Jeśli chcesz nawiązać z "Comp" S.A. Centrum Edukacyjne kontakt osobisty, skorzystaj ze współrzędnych geograficznych: [kopiuj].
Siedziba firmy mieści się pod adresem 62-800 Kalisz ul. Złota 71.
Przedsiębiorstwa operujące w branży w większości oferują:
Uważamy, że "Comp" S.A. Centrum Edukacyjne poprzez doświadczenie swoich Pracowników w branży zapewni swoim Klientom właściwy poziom obsługi i kompetencji.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Jedna gwiazdka to za dużo.
Szanowni Państwo,
Dnia 13.08.2018r. zadzwoniłam do Państwa Centrali (48-22-465-09-99) z zapytaniem, czy filia we Wrocławiu, przy ul. Armii Krajowej 61 jest czynna, gdyż mam komputer do serwisu, a drogi ponad godzinę.
Dojechawszy na miejsce, miałam zastać klamkę, po czym po telefonie do Centrali okazało się, że filia Wrocławska jest zamknięta z powodu urlopu. Taką samą informacją dysponował Pan, z którym kontaktowałam się wcześniej, by zaoszczędzić sobie drogi - nie wiadomo jednak czy wprowadzenie mnie w błąd było jego zaniedbaniem, brakiem kompetencji czy błędem systemu. W każdym razie przyjechałam na darmo.
Otrzymałam informację, że od "przyszłego tygodnia" serwis będzie czynny.
Po czym dnia 13.09.2018r. ponownie, chcąc zaoszczędzić sobie rozczarowań, dzwonię do Państwa Centrali, gdzie otrzymuję numer bezpośrednio do Wrocławskiej filii. Wybierając numer, dodzwoniłam się... do POZNANIA.
Powątpiewając już w jakąkolwiek kompetencje pracowników infolinii, wysłuchałam jednak Pani, która odebrała w POZNANIU i podyktowała mi, tym razem dobry, numer do Wrocławskiego Comp SA.
Z tym, że i tym razem cisza. Nikt nie odbiera.
Dzwonię więc ponownie na centralę, gdzie okazuje się, że serwis w tym tygodniu ponownie jest nieczynny.
Rażąca niekompetencja pracowników infolinii, brak rzetelnych informacji oraz nieprzewidywalne dnie, czy nawet tygodnie otwarcia serwisu, na którym nie można polegać.
To raczej nienajlepsza rekomendacja dla serwisu komputerowego.
Z wielkim rozczarowaniem,
Jedna gwiazdka to za dużo.
Szanowni Państwo,
Dnia 13.08.2018r. zadzwoniłam do Państwa Centrali (48-22-465-09-99) z zapytaniem, czy filia we Wrocławiu, przy ul. Armii Krajowej 61 jest czynna, gdyż mam komputer do serwisu, a drogi ponad godzinę.
Dojechawszy na miejsce, miałam zastać klamkę, po czym po telefonie do Centrali okazało się, że filia Wrocławska jest zamknięta z powodu urlopu. Taką samą informacją dysponował Pan, z którym kontaktowałam się wcześniej, by zaoszczędzić sobie drogi - nie wiadomo jednak czy wprowadzenie mnie w błąd było jego zaniedbaniem, brakiem kompetencji czy błędem systemu. W każdym razie przyjechałam na darmo.
Otrzymałam informację, że od "przyszłego tygodnia" serwis będzie czynny.
Po czym dnia 13.09.2018r. ponownie, chcąc zaoszczędzić sobie rozczarowań, dzwonię do Państwa Centrali, gdzie otrzymuję numer bezpośrednio do Wrocławskiej filii. Wybierając numer, dodzwoniłam się... do POZNANIA.
Powątpiewając już w jakąkolwiek kompetencje pracowników infolinii, wysłuchałam jednak Pani, która odebrała w POZNANIU i podyktowała mi, tym razem dobry, numer do Wrocławskiego Comp SA.
Z tym, że i tym razem cisza. Nikt nie odbiera.
Dzwonię więc ponownie na centralę, gdzie okazuje się, że serwis w tym tygodniu ponownie jest nieczynny.
Rażąca niekompetencja pracowników infolinii, brak rzetelnych informacji oraz nieprzewidywalne dnie, czy nawet tygodnie otwarcia serwisu, na którym nie można polegać.
To raczej nienajlepsza rekomendacja dla serwisu komputerowego.
Z wielkim rozczarowaniem,
Malwina R.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Profesjonalne zarządzanie serwerami to inwestycja, która z pewnością przyniesie korzyści każdej firmie. Jak przebiega takie zarządzanie? Przeczytaj artykuł!
Podstawą odpowiedniego działania każdej firmy są regularnie przeprowadzanie audyty. Dowiedz się na czym polega audyt oprogramowania i kto go może wykonać.
Posiadanie certyfikatów i uprawnień jest bardzo ważne dla elektryków. Bez odpowiednich kwalifikacji, praca elektryka może być niebezpieczna dla ludzi i mienia.