Proxeo Sp. z o.o.

Sprzedaż komputerów
ul. Odrzańska 3, 47-400 Racibórz śląskie
(1 opinia) napisz opinię

Podobne firmy w okolicy

(4)

Informacje

Proxeo Sp. z o.o. działa w branży Sprzedaż komputerów. Siedziba firmy znajduje się w województwie śląskim w miejscowości Racibórz.
W celu uzyskania więcej informacji na temat oferty firmy zadzwoń pod numer (32) 41... lub napisz wiadomość e-mail na adres proxeo@proxeo.pl
Możesz osobiście odwiedzić siedzibę Proxeo Sp. z o.o.. Chcąc do niej dotrzeć kieruj się pod adres:ul. Odrzańska 3, 47-400 Racibórz.
Korzystając z nawigacji GPS możesz posłużyć się współrzędnymi geograficznymi firmy: 50.09316N, 18.22041E. [kopiuj]
Wieloletnia obecność firmy na rynku, pozwala nam na przekonanie, że jej Pracownicy zagwarantują wysoki poziom obsługi i kompetencje niezbędne do załatwienia przedsięwzięć zleconych Proxeo Sp. z o.o..

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
(1 opinia) napisz opinię
P
Paulina
Powiem szczerze, że jestem zawiedziona usługą z jakiej miałam "przyjemność" skorzystać w tym miejscu. Jak byłam stałą klientką proxeo tak teraz bez zastanowienia będę odradzała pytającym mnie o serwis. Po pierwsze panowie z serwisu obiecują jedno robią drugie, nie umieją kompetentnie ocenić wady lub usterki sprzętu z jakim do nich przyszłam. Problem mój dotyczył dysku twardego zewnętrznego, gdzie naprawa polegała na przywróceniu sformatowanych zdjęć przez telewizor. Pan przy pierwszej styczności z problemem narobił nadziejii a na pierwszy rzut oka wszystko profesjonalnie przedstawił, niestety po konsultacjach porównawczych z innymi " fachowcami" po prostu zdziwili się w jaki sposób został potraktowany mój problem ze sprzętem. Ponoć widzieli wszystkie zdjęcia ponoć zostały odzyskane nie byłam jedyną osobą której ten pan to obiecywał i zapewniał że ma dostęp do wszystkich plików, przychodząc do domu nie można było nic wgrać na dysk, wszystko się usuwało, nie można było znaleźć lokalizacji dysku przez 3 różne laptopy, więc wróciłam z problem ponownie i przedstawiłam jednak, że nie działa. Pierwsza moja zapłata za " przywrócenie ponoć" zdjęć kosztowała mnie 100 zł następnie pan z serwisu powiedział mi, że koniecznie muszę kupić nowy dysk ponieważ widzi przez jakiś tam system wszstkie zdjęcia, że one mają tak dużo GB, że koniecznie potrzebny jest nowy dysk i tylko wtedy kiedy kupię nowy to odzyskam stracone dane. Kupiłam w sklepie proxeo dysk za 215 zł cały zapakowany fabrycznie dałam panu jak kazał, by przegrał zdjęcia. Dysk po odebraniu z serwisu gdzie nie zostało nic naprawione wygląda jakby miał sporo przejść za sobą jest cały porysowany, obdarty itp. nie wygląda już jak nowy wyciągnięty świeżo z pudełka, a w takim stanie go właśnie oddałam w ręce panów z serwisu. Nie spodziewałam się tego, że z takim niedbalstwem będzie się obchodzić osoba naprawiająca usterkę. Ogólnie rzecz biorąc pan po wyjaśnieniu mi, że nie umie tego zrobić, że nie wiedział że to jest aż tak zep
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.