Firma IT Clinic Radosław Dzido z siedzibą w miejscowości Warszawa świadczy swoje usługi w branży Serwis komputerów.
Pracownicy IT Clinic Radosław Dzido udzielą Ci szczegółowych informacji na temat profilu działalności firmy, oferowanych produktów i usług.
Skorzystaj z możliwości kontaktu poprzez
email:
serwis@itclinic.pl
lub
telefon: (22) 59...
Firma świadczy działalność pod adresem 01-737 Warszawa ul. Elbląska 10.
Jeśli chcesz spotkać się z jej przedstawicielem osobiście, skorzystaj ze współrzędnych geograficznych siedziby IT Clinic Radosław Dzido: [kopiuj]
Zakres działalności większości przedsiębiorstw z branży obejmuje m.in:
Uważamy, że IT Clinic Radosław Dzido poprzez doświadczenie swoich Pracowników w branży zapewni swoim Klientom właściwy poziom obsługi i kompetencji.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
IT Clinic Radosław Dzido
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Wrażenia bardzo słabe. Po "dobrym"poczatku - miała być wymieniona bateria w laptopie Appla. Okazało się, że udało się ją wzbudzić ale jeżeli problem się powtórzy to bateria będzie wymieniona na nową. Problem się powtórzył. Wykonano?? naprawę płyty glównej (gratis) i miało być ok. Było ale krótko - znowu naprawa tym razem inne uszkodzenie płyty głównej ??? Naprawa kolejny raz płatna. O wymianie baterii ani słowa. Na prośbe o specyfikację napraw - zero odpowiedzi. W ten sposób płyta może się "psuć" co kilka miesięcy i można z takich napraw żyć długo i szczęśliwie. Stanowczo nie polecam tego serwisu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM. Do serwisu zgłosiłam się w celu czyszczenia układu chłodzenia. Usługa miała zostać wykonana tego samego dnia, niestety tak się nie stało. Następnego dnia po kontakcie (z mojej strony) z serwisem, dowiedziałam się, że system się nie uruchamia. Po kilku godzinach diagnozą był uszkodzony dysk. Firma nie uznała w tym swojej winy, mimo, że uszkodzenie nastąpiło, gdy laptop znajdował się pod ich opieką. W ramach "nie zostawiania mnie na lodzie" zaproponowano wymianę dysku na mój koszt, oraz instalacje systemu Windows na koszt serwisu, co jest propozycją co najmniej śmieszną. Po konsultacji z dwoma niezależnymi serwisantami dowiedziałam się, że szansa, iż dysk uległ uszkodzeniu samoistnie jest mała (szczególnie, że jest to komputer "młody"), za to jak najbardziej mogło być to wynikiem nie zachowania należytej ostrożności podczas czyszczenia (np. nie zadbano o ochronę ESD na stanowisku serwisowym - co szczerze mówiąc by mnie nie zdziwiło, biorąc pod uwagę, jaki nieład panuje w tym miejscu, a dwóch młodych chłopaków pracuje "na kolanie"). Na propozycje serwisu oczywiście się nie zgodziłam, byłoby to ostatnie miejsce, w którym zdecydowałabym się na naprawę komputera. Z laptopem udałam się do pobliskiego, poleconego serwisu, w którym za podobną cenę naprawiono mi komputer, a dodatkowo wyczyszczono go z zewnątrz (IT Clinic zajął się jedynie wnętrzem), wyregulowano klapkę oraz zabezpieczono pęknięcie obudowy. Niestety dysk uległ zniszczeniu do tego stopnia, że odzyskanie jakichkolwiek plików jest praktycznie niemożliwe. Początkowo po kontakcie z Rzecznikiem Praw Konsumenta planowałam dochodzić swoich praw, ponieważ postawa serwisu jest absurdalna, jednak niestety jest to dość długi proces, a komputer potrzebny na co dzień. Jedyne co mi obecnie pozostaje, to przestrzegać innych.
Serwis jak każdy inny o nie!
Napewno nie IT Clinic! Serwis zupełnie bez porownania z innymi. Już od wejścia miły uśmiech wita nas pytając w czym pomóc. Następnie Pan fachowo zajmuje się mną i moim laptopem. Otrzymuje wszystkie nie zbędne informacje jest miło, sympatycznie. Serwis opuszczam z uśmiechem i smsem na którym mam wszystkie potrzebne dane dotyczące mojego zamówienia. Po 4 dniach otrzymuje telefon ze mogę odebrac laptopa. Równie miło i z uśmiechem odbieram lśniącego czystością laptopa z ciasteczkiem na drogę :) i jak tu ich nie lubić.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Oferujemy serwis komputerów i drukarek, sprzedaż sprzętu oraz produkty antywirusowe ESET. Sprawdź naszą ofertę i skorzystaj z profesjonalnych usług! Czytaj!
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci