Lidl

Sklepy spożywcze
ul. Zacisze 1/1, 65-775 Zielona Góra lubuskie
Jak postrzegasz tę firmę? Oceń

Podobne firmy w okolicy

(4)
(5)
NIP
7772739996

Informacje

Firma prowadzi swoją działalność w ramach branży Sklepy spożywcze. Lidl ma swoją siedzibę w miejscowości Zielona Góra w województwie lubuskim.
Możesz osobiście odwiedzić siedzibę Lidl. Chcąc do niej dotrzeć kieruj się pod adres:ul. Zacisze 1/1, 65-775 Zielona Góra.
Korzystając z nawigacji GPS możesz posłużyć się współrzędnymi geograficznymi firmy: 51.94038N, 15.47969E. [kopiuj]
Mamy nadzieję, że w ofercie firmy Lidl znajdziesz to, czego poszukujesz. Firma dokłada wszelkich starań, aby oferowane przez nią usługi były na jak najwyższym poziomie.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Jak postrzegasz tę firmę? Oceń
T
tomek
Super sklep, miła obsługa.
K
kitka
Lidl super sklep przede wszystkim poprzez kasjerki i obsługę kasowania szybka miła pomocna przy pakowaniu towaru.
G
Georg
Fajny sklep!
D
Danuta
super aby tak dalej.powodzenia
J
jtorlinski@op.pl
bardzo dobrze prowadzony sklep,czysto, uprzejma i uczynna obsługa.dobry dojazd tramwajem,duży parking. przy okazji gorąca prośba do szefostwa f-my LIDL:wprowadzcie na stałe do waszego asortymentu mrożonek "zupę rybną z frutti de mare" prod. z Hamburga!!!fantazja!!Mieliście ją w IV kwartale 09 w sprzedaży.
M
G
Mariola Głuch
Proszę o podanie numeru kontaktowego . Wczoraj robiłam zakupy w Państwa sklepie. Muszę pilnie porozmawiać. Jestem po zabiegu operacyjnym i mam problem z poruszaniem się . Bardzo proszę o ułatwienie mi rozmowy z przedstawicielem Państwa sklepu. Z góry dziekuję. Z powazaniem
M
G
Mariola GŁuch
Nie podałam kontaktu do siebie 600 107 537 albo g-mariola@wp.pl
P
piotr
produkty dobre jakościowo. tylko kierownik regionalny kłamczuch.
B
K
S
byla klietka sklepu lidl
byłam klijentkom sklepu lidl moia ocena co do sklepu i pracownic kture tam pracuia to 0000000000 pani j kwiatkowska jest bez kultury do tego nie potrafi normalnie jak sprzedawca powiedziec dziekuje ten sklep zeszedl na psy do tego jest tam brudno jest 10 kierowniczek a tak naprawde zadna nia nie jest nie ma numeru biura kture powine sie zajmowac dobrem klijentow po za bezplatnym ktury nie mozna zralizowac z tel komorkowego jezeli nie zmienici podeiscia do klijentow to ja napewno nie bende tan chodzic ani moi znajomi odniose sie do pani kwiatkowskiej moim zdaniem ta pani powina zaczac edukacie od podstawowki nauczyc sie powina z szacunkiem do klijenta bo w koncu taka jak ja i reszta klijento daiemy jej zarabiac na wyplate a pozatym z moiej strony moze byc pewna ze ja tego tak nie zostawie
J
jgraczyk@mp.pl
nie bylam zbyt milo potraktowana przez ochrone. Odlozylam rzeczy nie wziete przy nieuzywanym czytniku cen. Tak kiedys robili inni klienci. W tym dniu zrobilam w sklepie zakupy na ponad 200 zl. Nie moglam wydac wiecej pieniedzy. Wiec czesc towaru zostawilam. Przeslalam stosowna uwage listem tradycyjnym. Do tej pory nie mam zadnej odpowiedzi. Zgadzam sie z uwagami ochroniarza, ale potaktowanie mnie z gory, ton wypowiedzi - wrecz krzyki - pamietam do dzisiaj. Juz rzadziej zachodze do waszych sklepow w Lodzi. Klientka" z Balut"
X
xxx
W lidlu w legniy są wiecznie długie kolejki, zawsz trzeba trzekać co najmniej z 15 min. na obsługę, jest otwarta tylko jedna kasa a obsługa jest wredna i opryskliwa ipowolna.
J
JA
JES JAK JEST ALE NIE JEST ZLE
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.