Opis działalności firmy Akwadrat Sp. z o.o. w Warszawa
Biuro rachunkowe Akwadrat znajduje się w Warszawie. Początki jego działalności sięgają 2012 roku. Księgowi zajmują się obsługą rachunkową przedsiębiorców.
Produkty i usługi
Akwadrat tworzy zespół wykwalifikowanych księgowych, którzy mają doświadczenie we współpracy z firmami działającymi w wielu branżach. Posiadają oni wszystkie niezbędne uprawnienia do wykonywania swojego zawodu i śledzą zmiany w przepisach podatkowych. Firma kładzie duży nacisk na dobrą komunikację z klientem, pełną dyskrecję i bezpieczeństwo informacji.
Zadania biura rachunkowego to:
- prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów,
- sporządzanie deklaracji VAT, VAT UE, PIT, CIT, NIP, PCC,
- sporządzanie sprawozdań finansowych,
- prowadzenie ewidencji ryczałtu,
- opracowanie planu kont i polityki rachunkowości,
- sporządzanie rejestrów VAT,
- prowadzenie ewidencji wyposażenia i środków trwałych.
Do zadań księgowych należą także dekretacja i księgowanie dokumentów, bieżąca kontrola rozrachunków czy sporządzanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego. Akwadrat oferuje także pomoc w zakładaniu własnej działalności gospodarczej oraz usługi doradztwa podatkowego. Obsługiwane są osoby prywatne prowadzące swoją firmę, spółki, stowarzyszenia, fundacje oraz spółdzielnie socjalne.
Zapraszamy do skorzystania z oferty Akwadrat z Warszawy.
Zasięg działania
Firma Akwadrat Sp. z o.o. z lokalizacji: Warszawa świadczy usługi m.in. w wymienionych obszarach:
mazowieckie