Żadnego sprzętu za pośrednictwem tej "marki", a szczególnie w tym miejscu, już nigdy nie kupię i odradzę innym. Ostatnio, bo zepsuło mi się moje przed podróżą (i dlatego stacjonarnie, bo blisko) kupowaliśmy tu żelazko z Tefala, w promocji, za prawie 200 zł. Mąż obejrzał to, które było na wystawie, zdecydował o zakupie, a pan z obsługi podał niby nowe zapakowane, z półki. Po dokładnym obejrzeniu już w domu okazało się, że obudowa jest porysowana i poplamiona czymś, czego nie dało się zetrzeć, ma jakieś ślady użytkowania, nawet w zbiorniku widać było krople wody. Ale, że byliśmy w trakcie przygotowań do dłuższego wyjazdu, nie było już czasu, żeby oddać.Dodatkowo żelazko źle w/g mnie parowało, lało wodę na ubranie. Po tygodniu, po powrocie z wyjazdu, chcieliśmy żelazko albo oddać, albo wymienić. Niestety pan, który przyjmował zgłoszenia, najpierw kazał na siebie długo czekać, bo odszedł jak zobaczył, że się zbliżamy do miejsca, które wskazano jako punkt reklamacji. Po przedstawieniu problemu, w niemiły sposób stwierdził, że nie można oddać, bo kupione w sklepie, a nie w internecie, a mąż mógł obejrzeć dokładnie ( z podtekstem: widziały gały, co brały), to jego wina.Ni pomogło, obsługa podała produkt z półki. Zgłosiliśmy więc reklamację. Po kolejnym tygodniu dostałam wiadomość, że reklamacja nie została uznana, bo wszystko jest w porządku, żelazko działa , będzie odesłane do sklepu do odbioru. Po sposobie, w jaki tu traktuje się klientów, spodziewałam się takiej decyzji.Jestem stratna pieniądze i nerwy przy prasowaniu tym żelazkiem. Niczego już w RTV EURO AGD nie kupię, a zwrócę się jeszcze do rzecznika praw konsumenta! A jedna gwiazdka, to też za dużo, potwierdzam.