Siedzibą UPS Polska Sp. z o.o. jest Długołęka w województwie dolnośląskim.
Działalność firmy koncentruje się na branży Kurierzy.
Jeśli chcesz nawiązać z UPS Polska Sp. z o.o. kontakt osobisty, skorzystaj ze współrzędnych geograficznych: [kopiuj].
Siedziba firmy mieści się pod adresem 55-095 Długołęka ul. Polna 29.
W ofercie firm z branży, najczęściej pojawiają się:
Wieloletnia obecność firmy na rynku, pozwala nam na przekonanie, że jej Pracownicy zagwarantują wysoki poziom obsługi i kompetencje niezbędne do załatwienia przedsięwzięć zleconych UPS Polska Sp. z o.o..
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Wraz z mężem odwiedziliśmy sortownię paczek przy ul. Prądzyńskiego 1/3 w Warszawie, ponieważ kurier nie podjął nawet próby dostarczenia przesyłki, a skierował paczkę do Access Point, gdzie miała czekać na mnie do 3 grudnia. Po złożeniu skargi przez telefon, na infolinii powiedziano mi, że złożono dyspozycję o ponowne dostarczenie przesyłki na mój adres, a następnego dnia kurier odebrał moją przesyłkę z Access Pointu i zwrócił do nadawcy. Myśleliśmy, że wylądowała właśnie w tej sortowni, więc podjechaliśmy, by sprawdzić. Przy okienku dla klientów nikogo nie było. Czekaliśmy 5 minut - nic, kurierzy się kręcili się i żadnemu do głowy nie przyszło, by powiadomić odpowiednią osobę. Zadzwoniliśmy dzwonkiem, kolejne 5 minut czekania - nikt się nie pojawił. Zadzwoniliśmy ponownie - brak żywej duszy. Mąż więc wychylił głowę za drzwi do sortowni, zawołał grzecznie: "Halo, dzień dobry, czy jest tu ktoś?" i się zaczęło. Grubszy pan z brodą wyskoczył na mojego męża: "Jest pan pracownikiem? To czego pan tu wchodzi?! Dzwonić dzwonkiem!". Na odpowiedź, że od 15 minut dzwonimy, usłyszeliśmy, że nie słyszał. Mąż nawet tam nie wszedł, a wychylił głowę, by dać znać, że czekamy, wrócił do mnie a wspomniany pan zaczął bardzo głośno rozmawiać z innym pracownikiem i padło m.in. "ch*je tu wchodzą" oraz "to sobie k*rwa za karę poczeka". Naprawdę? Naprawdę to jest poziom, który reprezentuje UPS??
Transport opóźniony o jeden dzień z winy UPS (pomyłka w sortowni). Pomimo tego "Panu" kurierowi nie chciało się czekać w kolejce na odbiór paczki więc uciekł podając rzekomo brak adresu doręczenia. 0 gwiazdek dla tej firmy, trzymać się z daleka.
Transport opóźniony o jeden dzień z winy UPS (pomyłka w sortowni). Pomimo tego "Panu" kurierowi nie chciało się czekać w kolejce na odbiór paczki więc uciekł podając rzekomo brak adresu doręczenia. 0 gwiazdek dla tej firmy, trzymać się z daleka.
Jedna gwiazdka to dużo, kurier podjechał pod firmę i odjechał nawet nie próbując przesyłki dostarczyć. Okazuje się, że kurier nie musi nawet wysiadać z samochodu żeby przesyłkę dostarczyć, bo nie ma obowiązku wchodzenia na teren firmy w celu jej dostarczenia. ŻENADA W DZISIEJSZYCH CZASACH. NIE POLECAM NIKOMU
dziadostwo. Nowych pracowników walą na kasie. Nic tylko zapier... od rana do nocy za grosze. I tak zwodzą nowych. Nie chcą płacić. Dziadostwo I tyle. Z dala od tej firmy
Do Kuriera który dostarczał 30 minut temu felgi, masz szczęście ze nie było mnie w domu bo rozmowa by wyglądała inaczej, chyba ktoś musi nauczyć Cię kultury bo z domu jej nie wyniosłeś. Nie polecam tej firmy bo ten kurier co był to burak.
Nie polecam usług tej firmy ze względu na niekompetentnego kuriera Pawła, który przez swoje wygodnictwo notorycznie podrzuca awiza, zamiast skutecznie doręczać przesyłki. Jeszcze ani razu nie zdażyło się żeby zadzwonił w celu uzgodnienia czy odbiorca jest w domu. Moi rodzice są w podeszłym wieku i nie zawsze słyszą pukanie do drzwi, a już na pewno nie są tak sprawni, żeby biegać do drzwi bo "zacnemu" kurierowi się śpieszy. Wystarczy nieco empatii i jeden krótki telefon. Ludzie mamy XXI wiek i chyba każdy ma telefon i nielimitowane rozmowy!!! Kurier nadaje się do zwolnienia skoro nie potrafi należycie wykonywać swojej pracy. Nigdy więcej nie skorzystam z waszych usług!!!
Mimo informacji o dostarczeniu przesyłki w konkretnym dniu to znaczy 25.08 przesyłka do mnie nie dotarła i drugi dzień siedzę w domu i czekam na paczkę która nie wiadomo kiedy będzie dostarczona . Na stronie śledzenie przesyłki cały czas informacja że dostawa w środę od godz.9 do godz.13 czyli wczoraj . Lekceważenie klientów i żarty jakieś , nikt nie będzie siedział tydzień w domu i czekał na zjawienie się kuriera ??
Polecam tę firmę kurierską. Oferują usługi za niższe ceny niż wiele firm na rynku i wcale nie kosztem jakości. Korzystałam z oferty kilkakrotnie i zawsze byłam zadowolona.
Ja nie polecam. Dezorganizacja jak w poczteksie.
Trafiłem na takiego kuriera, że odechciało mi się przesyłek.
Na przykład za 1 kilogramową paczkę chciał 40pln bez faktury, a z fakturą wyszło 30pln !?
Długo by pisać...Ogólnie firma nieprzyjazna klientowi !
Musiałem 3 razy dzwonić żeby przyjechali bo po pierwszych dwóch tel. nikt nie przyjechał. Wycenili mi przesyłkę na 30-parę złotych a kurier gdy wrócił z fakturą zażądał powyżej 50! Nie polecam zdecydowanie.
Co to za skala ocen?! Moja ocena : bardzo słaba!
od dziś rano-25.06.2008,czekam na paczkę.jest godzina 19,50.telefonowałem na numer 0226504545,dwa razy, o godz.15,15 oraz o godz. 17,50.najpierw obiecano mi dostarczenie paczki do godz.18,00. póżniej do godz.19,00.
to jest do bani dzwonie drugi dzień i nikt nie odbiera ale za połączenia płacę.Nie polecam tej firmy.Przez tą firmę przysłano nam kino domowe które jest niesprawne i chcieliśmy szybko zrobić zwrot przez tą samą firmę i co?Moja prawdziwa ocena to do bani jest ta firma.
Lepiej nie korzystać z usług tej firmy.Po pierwsze nie można sie dodzwonić.Po drugie panstwo sa nieuprzejmi.Po trzecie siedziba jest daleko,a umówić do domu cięzko,Nie polecam.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Punkt Kurierski Ewy Rudnik to miejsce, gdzie każdy klient może liczyć na profesjonalne podejście oraz szeroki wachlarz usług. Dowiedz się więcej i nadaj paczkę!
W artykule znajdziesz informacje o przesyłkach kurierskich. Dowiedz się, czy warto w ten sposób nadać paczkę. Sprawdź, jak wygląda podróż Twojej przesyłki.
Planujesz nadać przesyłkę z kurierem? Dowiedz się, jak wybrać firmę, która oferuje takie usługi i dlaczego warto skorzystać z pomocy fachowców z SKM Kurier.
Planujesz wysyłanie paczek? Na rynku prosperuje wiele firm kurierskich, oferujących szeroki wachlarz usług. Sprawdź w artykule, jak wybrać tę najlepszą.
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci