TAURON Obsługa Klienta Sp. z.o.o. Punkt Obsługi Klienta

Dystrybucja energii elektrycznej
ul. Mirowska 24, 42-202 Częstochowa woj: śląskie
(17 opinii) napisz opinię

Podobne firmy w okolicy

(5)
NIP
8992604750
Telefon

Informacje

Firma TAURON Obsługa Klienta Sp. z.o.o. Punkt Obsługi Klienta prowadzi działalność w branży Dystrybucja energii elektrycznej. Jej siedziba znajduje się w miejscowości Częstochowa w województwie śląskim.
Niestety nie dysponujemy szczegółowymi danymi na temat oferty firmy.
Kontaktując się z jej przedstawicielem w drodze telefonicznej (32) 60... możesz uzyskać więcej informacji na temat oferowanych przez nią produktów i usług.
Jeśli chcesz nawiązać z TAURON Obsługa Klienta Sp. z.o.o. Punkt Obsługi Klienta kontakt osobisty, skorzystaj ze współrzędnych geograficznych: [kopiuj]. Siedziba firmy mieści się pod adresem 42-202 Częstochowa ul. Mirowska 24.
Mamy nadzieję, że w ofercie firmy TAURON Obsługa Klienta Sp. z.o.o. Punkt Obsługi Klienta znajdziesz to, czego poszukujesz. Firma dokłada wszelkich starań, aby oferowane przez nią usługi były na jak najwyższym poziomie.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
(17 opinii) napisz opinię
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
L
R
Ż
Lucyna Ryszard Żegleń
Super obsługa klienta indywidualnego w Nowym Targu przez Panią Gabrielę Paluch. Osoba przesympatyczna o dużej empatii, pomocna, życzliwa , której się chce więcej niż tylko obowiązki. Bardzo dziękujemy za pomoc i perfekcyjne podejście do klienta.
L
R
Ż
Lucyna Ryszard Żegleń
Super obsługa klienta indywidualnego w Nowym Targu przez Panią Gabrielę Paluch. Osoba przesympatyczna o dużej empatii, pomocna, życzliwa , której się chce więcej niż tylko obowiązki. Bardzo dziękujemy za pomoc i perfekcyjne podejście do klienta.
L
R
Ż
Lucyna Ryszard Żegleń
Super obsługa klienta indywidualnego w Nowym Targu przez Panią Gabrielę Paluch. Osoba przesympatyczna o dużej empatii, pomocna, życzliwa , której się chce więcej niż tylko obowiązki. Bardzo dziękujemy za pomoc i perfekcyjne podejście do klienta.
K
T
Kordeczka Teresa
Obsługa bardzo miła i kompetentna
M
Monika
Od roku próbujemy załatwić sprawę jeśli chodzi o przeniesienie skrzynki na działce i Jesteśmy non stop odsyłani przez jedną i te samą Panią do dzialu dystrybucji z czego jak dzwonimy do dystrybucji to znów nas odsyłają żeby złożyć wniosek o przeniesienie a gdy idziemy do siedziby i chcemy załatwić sprawę to w kółko znów to samo.... ja nie wiem co ta Pani tam robi, jakie są jej obowiązki ale chyba lubi pozbywać się klientów odsyłając do dystrybucji ( blondynka, troszkę przy kości).
M
Mery
Niezasługują nawet na dobre słowo to żenada upokorzenie ta firma powinna być zlikwidowana raz na zawsze opinia -1
G
M
Grażyna Michura
Nie można załatwić sprawy ponad dwa lata...chodzi o pobór mocy...ktoś wprowadził źle w komputerach pobór mocy 25 kw zamiast 11kw mam płacić za błędy pracowników...
A
Aneta
Pani Wojtaszek to nie wiem co ona tam robi i za co jej płacą. Jest idiotka. Kazała mi zapłacił 999 zł za prąd. Tłumaczę jej że to niemożliwe a ona upiera się przy swoim. A idiotka nie widział ze na tą samą kwotę jest jedna faktura niezaksiegowana. Masakra. Kompetencja 0.
K
KamilW
Żeby zmienić rozliczanie z prognozy na rozliczanie co miesiąc, muszę wypełnić 12 stron dokumentów, wydrukować, podpisać i im to wysłać! To jest chore!
O
Olo
Bardzo sympatyczne pomocne Panie w dziale obsługina 5 tyle że system do bani .na 0
R
I
Roman Izerski
Pani z obsługi Joanna Wojtaszek - TRAGEDIA!!!! Chamska, wulgarna, osoba która powinna robić co innego w życiu ale napewno nie pomagać klientom. Nie chce mi się zakładać konta google więc tu wyrażam opinie choć pewnie i tak nikt tego nie przeczyta
T
Tomasz
Od dwóch miesięcy próbuję załatwić sprawę, ale niestety odsyłają mnie od annasza do kajfasza i tak w kółko. Ocena jedna gwiazdka bo mniej się nie da zaznaczyć. Dno totalne ra firma!
P
Piotr
Brak możliwości kontaktu osobistego. Brak informacji na temat zgłoszonej korekty zużycia prądu. Brak jakiejkolwiek reakcji ze strony pracowników Tauron'a. Totalna ignorancja klientów.
K
klient
Jaja sobie robią, ważne dokumenty do dotacji miikroinstalacji wysyłają zwykłym listem jak jakieś ulotki reklamowe,
S
Slawek
Masakra beszczelni ludzie i szkoda komentarza
M
mysleniczanka
po co podany jest nr telefonu skoro w zaden sposób nie mozna sie dodzwonic?
P
D
Paszczuk Dariusz
Witam ma pytanie chciałbym załżyć skrzynkę elektryczną na działce w Szczyrku ,na mojej działce znajduje się sub, czy jest możliwe założenia na tym słupie tom skrzynkę wraz z licznikiem ,proszę o odpowiedz z góry dziękuję .mail darek.p.79@wp.pl
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.