Firma 1. ZUH "Helpdesk" 2. Helpdesk Plus Sławomir Błaszczak prowadzi działalność w branży Sieci komputerowe i integracja systemów.
Jej siedziba znajduje się w miejscowości Skórzewo w województwie wielkopolskim.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferowanych przez firmę produktów i usług, możesz skontaktować się z nią drogą
telefoniczną: (61) 81...
lub
mailową:
helpdesk@hd.pl
Jeśli chcesz nawiązać z 1. ZUH "Helpdesk" 2. Helpdesk Plus Sławomir Błaszczak kontakt osobisty, skorzystaj ze współrzędnych geograficznych: [kopiuj].
Siedziba firmy mieści się pod adresem 60-185 Skórzewo ul. Poznańska 119.
Uważamy, że 1. ZUH "Helpdesk" 2. Helpdesk Plus Sławomir Błaszczak poprzez doświadczenie swoich Pracowników w branży zapewni swoim Klientom właściwy poziom obsługi i kompetencji.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
1. ZUH "Helpdesk" 2. Helpdesk Plus Sławomir Błaszczak
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Wybór odpowiedniego systemu archiwizacji danych to proces, który wymaga uwzględnienia wielu czynników. Dowiedz się co powinien zawierać! Przeczytaj artykuł!
Profesjonalne zarządzanie serwerami to inwestycja, która z pewnością przyniesie korzyści każdej firmie. Jak przebiega takie zarządzanie? Przeczytaj artykuł!
Podstawą odpowiedniego działania każdej firmy są regularnie przeprowadzanie audyty. Dowiedz się na czym polega audyt oprogramowania i kto go może wykonać.
Posiadanie certyfikatów i uprawnień jest bardzo ważne dla elektryków. Bez odpowiednich kwalifikacji, praca elektryka może być niebezpieczna dla ludzi i mienia.
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci