Hiper Stolarka Sp. z o.o. działa w branży Drzwi.
Siedziba firmy znajduje się w województwie zachodniopomorskim w miejscowości Szczecin.
Niestety nie dysponujemy szczegółowymi danymi na temat oferty firmy.
Kontaktując się z jej przedstawicielem w drodze
mailowej:
salon@hiperstolarka.pl
lub
telefonicznej 693 304...
możesz uzyskać więcej informacji na temat oferowanych przez nią produktów i usług.
Firmę Hiper Stolarka Sp. z o.o. znajdziesz pod adresem 71-068 Szczecin ul. Świerczewska 55,.
Dokładne współrzędne geograficzne dla tej lokalizacji to: [kopiuj]
Przedsiębiorstwa operujące w branży w większości oferują:
Wysoki poziom wiedzy i kompetencji firmy, wynikający z wieloletniej działalności w branży, zapewni klientom Hiper Stolarka Sp. z o.o., spełnienie oczekiwań i realizację powierzonych jej projektów.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Nie polecam zakupu drzwi w firmie Hiperstolarka. Czas oczekiwania na zamówienie to kilka miesięcy. Co chwila przekładany termin montażu. Pan Łukasz człowiek bardzo arogancki i opryskliwy. Nie szanuje klienta. Jeżeli ktoś nie chce sobie psuć nerwów to niech omija tą firmę a daleka.
Nie polecam. Po raz 2 korzystałem i niestety ostatni. Montaż poniżej oczekiwań. Obsługa klienta po sprzedaży a w zasadzie jej brak (przy małym problemie).
Sam sklep jako sklep jest okej. Duży wybór, właściwe każdy znajdzie coś dla siebie. Natomiast STANOWCZO odradzam na umawianie się na jakikolwiek montaż towarów zakupionych w sklepie. Nie dość, że cena za tą usługę to jest jak za przysłowiowe "zboże" to jakość tejże usługi jest najwyżej mierna, poniżej zadowalającej. Panowie montażyści są podnajmowani przez sklep i widać od razu, że robią na tzw. "ilość" a nie jakość - byle szybko, byle było zrobione. Montaż jest wykonywany niedbale, jest bardzo dużo zastrzeżeń co do jakości a uprzejmość i dbanie o klienta, który wydał kilkanaście tysięcy złotych w sklepie jest im całkowicie obca. Po zgłoszeniu reklamacji w sklepie, panowie oczywiście przychodzą ją wykonać ale jej jakość jest identyczna jak wcześniej, czyli w skrócie - coś tam zostaje poprawione ale wciąż to nie jest tak jak powinno być zrobione od początku. W końcu klient, chcąc nie chcąc zostaje postawiony przed wyborem - albo będę reklamował w nieskończoność i użerał się z partaczami albo sam to zrobię. Teraz tylko jest pytanie, za co ja w takim razie zapłaciłem? Czy za to żeby mieć zrobione "po łebkach" i na końcu i tak zrobić wszystko we własnym zakresie, stracić nerwy i być sfrustrowanym jak taki wielki dyskont jak Hiper Stolarka może aż tak bardzo mieć w nosie klienta? Wygląda na to, że tak. Pomimo skargi pisemnej do sklepu na montaż oraz na zachowanie się pana odpowiedzialnego za wykonanie montażu, po zareklamowaniu usługi, w dalszym ciągu przychodzi ten sam pan. Czy to czasem nie jest pokazanie klientowi gdzie jest jego miejsce w szeregu? W skrócie - jeżeli chcemy coś kupić w sklepie, to można to zrobić, zapłacić i wyjść ze sklepu. Jeżeli chcemy żeby nam towar kupiony w sklepie zamontowano u nas w domu - NIGDY - wybierzcie inny sklep, dla własnego dobra.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Wybór odpowiednich drzwi do naszego domu czy mieszkania to istotna decyzja, wpływająca na komfort i bezpieczeństwo mieszkańców. Dowiedz się więcej na ten temat!
Wybór odpowiednich drzwi wewnętrznych do naszego domu to nie lada wyzwanie. Jakie są możliwości wyboru drzwi wewnętrznych? Dowiedz się więcej na ten temat!
Montaż drzwi automatycznych w Twojej firmie to korzyść z wielu powodów. Jakich? Zobacz, co na ten temat mówią specjaliści z firmy Animo z Mokrego Dworu.
Dowiedz się o zaletach i wadach okien PCV, drewnianych i aluminiowych, aby dokonać świadomego wyboru. Skorzystaj z oferty renomowanego sklepu budowlanego Rojax.
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci