Agata Meble

Meble
ul. Jana Pawła II 55, 20-535 Lublin woj: lubelskie
(15 opinii) napisz opinię

Podobne firmy w okolicy

NIP
6340197476
Telefon

Informacje

Meble to branża, w której Agata Meble prowadzi swoją działalność. Siedzibą firmy jest Lublin w województwie lubelskim.
Pracownicy Agata Meble udzielą Ci szczegółowych informacji na temat profilu działalności firmy, oferowanych produktów i usług. Skorzystaj z możliwości kontaktu poprzez telefon: (81) 44...
Firmę Agata Meble znajdziesz pod adresem 20-535 Lublin ul. Jana Pawła II 55,. Dokładne współrzędne geograficzne dla tej lokalizacji to: [kopiuj]
Zakres działalności większości przedsiębiorstw z branży obejmuje m.in:
Mamy nadzieję, że już niedługo dołączysz do zadowolonych klientów firmy Agata Meble. Zachęcamy do pozostawienia opinii o firmie w naszej sekcji “Oceny i opinie”.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
(15 opinii) napisz opinię
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
J
Jola
Zgadzam się z poprzednimi opiniami. Ta firma to jedna wielka porażka. Totalnie lekceważy się klienta. Opóźnienia i braki oraz uszkodzenia świadczą o braku kompetencji pracowników lub złej logistyki. Więcej już nic tam nie zamówię.
A
Agata
Firma Agata meble sprzedaje bubel. Projekt od nowości jest niepełnowartościowy a reklamacja trwa ponad miesiąc na coś co powinno być idealne. Podejście do Klienta zerowe! Sprzedają uszkodzone rzeczy za duże pieniądze a potem Spychalstwo na firmy zewnętrzne. Nigdy nic więcej tam nie kupię. Buble za duże pieniądze. Życzę szybkiego upadku!
M
P
Monika Pilarska
Tragedia. Dwa miesiące temu kupiliśmy garderobę na przedpokoj. Przy montażu okazało się, że jedna ścianka garderoby jest złamana. Reklamacja została uznana, ale nie idą za tym żadne działania. Przy każdym kontakcie telefonicznym jesteśmy informowani, że element zostanie dostarczony przy najbliższej nadarzającej się okazji. Czekamy już dwa miesiące, kiedy nadarzy się okazja? Za dwa lata? Nigdy już tam nic nie kupię i szczerze nie polecam.
S
J
Stanisław Jan
Skandaliczną obsługa reklamacji. Kontakt z działem reklamacji przez punkt informacyjny. Zero odzewu i informacji. Dno, muł i wodorosty. Kpina z klienta. Nigdy więcej Agata Meble.
M
Mariusz
W przypadku problemów z płatnościami polecam 796-818-000, szybko pomogli w sprawie
G
Gosc
Firma krzak,meble nie dostarczane na czs ustalony,kpią sobie z klientów więcej nie skorzystam z usługi i przestrzegam innych potencjalnych klientów.
J
B
K
Już były klient
Najgorszy sklep w jakim można zakupić meble. Od ponad dwóch tygodni dział reklamacji kontaktuję się ze mną w sprawie mebli do dzisiaj zero odzewu a dziennie jest ta sama śpiewka ze przyśpiesza reklamacje. Do dzisiaj nie było z nami kontaktu
I
Irena
DNO DNO DNO od stycznia wlecze się reklamacja kanapy za 5000zł !!! Niby załatwili, ale leniwy pracownik(ca?) nie zmierzyła szerokości kanapy i przywieżli stelaż za krótki o 20 cm!!!!!!!!!!!!!!!!!! I znowu od początku. Koszmar
A
Anna
Nie kupujcie u nich mebli , wysyłają towar nie zgodny z zamówieniem , zamawiasz kanapę za duże pieniądze w różowym kolorze a dostajesz ciemny brąz i zasłaniaja sie? odcieniem koloru, że może sie? różnić , to są jakieś kpiny z kupującego . Złożyliśmy 3 reklamację , nie chcą oddać pieniędzy . Sprawę kierujemy na drogę sądową . Dopłacaliśmy jeszcze 1000zł za tkaninę w różu . Na Fb jest grupa oszukanych osób „NIE KUPUJ W AGATA MEBLE”! Trzeba nagłośnić to co robią
D
G
Damian Gruszecki
Bardzo nie miłe potraktowanie mojej osoby w dziale rekrutacji w Toruniu reklamując wadliwy narożnik w którym były ciemne paski w materiale Pani stwierdziła tak to jest jak kupuje się gó..o i jeżeli nie oddam narożnika do naprawy to zostanę z tym co kupiłem żadne moje prośby nie dochodziły że żądam wymiany na nowy.
K
klient
trzy zakupy i wszystkie trzy zakończone reklamacją: 1. biblioteczka nie można było zamontować nóżek. Okazało się że gwint zalany farbą i konieczne jest gwintowanie otworu aby wkręcić śrubę 2. szafki nocne - brak nóżek. Okres oczekiwania na nóżki to 2 tygodnie 3. fotel - brak nóżek. Sprawa w trakcie od tygodnia
R
Rozczarowany
Totalne dno, ignorancja klienta. Zgłosiłem reklamację na brak uchwytów w komodzie. Sprawa ciągnie się już kolejny miesiąc. Salon twierdzi, że producent wysłał a ja nic nie otrzymałem. Odbijanie piłeczki między salonem a producentem a na wszystkim cierpi klient! Kupiłem u nich też ławę na której rozlała się herbata, od razu starłem ciecz ale blat napęczniał (przecież blat powinien być odporny na takie coś), zgłosiłem kolejną reklamację i też cisza!!! Odradzam tę firmę!!!!!!
A
Ż
Ania Żychowska
Nigdy w życiu nie przekroczę progu żadnego sklepu Agata Meble! Kupiłam skórzany narożnik, po 3 miesiącach skóra się starła i próbują mi wmówić, że wina jest moja! 5 tysięcy wywalone w błoto! Nie polecam!
J
Jasiek
Duże doświadczenie w ignorowaniu klientów. Wyrwać coś od nich w ramach gwarancji to jedne wieka walka. Nie kupujcie, bo będziecie żałować.
Z
zielony
ale ziomy!!!!!!!!!!!!!!!!!
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.