Firma prowadzi swoją działalność w ramach branży Usługi wodno-kanalizacyjne.
Gaz Serwis Michał Ziombro ma swoją siedzibę w miejscowości Sokołowice w województwie dolnośląskim.
Adres wykonywania działalności przez Gaz Serwis Michał Ziombro to 56-400 Sokołowice 70A.
Chcąc spotkać się osobiście, z właścicielem firmy możesz posłużyć się współrzędnymi GPS adresu jej siedziby: [kopiuj]
W ofercie firm z branży, najczęściej pojawiają się:
Wieloletnia obecność firmy na rynku, pozwala nam na przekonanie, że jej Pracownicy zagwarantują wysoki poziom obsługi i kompetencje niezbędne do załatwienia przedsięwzięć zleconych Gaz Serwis Michał Ziombro.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
Gaz Serwis Michał Ziombro
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Kamila Marciniaka. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Naprawiany Junkers dwufunkcyjny, wszystko działa ok tu nie ma nic do zarzucenia, jednak jedną gwiazdkę upierdzielam, za ponad tygodniowe codzienne przekładanie terminu przyjazdu i naprawy.
Jak obiecałam tak robię :) Niedziela awaria pieca, w internecie po kilku głuchych telefonach natrafiłam na junkers24, i ku mojemu zdziwieniu od zgłoszenia do rozwiązania problemu minęło 3-4 godziny. Zdecydowanie polecam pana Michała.
Pań Michał w 40 minut poradził sobie z problemami pieca. Dwaj wcześniejsi serwisanci stwierdzili° tylko tyle, że 2 letni piecyk jest do wymiany. Szczerze polecam usługi Pana Michała.
Pan przyjechał na wycenę kotła, szybka wycena, termin na następny dzień. Następnego dnia przyjechał z drugim pracownikiem na montaż. Montaż przebiegł bez problemów. Jesteśmy zadowoleni z obsługi.
Naprawa bardzo szybka, na szczęście wszystkie części pan miał na aucie. Wcześniej jeden pan przyjechał stwierdził, że nie da rady nic zrobić, zaproponował wymianę na nowy za 2700zł. Drugi pan nawet nie raczył przyjechać, tylko przez telefon zaproponował wymianę na nowy, na szczęście trafiłem na Pana Michała fachowca przez duże F. Raz dwa zdiagnozował przyczynę, poszedł po części, po ok godzinie wszystko już hulało. Do tego bez żadnego grymaszenia wystawia na wszystko fakture i gwarancję 12 miesięczną. Szczerze polecam.
Nie wiem skąd te niskie oceny. Od kilku lat zajmują się u mnie piecem, u moich rodziców jak i polecałem kilku znajomym, i nigdy nikt nie miał żadnych obiekcji. Wszyscy zadowoleni.
Po trzech dniach od zamontowania piecyka gazowego podczas przeglądu instalacji gazowej ujawniono nieszczelność w zamontowanym urządzeniu. Po zgłoszeniu nieszczelności instalatorowi "szef" oświadczył, że ma wolne i pojawi się za 3 dni aby nieszczelność usunąć. Podejście i kontakt z klientem tragedia. NIE POLECAM TEJ firmy!!!
Niestety Panowie przysłani z tej firmy dwukrotnie przychodzili do naprawy piecyka gazowego, ostatecznie nie rozwiązując problemu, za pierwszym razem zostały założone używane części zamiast nowych! Za drugim razem pierwotny problem został załatwiony, ale powstał inny co może by wyszło gdyby sprawdzono czy wszystko funkcjonuje jak należy po naprawie. Problem musiał rozwiązać inny serwis.
Nie polecam. Technicznie wydaje się, że nie ma się do czego przyczepić (chyba, nie znam się na tym, a piecyk był wymieniony dzisiaj, jeszcze nieużytkowany). Jednak jeśli chodzi o obsługę klienta, to jest na porażająco niskim poziomie. Napisałam swoją opinię prywatnie osobie, która umawiała spotkanie z serwisantami (podobno to szef). Zaznaczyłam, że jestem rozczarowana obsługą (panowie nie byli o uzgodnionej porze, nie uwzględniono wcześniejszych ustaleń i zapewnień, nie poinformowano mnie o zmianach, lokatorka poinformowała mnie, że prawie zniszczyli podgrzewacz wyciągając go z pudła). Pan, który oddzwonił prawie zmieszał mnie z błotem. Dziwne jest to, że podobno to numer "szefa", ale dziwnym trafem wiedział o wszystkim co działo się w moim domu raptem pół godziny wcześniej. Polecił żebym napisała opinię publicznie jeśli coś mi się nie podoba, dlatego piszę. Usługa nie jest tania, a kultura w pracy z ludźmi jest podstawą. Nie skorzystam już z usług tej firmy, na pewno będę ją też wszystkim odradzać. Muszą być jakimiś podwykonawcami, usługę umawiałam pod numerem wyświetlającym się jako "Patryk Jasiak", ale dokumenty podbijał pan Mateusz Ziombro.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Profesjonalne usługi hydrauliczne w Katowicach. Dowiedz się, jak wybrać hydraulika, poznaj nowoczesne technologie i znaczenie szybkiej reakcji w awariach.
Dowiedz się, jak prawidłowo zainstalować hydranty zewnętrzne. Poznaj najczęstsze błędy i ich konsekwencje. Zainwestuj w bezpieczeństwo swojego obiektu!
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci