"Oknodoor" Firma Handlowo-Usługowa Gacek Stanisław działa w branży Akcesoria do drzwi i okien.
Siedziba firmy znajduje się w województwie małopolskim w miejscowości Mszana Dolna.
Ponieważ nie posiadamy szczegółowych informacji na temat oferty firmy, proponujemy kontakt
mailowy:
oknodoor@gmail.com
Z przedstawicielem firmy "Oknodoor" Firma Handlowo-Usługowa Gacek Stanisław możesz spotkać się także osobiście, pod adresem 34-730 Mszana Dolna ul. Piłsudskiego 18,.
Jeśli korzystasz z nawigacji GPS możesz użyć współrzędnych geograficznych: [kopiuj]
Zakres działalności większości przedsiębiorstw z branży obejmuje m.in:
Mamy nadzieję, że już niedługo dołączysz do zadowolonych klientów firmy "Oknodoor" Firma Handlowo-Usługowa Gacek Stanisław. Zachęcamy do pozostawienia opinii o firmie w naszej sekcji “Oceny i opinie”.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
"Oknodoor" Firma Handlowo-Usługowa Gacek Stanisław
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Kamila Marciniaka. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Nie polecam, radzę omijać. Okna jak okna, na razie są w porządku. Ale wszelkie żądania gwarancyjne czy reklamacje są olewane jak tylko się da. Jedna szyba była lekko pęknięta, wymiana firmie zajęła 6 miesięcy (!), po naszych wielu telefonach. Ale to, co ostatnio zrobili, przechodzi moje pojęcie. Zepsuł mi się silnik od rolety - wciąż na gwarancji, więc zgłosiłem. Pan przez miesiąc okłamywał, że zgłosił do producenta, producent zatwierdził, silnik już idzie, czekają. Przez miesiąc musiałem tolerować zasłonięte roletą okno i słuchać obietnic że już zaraz wymienią. Gdy poprosiłem o jakiś dowód, że zostało to zgłoszone do producenta, pan wymawiał się że wyśle jak wróci do biura, bo jest 100km od niego. 10 minut później, gdy zadzwoniłem na stacjonarny magicznie się w biurze pojawił i odebrał telefon... Dopiero gdy skontaktowałem się z producentem silników po 30 dniach (w gwarancji to maksymalny termin, po jakim zgłoszenie powinno być naprawione) dowiedziałem się, że żadne zgłoszenie do nich nie wpłynęło i o niczym nie wiedzą. Na szczęście udało mi się z nimi załatwić wymianę bez udziału tej żałosnej firmy.
Nie polecam, radzę omijać. Okna jak okna, na razie są w porządku. Ale wszelkie żądania gwarancyjne czy reklamacje są olewane jak tylko się da. Jedna szyba była lekko pęknięta, wymiana firmie zajęła 6 miesięcy (!), po naszych wielu telefonach. Ale to, co ostatnio zrobili, przechodzi moje pojęcie. Zepsuł mi się silnik od rolety - wciąż na gwarancji, więc zgłosiłem. Pan przez miesiąc okłamywał, że zgłosił do producenta, producent zatwierdził, silnik już idzie, czekają. Przez miesiąc musiałem tolerować zasłonięte roletą okno i słuchać obietnic że już zaraz wymienią. Gdy poprosiłem o jakiś dowód, że zostało to zgłoszone do producenta, pan wymawiał się że wyśle jak wróci do biura, bo jest 100km od niego. 10 minut później, gdy zadzwoniłem na stacjonarny magicznie się w biurze pojawił i odebrał telefon... Dopiero gdy skontaktowałem się z producentem silników po 30 dniach (w gwarancji to maksymalny termin, po jakim zgłoszenie powinno być naprawione) dowiedziałem się, że żadne zgłoszenie do nich nie wpłynęło i o niczym nie wiedzą. Na szczęście udało mi się z nimi załatwić wymianę bez udziału tej żałosnej firmy.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Pranie dywanów i wykładzin nie jest zadaniem prostym, zwłaszcza gdy są mocno zabrudzone. Do czyszczenia potrzebujemy odkurzacza piorącego i środka chemicznego
Zadbaj o komfort i bezpieczeństwo swojego domu z moskitierami od Remi Eso Rolety Jadwiga Krasowska. Postaw na sprawdzone rozwiązania i profesjonalny montaż.
Moskitiera to nieodłączny element otworów okiennych i drzwiowych. Sprawdź, jakie wyróżnia się rodzaje tej ochrony oraz jak przebiega jej samodzielny montaż.
Rolety rzymskie i austriackie dostępne w ofercie firmy JanSen to alternatywa dla klasycznych zasłon. Poznaj różnice między tymi popularnymi osłonami okiennymi.
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci