AMK Invest Sp. z o.o. działa w branży Biura rachunkowe.
Siedziba firmy znajduje się w województwie kujawsko-pomorskim w miejscowości Toruń.
Niestety nie dysponujemy szczegółowymi danymi na temat oferty firmy.
Kontaktując się z jej przedstawicielem w drodze
telefonicznej 504 188...
możesz uzyskać więcej informacji na temat oferowanych przez nią produktów i usług.
Firma świadczy działalność pod adresem 87-100 Toruń ul. Willowa 4.
Jeśli chcesz spotkać się z jej przedstawicielem osobiście, skorzystaj ze współrzędnych geograficznych siedziby AMK Invest Sp. z o.o.: [kopiuj]
Wysoki poziom wiedzy i kompetencji firmy, wynikający z wieloletniej działalności w branży, zapewni klientom AMK Invest Sp. z o.o., spełnienie oczekiwań i realizację powierzonych jej projektów.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Odkryj zalety obsługi kadrowo-płacowej od biur rachunkowych. Poznaj, jak te usługi optymalizują zarządzanie pracownikami i finansami firmy. Przeczytaj!
Zastanawiasz się, jak założyć własną firmę, ale nie wiesz od czego zacząć? Dowiedz się więcej na temat założenia firmy przy pomocy biura rachunkowego online.
Na co zwrócić uwagę zatrudniając biuro rachunkowe? Jakie cechy powinna posiadać dobra księgowa? Na te pytania odpowiadamy w poniższym artykule. Zapraszamy.
Dowiedz się, jak efektywnie zarządzać finansami firmy, optymalizując koszty kadrowe, płace oraz składki na ZUS. Przeczytaj nasz artykuł i zwiększ rentowność.
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci