Deichmann

Sklepy obuwnicze
pl. Grunwaldzki 22 (Pasaż Grunwaldzki ), 50-384 Wrocław Śródmieście, woj. dolnośląskie
(11 opinii) napisz opinię

Podobne firmy w okolicy

NIP
6651815893
Telefon

Informacje

Deichmann działa w branży Sklepy obuwnicze. Siedziba firmy znajduje się w województwie dolnośląskim w miejscowości Wrocław.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferowanych przez firmę produktów i usług, możesz skontaktować się z nią drogą telefoniczną: (71) 32...
Firmę Deichmann znajdziesz pod adresem 50-384 Wrocław pl. Grunwaldzki 22 (Pasaż Grunwaldzki ),. Dokładne współrzędne geograficzne dla tej lokalizacji to: [kopiuj]
Zakres działalności większości przedsiębiorstw z branży obejmuje m.in:
Jesteśmy przekonani, że doświadczenie firmy Deichmann w branży oraz jej Pracownicy zagwarantują wysoki poziom kompetencji i obsługi Klientów.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
(11 opinii) napisz opinię
Z
K
Zadowolona klientka
Bardzo miła i fachowa obsługa. Sklep czysty i fajne promocje. Polecam.
A
K
Alicja K
Syn nosił buty puma niecałe 8 miesięcy zakupione w sierpniu 2023r. Niedawno zauważyłam , że w jednym bucie jest na wysokości szwu u góry mała dziurka , więc zaniosłam obuwie do sklepu 14 marca 2024 w celu reklamacji po niecałych 4 dniach otrzymałam informację SMS o odrzuceniu reklamacji . Chodziło o wymianę obuwia . Stwierdzam więc , że sklep wogóle nie ma reklamacji ani żadnych propozycji rozwiązania problemu mimo iż był paragon i odpłatna impregnacja w urządzeniu po zakupie całość wyniosła 354,98zł .
Z
Zerojeden
W każdym miejscu gdzie przebywały trzeba zachowywać się zgodnie z przyjetymii normami tak, aby nie zastanawiać się czy trzeba wyjść czy pozostać -nawet w Daichmanie. Niezłego syfu musiała Pani narobić, żeby obsługa sklepu musiała tak zareagować.
Z
Zygi
Bardzo niekompetentna obsługa w DEICHMANN w Bonarce. Obsługa nie wie, że konsument ma prawo złożyć reklamację a ich obowiązkiem jest ją rozparzyć. I to bez żadnego ALE. Prawie pozbawili mnie mojego prawa. Trzeba było się wykłócać. Bardzo nieprzyjemnie to wspominam i do tej pory mam traumę. Wydałam na jedne zakupy 400 zł ale nigdy powtarzam przenigdy nie kupie tam nawet WYKAŁACZKI.
J
C
Ja człowiek
Masakra, kupione huty w listopadzie...w lutym odklejają się już podeszwy..odpowiedź na złożoną reklamację : reklamacja nie została uznana
A
Adam
Dokładnie taka sama sytuacja miała miejsce jak w jednej z poniższych opinii. Szlufka w prawym bucie się urwała, a w lewym zaczyna się dzieć to samo (3 miesiące po zakupie). Reklamacja została odrzucona z powodu nieprawidłowego sznurowania butów i rzekomo nieodpowiedniej stopy. To jest skandaliczne. Nie wiem, czy zdają sobie sprawę, że za takie opinie mogą spotkać ich konsekwencje prawne.
M
Major
Sklep kantuje
I
Igor
Nie porządnie rozglądają reklamacji
M
Małgorzata
Czy w czasie epidemii kazda osoba wchodząca na sklep powinna zdezynfekować ręce? Dlaczego pracownik sklepu przychodzacy do pracy na 2 zmianę nie musi tego robić. Bo ta pani zdezynfekuje na zapleczu, ale zanim dojdzie to złapie za klamkę a inni pracownicy to rozniosą. Zasady chyba obowiązują wszystkich te same a może ja się mylę?
Z
Zadowoleni.
Zawsze jesteśmy zadowoleni. Ceny przyzwoite, jakość towaru i obsługi w porządku. Polecam.
K
klientka
Bardzo miła, kompetentna i sprawna obsługa! Możliwość odłożenia butów nawet na tydzień! Bez problemu zwrócono mi gotówkę za buty, które okazały się... za duże ;) (oczywiście buty były NIE UŻYWANE)
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.