Firma prowadzi swoją działalność w ramach branży Komunikacja i przewozy pasażerskie.
Przewozy Regionalne Sp. z o.o. Oddział Lubelski w Lublinie ma swoją siedzibę w miejscowości Lublin w województwie lubelskim.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat działalności Przewozy Regionalne Sp. z o.o. Oddział Lubelski w Lublinie, skorzystaj z możliwości kontaktu poprzez
email:
pr.lublin@p-r.com.pl
lub
telefon: 722 349...
Jeśli chcesz nawiązać z Przewozy Regionalne Sp. z o.o. Oddział Lubelski w Lublinie kontakt osobisty, skorzystaj ze współrzędnych geograficznych: [kopiuj].
Siedziba firmy mieści się pod adresem 20-406 Lublin ul. Gazowa 4.
Mamy nadzieję, że w ofercie firmy Przewozy Regionalne Sp. z o.o. Oddział Lubelski w Lublinie znajdziesz to, czego poszukujesz. Firma dokłada wszelkich starań, aby oferowane przez nią usługi były na jak najwyższym poziomie.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Przewozy Regionalne Sp. z o.o. Oddział Lubelski w Lublinie
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
koleje wożą ludzi jak bydło. Siedzenia w stanie takim, że się zapadają bo taki zużyte, jeden skład, ludzie poupychani, albo zostają na peronie bo nie ma jak wsiąść. Masakra
Przykre jest traktowanie osób niepełnosprawnych, Po 2krotnej podróży na trasie Łuków- Biała Podlaska już rozumiem czemu w tej części Polski na Wschód od Warszawy jest najwiejszy wzrost zakażeń na covid W przewozach regionalnych na tej trasie nawet kierownicy pociągu nie fatygują się do przestrzegania obostrzeń więc większość pasażerów bierze ochoczo przykład W pociągu nie słychać też żadnych komunikatów dotyczących przestrzegania obostrzeń Tak jakby tej części Polski one w ogóle nie obowiązywały
Na trasie Sosnowiec-Charsznica -10:za psujący się co stacja pociąg, za śnieg sypiący się oknem, zamkniętym, za stanie godz. na mrozie bo zepsuł się do końca, za brak info o której komunikacja zastępcza
W dniu 08 . 09 2019 r Pociag P R. Relacji Gdyni. Bydgoszcz Główna wyjezdzajacy z Gdyni o godz 10 , 28 w calym składzie pociągu toalety na calej trasie byli nieczyne gorzej jak za komuny bo w tamtym czasie toalety byli czyne żenada
Witam!
Dnia 7 sierpnia 2014 podczas podróży trasą Gorzów Wlkp - Górzyca z przesiadką w Kostrzynie zostawiłam w pociągu torebkę z pieniędzmi i dokumentami. Dzięki uczciwości i życzliwości Pani Kierownik Pociągu Pelagii Kozinogi oraz Naczelniczce PKP w Gorzowie Wlkp. Pani Dubickiej torba wróciła do mnie z całą zawartością. Co więcej Pani Naczelnik była tak uprzejma poczekać z torbą na kolejnej stacji i oddać mi ją osobiście. Z tej okazji chciałabym bardzo serdecznie podziękować. Zaistniała sytuacja pozwala wierzyć, że są jeszcze na świecie ludzie o dobrych sercach! Serdeczne pozdrowienia dla obu Pań.
Nie jestem pewien, czy z premedytacją, ale zapisany numer telefonu automat podaje mi, że jest nieprawidłowy, to jeszcze na znalezienie tak tajnego numeru zmarnowałem godzinę! Ręce opadają.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Transfery lotniskowe to jedno z najczęściej wybieranych rozwiązań na dojazd z lotniska do celu podróży. Sprawdź, dlaczego warto postawić na wynajem auta.
Reklamy na autobusach to skuteczne narzędzie marketingowe, które z pewnością przyciągną uwagę potencjalnych klientów firmy. Dowiedz się więcej na ten temat!
Autobusy niskopodłogowe są obecnie standardem w nowoczesnej flocie komunikacji publicznej, Dzięki temu osoby mają łatwiejszy dostęp do komunikacji miejskiej.
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci