Siedzibą Cropp Town jest Biłgoraj w województwie lubelskim.
Działalność firmy koncentruje się na branży Sklepy odzieżowe.
Firmę Cropp Town znajdziesz pod adresem 23-400 Biłgoraj ul. Sikorskiego 7A (CH Lekans),.
Dokładne współrzędne geograficzne dla tej lokalizacji to: [kopiuj]
Przedsiębiorstwa operujące w branży w większości oferują:
Mamy nadzieję, że w ofercie firmy Cropp Town znajdziesz to, czego poszukujesz. Firma dokłada wszelkich starań, aby oferowane przez nią usługi były na jak najwyższym poziomie.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
Cropp Town
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Kamila Marciniaka. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
W Płocku dnia 10.09 . 24 Galeria mosty w sklepie Sinsayy o godzinie 19 ;30 pani która obsługiwała przymierzalnie taka w okularach średniej wagi była bardzo nie miła wulgarna wchodzi w dyskusję z klijętem unosząc głos . Ta pani pracuje tam za karę powinna chyba pracę zmienić
Fatalna obsługa. Mimo uprzejmej pomocy Pani przy kasie odnośnie znalezienia rozmiaru, dwie panie na zmianie dnia 17.07 w godzinach 20:30 nie udzieliły pomocy we wskazaniu miejsca danego produktu cytując „proszę sobie szukać” i druga pani „gdzieś tu”. Brak udzielania pomocy, zachowanie na niskim poziomie i ewidentny brak kultury.
Salon Reserved w centrum Galaxy w Szczecinie przekroczył wszelkie granice ignorancji wobec klienta.Pomijam niekompetencje personelu, pomijam niedecyzyjność personelu ..ale nie mogę przejść obojętnie wobec bezczelności i zniecierpliwienia Dyrektorki Salonu. Traktuje ona klienta jak zło konieczne, kompletnie niezaangażowania w dbałość o wizerunek firmy ,czy też samą sprzedaż. O kulturze osobistej nawet nie wspomnę. Pozwolę sobie zacytować tę panią (na moją skromną propozycje 10 % rabatu na wadliwy towar) ,cyt:" Przecież nie musi pani u nas kupować"(!!!!!!) Proponuję zatem ,aby firma Reserved zamiast górnolotnych haseł reklamowych ,zastosowała cytat pani Dyrektorki Salonu , jako najbardziej adekwatny do panującej ,w tym salonie atmosfery. Doprawdy przeraża mnie fakt ,że wobec tylu złych opinii zarząd główny firmy Reserved milczy i nie wyciąga wniosków. Ignorancja ludzi odpowiedzialnych za wizerunek firmy pozostaje bez konsekwencji, a wiadomym jest przecież ,że ryba zawsze psuje się od głowy. Ps. I pamiętajmy ,że nie musimy tam kupować??Pozdrawiam godzina13.20 dnia 19 marca 2024 roku.
Bardzo niemiła pani w ciemnych dłuższych blond wlosach -dawno to zauważyłam z córkami lecz przeszła sama sienie kilka dni temu jak zaczęła wrzeszczeć -gdy szukałam z córką metki na manekinie -że nie wolno rozbierać manekina i przybiegła z krzykiem i prawie nim rzuciła-mimo info -ze szukamy metki-dziecko prawie się rozpłakało-druga pani probowala ratować sytuację...szkoda gadać znerwicona baba zadufana w sobie co widać gołym okiem Fuj.
Obsługa nie miła. Paniom przeszkadza gdy ktoś weźmie więcej ubrań i się dłużej przebiera byłam z koleżankom to się zapytała czy pomóc nam sie przebrać hause sto razy lepszy miła obsługa i wgl. Nie polecam
Bardzo gorąco polecam Sinsaya w Forum. Teraz dużo większy asortyment, dziewczyny uśmiechnięte i pomocne. Nigdy nie trafilam na niemiłą obsługę a jestem częstą klientka. Robię zakupy 3 razy w tyg. Jeszcze raz polecam
Osobiście nie polecam. W dniu dzisiejszym przed godz 5 min przed godz 20 chcieliśmy kupić już wybrana wczesniej kurtkę i podeszliśmy do kasy. Pani "kierownik" nie chciała nam sprzedać wybranego produktu. Obsługa w dniu dzisiejszym była nie miła wręcz wysmiewaly się między sobą, że one już do domu idą i nikt im za nadgodziny nie placi.
Jak dla mnie firma jest w porządku. Może i nie zarobi się tam kokosów, ale z pewnością nabierze się doświadczenia i pozna fajnych ludzi. Co prawda ja tam nie pracowałam, dopiero się do tego przymierzam, ale wiele informacji odnośnie tego jak praca wygląda w tej firmie pozyskałam ze strony gowork .pl Wam też ją polecam, mają informacje o różnych pracodawcach i wiele można się dowiedzieć np. odnośnie rozmowy kwalifikacyjnej, bo wszystko piszą byli lub obecni pracownicy. Pozdrawiam.:)
gdyby była możliwość to nawet ujemne gwiazdki!w tym salonie nie respektuje się praw konsumenta.Po trzech miesiącach rozwaliły się okulary,z paragonem w sklepie oświadczono,że nie ma mowy o WYMIANIE na nowe!żałosne!
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.