę albo zrywać plombę, bo on musi odczytać licznik.
K
Kamyk
Brak kontaktu telefonicznego
K
U
Krzysztof Utracki
Zaczyna mi się nie podobać co robi ta firma, chcą ode mnie fakturę zapłaty za prąd z 2013 roku tak, że będę zmuszony odwiedzić prokuraturę bo wydaje mi się że ktoś tam próbuje wyłudzić kasę. Jeżeli ktoś z was ma podobną sytuację zapraszam na mój priv alpretspzoo@gmail.com.
S
S
Stanisław Sławek
Trzeba uczyć się od Energa 24 gdzie szybko i sprawnie można płacić e- Fakturą w ENEA to praktycznie nie ma oferty i programu albo brak reklamy. slawek9492@wp
M
I
S
mgr inż.Zbigniew STAROSTA
Dzień dobry. Świnoujście, 29 marca czekałem cały dzień na umowę, którą wreszcie zobaczyłem około 16. Byłem przygotowany na zawarcie umowy z Enea. Przed złożeniem podpisów chciałem jednak chociaż przeczytać tytuły podrozdziałów. Niestety Posłaniec kurierski, Doręczyciel poprzez swoje dogadywanie, ponaglanie uniemożliwił mi wykonanie tej podstawowej czynności. Trwałoby to zaledwie 5 minut. Niestety dla Doręczyciela, to była wieczność. Rozstaliśmy się więc, bez podpisania umowy. Lubię wiedzieć co podpisuję.
Z
M
zadowolony mieszkaniec
W niedzielę 20.03 201r. z powodu awarii nie było u mnie prądu. Skontaktowałem się z Posterunkiem energetycznym w Rawiczu. Panowie z pogotowia energetycznego bardzo fachowo i poważnie podeszli do problemu. Wezwano brygadę, która naprawiła usterkę. Podłączono prąd. Sprawdzono działanie. Mimo niedzieli, panowie byli bardzo zaangażowani w wykonywanie swoich obowiązków. Gratuluję takich pracowników. Cieszę się, że tacy pracownicy obsługują nasz rejon. Jeszcze raz dziękuję. Pracownicy zasługują na wyróżnienie.
I
iwona
Najbardziej rzetelna i miła obsługa- pozdrawiam personel z Sulęcina.
G
gshegosh
Nie dzwońcie, i tak przełączą Was tam, gdzie nikt nie odbiera.
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.