"Toya" Sp. z o.o. Biuro Obsługi Abonenta Łódź-Południe

Telewizja kablowa
ul. Paderewskiego 31A, 93-509 Łódź Górna, łódzkie
(16 opinii) napisz opinię

Informacje

Siedzibą "Toya" Sp. z o.o. Biuro Obsługi Abonenta Łódź-Południe jest Łódź w województwie łódzkim. Działalność firmy koncentruje się na branży Telewizja kablowa.
Ponieważ nie posiadamy szczegółowych informacji na temat oferty firmy, proponujemy kontakt telefoniczny (42) 63... lub mailowy: poludnie@toya.net.pl
Z przedstawicielem firmy "Toya" Sp. z o.o. Biuro Obsługi Abonenta Łódź-Południe możesz spotkać się także osobiście, pod adresem 93-509 Łódź ul. Paderewskiego 31A,. Jeśli korzystasz z nawigacji GPS możesz użyć współrzędnych geograficznych: [kopiuj]
Większość firm działających w branży, świadczy działalność obejmującą, m.in:
Uważamy, że "Toya" Sp. z o.o. Biuro Obsługi Abonenta Łódź-Południe poprzez doświadczenie swoich Pracowników w branży zapewni swoim Klientom właściwy poziom obsługi i kompetencji.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
(16 opinii) napisz opinię
K
Ktoś
To wasze 5g sie zacina a 4 w ogóle nie działa,czekam miesiąc i zmieniam dostawce
E
Elżbieta
Jestem bardzo zadowolona z profesjonalnego, szybkiego podłączenia nowego modemu. Pracownik miły wyszstko mi wytłumaczył i ustawił. Dziękuję
J
Jarek
Dno i metr mułu .
E
W
Elżbieta Woźniak
Panowie z obsługi technicznej kilka razy pomogli mi w problemach z telewizją. jestem starszą osobą,z wielką cierpliwością naprowadzili mnie,jak poradzić sobie z usterką.. dziękuję!
D
Damian
Powiem tak za samo odbieranie telefonów to jeden wielki minus niby taka firma a chyba nie maja tam pracowników bo ciężko od 2 dni telefon odebrac….
B
J
K
Były już klient
Żenada firma widać że opinie pisane pozytywne to opinie pracowników Problem z tv z netem tam nikt nic nie wie tylko plac a my podniesiemy ci rachunek
M
Marcin
Umowy zawiłe gdzie pracownicy mają problem z ustaleniami o co chodzi podczas zmian przemycanie innych informacji oraz zmian w których doradca nie wspomina( nie ukrywajmy nikt nie czyta całej nowej umowy od początku do końca ) Jakob wieloletni klient czuje się oszukany ale po co im stary dziad który płacił skoro mają nowych
0
01080954
Dzisiaj o 17 zadzwoniłem do biura Obsługi Abonenta w sprawie wymiany dekodera HD. W ciągu jednej godziny zjawił się Pan Ernest i w ciągu 15 minut wymienił dekoder. Jest OK. Sympatycznie, miło i profesjonalnie. W skali 1-6 6. Dziękuję.
K
Korfantego
Profesjonalna firma, Przedstawiciel zawsze do dyspozycji jak chodzi o pomoc z umowami
S
B
Stefan Bombowiec
ciągłe problemy
M
Monika
Rzetelna, profesjonalna obsługa
K
O
Katarzyna Orłowska
Drodzy Państwo, zdecydowanie odradzam usługi tej firmy. Jest nierzetelna, odmawia pomocy technicznej na podstawie opinii konsultanta telefonicznego, "opiekun klienta" zbywa klienta, który już podpisał umowę. Pracownicy są niegrzeczni. To co ta firma prezentuje przypomina filmy z okresu PRLu. Brawo TOYA. Nie ma to jak jednorazowa współpraca. Daję ocenę 1 tylko dlatego, że nie ma "0"
A
Ania
Tragedia z internetem zero kontaktu z biurem obsługi
P
Paweł
Nie działa internet, nie wiadomo dlaczego, dodzwonić się nie sposób do operatora TOYA straszne dziadostwo.
K
W
Krzysztof Wierzbicki
Nic nie działa Internet, wyłączyli infolinię. Dziecinada.
S
W
Sławomir Wójcik
aby zgłosić awarię telefonów o nr 426849667 i 786 085 729 muszę podać kod abonenta lub pesel. Ponieważ to są telefony do mojej mamy, nie znam kodu i nie pamiętam pesel-u.
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.