Profesjonalna Pralnia Dywanów "Latający Dywan"

Czyszczenie i renowacja dywanów i wykładzin
ul. Myrka 5 lok. 12, 59-220 Legnica dolnośląskie
(3 opinie) napisz opinię

Podobne firmy w okolicy

(5)
(5)
NIP
6912005504
Telefon

Informacje

Firma prowadzi swoją działalność w ramach branży Czyszczenie i renowacja dywanów i wykładzin. Profesjonalna Pralnia Dywanów "Latający Dywan" ma swoją siedzibę w miejscowości Legnica w województwie dolnośląskim.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat działalności Profesjonalna Pralnia Dywanów "Latający Dywan", skorzystaj z możliwości kontaktu poprzez telefon: 509 791...
Jeśli chcesz nawiązać z Profesjonalna Pralnia Dywanów "Latający Dywan" kontakt osobisty, skorzystaj ze współrzędnych geograficznych: [kopiuj]. Siedziba firmy mieści się pod adresem 59-220 Legnica ul. Myrka 5 lok. 12.
Liczymy na to, że doświadczenie Pracowników Profesjonalna Pralnia Dywanów "Latający Dywan" oraz zakres świadczonych usług, pozwolą spełnić Twoje oczekiwania.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
(3 opinie) napisz opinię
G
gość
Bardzo nieprofesjonalne podejście do klienta, totalny brak podstawowego wychowania. Zamówiłam usługę dla starszej osoby, przyjechali z wielogodzinnym opóźnieniem. Na prośbę o założenie maseczki, pracownik obrócił i poszedł bez słowa. Nie polecam korzystania z usług firmy.
K
KRZYSZTOF
DRODZY KLIENCI NIE POLECAM WAM TEJ FIRMY, JEŻELI CHCECIE DOŚWIADCZYĆ NIENIŁEJ OBSŁUGI I ROZMOWY TELEFONICZNEJ PRAWDOPODOBNIE Z JEJ SZEFEM. PRACOWNICY WPROWADZAJĄ W BŁĄD KLIENTÓW, INFORMUJĄC ,ŻE ZADZWONIĄ , ABY ODEBRAĆ DYWANY, NIKT TEGO NIE ROBI. DARUJCIE SOBIE WSPÓŁPRACĘ, ROZMOWA PRZEZ TELEFON JEST NIEPRZYJEMNA , NIE POLECAM NIKOMU KORZYSTANIA Z USŁUG TEJ FIRMY
D
Dawid
Bardzo nieprofejsonalna firma. Wszystko przebiega w miarę sprawnie do momentu rozliczenia. Po tym zdarzeniu kontakt z firmą okazuje się być bardzo nieprzyjemny, każde działanie firmy ma na celu wydłużenie procesu reklamacji i zniechęcenia klienta do dochodzenia swoich praw. Dywan uległ częściowemu zniszczeniu podczas prania. Udało mi się skontaktować ze współwłaścicielem firmy w celu wyjaśnienia sprawy. Okazało się jednak, że Pan nie potrafił nawet rozpocząć kulturalnej rozmowy. Krzyczał od samego początku chcąc udowodnić swoją rację. Wykazał się zupełnym brakiem otwartości na argumenty, "solidną słomą wystającą z butów" i chamstwem. Poddałem się ostatecznie, szkoda czasu na takie firmy i osoby.
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.