Pralnia Dywanów Latający Dywan

Czyszczenie i renowacja dywanów i wykładzin
ul. Bardzka 1, 50-516 Wrocław Krzyki, dolnośląskie
(3 opinie) napisz opinię

Podobne firmy w okolicy

(5)

Informacje

Czyszczenie i renowacja dywanów i wykładzin to branża, w której Pralnia Dywanów Latający Dywan prowadzi swoją działalność. Siedzibą firmy jest Wrocław w województwie dolnośląskim.
Ponieważ nie posiadamy szczegółowych informacji na temat oferty firmy, proponujemy kontakt telefoniczny 509 791... lub mailowy: biuro@latajacydywan.com
Siedziba firmy Pralnia Dywanów Latający Dywan znajduje się pod adresem 50-516 Wrocław ul. Bardzka 1. Jeżeli korzystasz z nawigacji GSP, pomocne mogą okazać się dokładne współrzędne geograficzne firmy: [kopiuj]
Wieloletnia obecność firmy na rynku, pozwala nam na przekonanie, że jej Pracownicy zagwarantują wysoki poziom obsługi i kompetencje niezbędne do załatwienia przedsięwzięć zleconych Pralnia Dywanów Latający Dywan.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
(3 opinie) napisz opinię
G
gość
Bardzo nieprofesjonalne podejście do klienta, totalny brak podstawowego wychowania. Zamówiłam usługę dla starszej osoby, przyjechali z wielogodzinnym opóźnieniem. Na prośbę o założenie maseczki, pracownik obrócił i poszedł bez słowa. Nie polecam korzystania z usług firmy.
K
KRZYSZTOF
DRODZY KLIENCI NIE POLECAM WAM TEJ FIRMY, JEŻELI CHCECIE DOŚWIADCZYĆ NIENIŁEJ OBSŁUGI I ROZMOWY TELEFONICZNEJ PRAWDOPODOBNIE Z JEJ SZEFEM. PRACOWNICY WPROWADZAJĄ W BŁĄD KLIENTÓW, INFORMUJĄC ,ŻE ZADZWONIĄ , ABY ODEBRAĆ DYWANY, NIKT TEGO NIE ROBI. DARUJCIE SOBIE WSPÓŁPRACĘ, ROZMOWA PRZEZ TELEFON JEST NIEPRZYJEMNA , NIE POLECAM NIKOMU KORZYSTANIA Z USŁUG TEJ FIRMY
D
Dawid
Bardzo nieprofejsonalna firma. Wszystko przebiega w miarę sprawnie do momentu rozliczenia. Po tym zdarzeniu kontakt z firmą okazuje się być bardzo nieprzyjemny, każde działanie firmy ma na celu wydłużenie procesu reklamacji i zniechęcenia klienta do dochodzenia swoich praw. Dywan uległ częściowemu zniszczeniu podczas prania. Udało mi się skontaktować ze współwłaścicielem firmy w celu wyjaśnienia sprawy. Okazało się jednak, że Pan nie potrafił nawet rozpocząć kulturalnej rozmowy. Krzyczał od samego początku chcąc udowodnić swoją rację. Wykazał się zupełnym brakiem otwartości na argumenty, "solidną słomą wystającą z butów" i chamstwem. Poddałem się ostatecznie, szkoda czasu na takie firmy i osoby.
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.