Głównym profilem działalności firmy Mikulska Patrycja Atelier Fryzjerskie jest Fryzjerzy i salony fryzjerskie.
Siedziba firmy znajduje się w miejscowości Głogów w województwie dolnośląskim.
Możesz osobiście odwiedzić siedzibę Mikulska Patrycja Atelier Fryzjerskie.
Chcąc do niej dotrzeć kieruj się pod adres:ul. Długa 110, 67-200 Głogów.
Korzystając z nawigacji GPS możesz posłużyć się współrzędnymi geograficznymi firmy: 51.66479N, 16.09392E.
[kopiuj]
Jesteśmy przekonani, że doświadczenie firmy Mikulska Patrycja Atelier Fryzjerskie w branży oraz jej Pracownicy zagwarantują wysoki poziom kompetencji i obsługi Klientów.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Trzy tygodnie przed wizytą umówiłam się w salonie. Strzyżenie, farbowanie, regeneracja. W dniu wizyty dotarłam na miejsce. Po wejściu i przywitaniu się nikt nie odpowiedział. Na fotelu siedziała inna klientka a P.Parycja zaczynała farbowanie. Dodam, że zjawiłam się punktualnie o wyznaczonej porze. Nikt mnie za ten fakt nie przeprosił. Nikt nie zaproponowałał nawet kawy ani herbaty. Dodam, że dzień był wietrzny i zimny. Po salonie paradował pan z kubkiem kawy szczując mnie nią dodatkowo. Poczułam się jak intruz. Czekałam 25 minut na jakikolwiek gest że strony Fryzjerki lub szanownego Pana. Nic opuściłam salon po 15 minutach. Był to kompletny brak poszanowania dla mojej osoby i mojego czasu. To wstyd dla firmy L'Oreal firmować takie chamstwo swoim szyldem. Kompletny brak profesjonalizmu. Na sprawdzanie umiejętności nie starczyło mi odwagi.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Piękne dłonie są wizytówką każdej kobiety. Aby o nie zadbać, trzeba trochę wysiłku w domu oraz wizyt w salonie kosmetycznym. Dowiedz się więcej na ten temat!
Dowiedz się, jakie są różnice między technikami koloryzacji sombre, ombre i balayage oraz która z nich będzie najlepsza dla Twoich włosów. Sprawdź już teraz!
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci