Głównym profilem działalności firmy UPC Polska Sp. z o.o. Biuro Obsługi Klientów jest Telewizja kablowa.
Siedziba firmy znajduje się w miejscowości Piotrków Trybunalski w województwie łódzkim.
Siedziba firmy UPC Polska Sp. z o.o. Biuro Obsługi Klientów znajduje się pod adresem 97-300 Piotrków Trybunalski ul. Jagiellońska 7.
Jeżeli korzystasz z nawigacji GSP, pomocne mogą okazać się dokładne współrzędne geograficzne firmy: [kopiuj]
Przedsiębiorstwa operujące w branży w większości oferują:
Jesteśmy przekonani, że doświadczenie firmy UPC Polska Sp. z o.o. Biuro Obsługi Klientów w branży oraz jej Pracownicy zagwarantują wysoki poziom kompetencji i obsługi Klientów.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Dekoder mi się wiesza kilka razy dziennie a ta wirtualna asystentka każe mi go restartować mówię jej że robię to 5 razy dziennie łączy mnie z konsultantem a konsultant nieodbiera masakra z tym upc
Odkąd Play przejął firmę jest po prostu dramat. Ciągle przerwy w dostawie uniemożliwiają pracę!! Telefon w piotrkowskim biurze podczas awarii najczęściej nie reaguje.
Prędkość internetu w porządku. Aczkolwiek lokalni dostawcy miażdżą UPC pod względem pingu co jest absurdalne. Podam przykład, niestety nie ma na tym portalu możliwości wrzucenia zrzutów ekranu. Jeżeli lubisz pograć sobie wieczorami w gry ze znajomymi to zapomnij o UPC. Ping w Fortnite (ustawienia menu) wynik dla UPC - 28-30ms, lokalny GBN 17-18ms. Po prostu przepaść. W Valorant masz z GBN 7-8 ms w warszawie, z UPC masz 10ms. Pozostałe gry podobne wyniki, na niekorzyść UPC. Generalnie im dalej serwer, tym gorsze wyniki w porównaniu do konkurencji.
No cóż rozczarowałam się usługami UPC. Ponieważ kończy mi się umowa, zadzwonił konsultant z pytaniem o przedłużenie umowy. W trakcie rozmowy po wysłuchaniu wszystkich regulaminów poinformowano mnie , że umowa jest podpisywana na 24 m- ce. Ponieważ czeka mnie przeprowadzka zapytałam co w takim przypadku. Odpowiedź zwaliła mnie z nóg. Poinformowano mnie , że jak pod nowym adresem świadczą usługi to przeniosą , a jeśli to świadczą usługi to od momentu przeprowadzki muszę płacić przez całość umowy lub obciążą mnie kosztami zerwanej umowy. Jak mogę płacić za coś czego nie będę mieć .
W moim przypadku umówiony technik nie przyszedł i nie zabrał sprzętu. Teraz nęka mnie firma która chce pieniążki za sprzęt którego nie chciało im się odebrać . Wasz email, telefon to już żadna tajemnica dla świata bo upc wielokrotnie sprzedało wasze dane. Nazywają to wyciekiem danych ale wystarczy sprawdzić ile ta firma kar płaci. Czekam na rozprawę bo dyskusja z debilami z upc nie ma sensu
Szanowni Panstwo jeśli planujecie sprawić sobie telewizję lub internet przestrzegam Was przed UPC każdy wybor jest myślę lepszy. Ja niestety przekonałem się o tym po kilku latach bycia ich klientem. Wszystko jest dobrze dopóki działa dobrze firma chętnie bardzo przyjmie pieniądze zasypie propozycjami nowych usług. Prawdziwe oblicze ukazuje się gdy pojawiają się problemy. U mnie pojawiły się bodajże w czerwcu 2001 przyjechal pań montażysta i stwierdził że jakoś to będzie działać ale się napewno zepsuje a jak się zepsuję to się wymieni (Przy okazji wymontował wzmacniacz sygnału którego sam nie zakladal) No i fakt kolejne problemy pojawiły się w październiku 2021 roku 25go tego miesiąca złożyłem reklamację na działanie internetu i podwieszającej się tv. Prayjechal pan serwisant ten od wzmacniacza i powiedział że musi ktos przyjechać z upc i zadecydować o wymianie Lini ja mam czekać. W spółdzielni mieszkaniowej dowiedziałem się że spółdzielnia wyraziła zgodę na montaż nowej linii po konsultacji ja mam czekać.... w połowie stycznia internet zanikal praktycznie całkowicie kolejne telefony do upc kończyły się proszę zrobić reset ale w końcu i reset przestał przynosić skutki. Dziesiątki jeśli nie setki telefonów monitow a ci ze oni nie mają odpowiedzi spółdzielni (ta odpowiedziała im po tygodniu) prośby groźby błagania dzieci na zdalnym żona na zdalnym biegające do znajomych i rodziny) reakcja na dzień 06.02 zerową nie wiem kiedy nie czy w ogóle ktos raczy się odezwać kolejne telefony kończą sie sakramentalnym przepraszam oczywiście składam reklamację w trybie pilnym i co i nic magiczna cisza do następnego przepraszam przyjmuje Pana reklamację...... nie wiadomo co komu i gdzie powiedziec pozostaje bezradnie rozłożyć ręce i płakać i ostrzec innych potencjalnych klientow jeśli macie wybor uciekajcie jak najdalej!!!
Dzien dobry,mam być nowa klientka UPC a na wejściu jestem bardzo źle potraktowana.W piatek27.11 miał się pojawić monter do instalacji bez żadnej informacji w ogóle nie przyszedł pod nr813813813 ustaliłam nowy termin sobota 28.11 między 9-11 nikt nie przyszedł po mojej interwencji pod nr 813813813 pani nie potrafiła udzielić mi żadnej informacji twierdziła ,że nie mają nr telefonu do instalatora usługi.Bardzo dziwne w dobie telefonii komórkowej i internetu nie można uzyskać info. O przyczynie nie pojawienia się fachowca.Trzykrotnie porozumiewalam się z nr 813813813 nadal nic się nie dowiedziałam Jak można tak traktować klienta nie szanować jego czasu i bagatelizować moje wielokrotne kontakty do dzisiaj tj.niedziela 29.11 nie mam żadnej informacji ani nikt się ze mną nie kontaktował i wy uważacie siebie za lidera
Rozmawiałam z przedstawicielem tej firmy o korzystaniu z ich usług, ale nie spełniali moich oczekiwań, więc zrezygnowałam z podłączenia się do ich sieci. Nie był w moim domu żaden ich pracownik. Nie podpisałam z nimi żadnej umowy. Teraz nękają mnie wezwaniami do zapłaty za zerwanie umowy, której nie było. Uważajcie na nich.
Przesympatyczna i profesjonalna obsługa. Serdeczne podziękowania dla Pani, która mnie przeprowadziła przez te dla mnie niepojęte zakamarki.Teraz wszystko działa OK. Proszę o pochwałę dla tej Pani.(dzwoniłam w dniu 26.02.2020 r. o godz. 16,16. Nr identyfikacyjny 1520138)
Ostatnio wysłaliście mi serwisanta który poniżył mnie,członków mojej rodziny,szantażował że zdemoluje mi pokój (wiertarką),ubliżał,chyba czekał na pieniądze - zero szacunku.Na moje pytanie o jego zachowanie sytuacja się pogorszyła.Czuł się pewnie bo mógł mi zaszkodzić odcinając sieć.Może nie powinniście zatrudniać psychopatów.Nikogo nie zachęcę do UPC.
Osobom które chcą dopiero zainstalować usługi UPC polecam kontakt z Panem Darkiem. Jako przedstawiciel handlowy ma dużo lepsze propozycje niż na stronie internetowej UPC i placówkach. Gość załatwia wszystko łącznie z umówieniem instalatora.
W dniu dzisiejszym tzn.06 maja 2014 byłam w biurze obsługi klienta. Świetnie zorganizowana praca i krótki czas oczekiwania. Moją sprawę załatwiała przemiła Pani (nie zapisałam nazwiska a szkoda). Jestem juz 70+ i mało rozumiem z technicznych spraw. Pani wykazała się dużą wyrozumiałością, cierpliwością i potrafiła w sposób przystępny wytłumaczyć. W dodatku, a to bardzo ważne, towarzyszył tej rozmowie uśmiech!! Oby wszędzie pracowali tacy ludzie. To było stanowisko po lewej stronie sali 2 lub 3- cie. Ja miałam numerek C-16. Dziękuję Krystyna Cywińska Gdańsk
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Mieszkasz w Pieszycach lub okolicy? Szukasz sprawdzonego dostawcy telewizji cyfrowej i Internetu. Postaw na lokalną firmę - TVK Studio A.R. Łuniewscy S.C.
Sprawdź ofertę firmy Dariusz Białas Montaż i Instalacje Anten, zajmującej się montażem telewizji naziemnej i satelitarnej oraz konfiguracją sieci LAN i Wi-Fi.
Nielimitowany szybki Internet oraz pakiet programów, które dostarczą Ci informacji i rozrywki. Sprawdź ofertę firmy Studio Telewizja Kablowa Antoni Łuniewski.
Korzystanie z narzędzi diamentowych wiąże się z wieloma korzyściami – praca jest precyzyjna, pozwala na wiercenie otworów w szczególnie twardych materiałach.
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci