Kwiaciarnie wysyłkowe to branża, w której "Blueflo" Grzegorz Lis prowadzi swoją działalność.
Siedzibą firmy jest Katowice w województwie śląskim.
Firma nie dostarczyła nam szczegółowych danych na temat swojej oferty.
Więcej informacji na jej temat uzyskasz poprzez kontakt z "Blueflo" Grzegorz Lis poprzez
telefon: (32) 70...
.
Adres wykonywania działalności przez "Blueflo" Grzegorz Lis to ul. Jana III Sobieskiego 11 lok. E6, 40-082 Katowice.
Chcąc spotkać się osobiście, z właścicielem firmy możesz posłużyć się współrzędnymi GPS adresu jej siedziby: [kopiuj]
Wysoki poziom wiedzy i kompetencji firmy, wynikający z wieloletniej działalności w branży, zapewni klientom "Blueflo" Grzegorz Lis, spełnienie oczekiwań i realizację powierzonych jej projektów.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
To, co miało miejsce w tej kwiaciarni, to absolutny koszmar, który chcę opowiedzieć wszystkim, aby ostrzec ich przed podobnymi doświadczeniami. Zamówiłem kwiaty dla mojej żony z nadzieją na uśmiech na jej twarzy, ale to, co otrzymaliśmy, było kompletnym koszmarkiem. Kurier, który dostarczył kwiaty, zachował się jak człowiek z innej epoki. Jego pytanie o narodowość mieszkańców budynku było nie tylko nietaktowne, ale wręcz obraźliwe. Następnie wskazał kierunek, w którym moja żona miała się wyprowadzić, zachowując się jakby był władcą tego miasta. A rzucanie kwiatami w jej kierunku? To było po prostu oburzające i wstrząsające. Po złożeniu skargi, otrzymaliśmy tylko druzgocące milczenie. Ignorowanie naszych próśb o kontakt oraz otrzymanie lekceważącego e-maila od Pani Moniki Lis, który traktował nas jak idiotów, tylko nas zdenerwowało. Oskarżanie nas, że to my mieliśmy wyśmiewać się z kuriera, a nawet sugerowanie, że takie zachowanie jest powszechne wobec osób z Ukrainy, to jawnie rasistowskie i niedopuszczalne. Jeśli chcesz uniknąć frustracji, rozczarowania i absolutnego zażenowania, to omiń tę kwiaciarnię szerokim łukiem. To miejsce, które nie zasługuje na Twoją uwagę ani pieniądze. Miej nadzieję, że ta opinia pomoże innym uniknąć podobnych katuszy.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.